Copyright © 2019 BusinessWeb. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Poproszę o kontakt

Poproszę o kontakt i prezentację narzędzi Inbound Marketing

Twoje dane są bezpieczne. Wysyłając zgłoszenie akceptujesz
politykę prywatności

W BusinessWeb wspieramy działy sprzedaży i marketingu, w zwiększaniu ich efektywności i skuteczności pozyskiwania leadów. 

Będąc certyfikowanym partnerem HubSpot, masz w nas zaufanego partnera, który pomoże Ci uzyskać najwięcej korzyści z wdrożenia HubSpot Marketing Hub

Zyskaj narzędzia Inbound Marketing HubSpot

Pożegnaj się z rozproszonymi rozwiązaniami i połącz wszystkie swoje zespoły wokół jednego zestawu oprogramowania, który integruje wszystkie narzędzia, dane i procesy.

Wyeliminujesz zmarnowany czas i wysiłek, dzięki czemu możesz łatwo zwiększyć ruch, przekonwertować więcej potencjalnych klientów, zdobyć więcej klientów i przekształcić ich w promotorów, którzy rozwiną Twój biznes.

Chcę poznać szczegóły

BEZPŁATNE DEMO

Brak zobowiązań na etapie kontaktu

Wstępna analiza Twoich potrzeb

Oszacowanie potencjalnych kosztów wdrożenia

Oszacowanie potencjalnego wzrostu efektywności sprzedaży

Wszystko, czego potrzebujesz, żeby uruchomić efektywne kampanie, które zainteresują odbiorców i sprawią, że zyskasz wśród nich klientów

Narzędzia Inbound Marketing - wszystko w jednym

Skup się na generowaniu leadów, zwiększaniu przychodów i przekraczaniu oczekiwań Twoich klientów, wszystko za pomocą jednego zestawu narzędzi.

BusinessWeb - jesteśmy certyfikowanym partnerem HubSpot w Polsce

Poznaj narzędzia Inbound Marketing. Skontaktuj się z nami i zobacz, jakie korzyści może odnieść Twoja Firma

Przyciągaj więcej pożądanego ruchu na swoją stronę

Twórz treści, których potrzebują Twoi potencjalni klienci, a potem spraw, by oni znaleźli Ciebie.

Twórz responsywne strony bez kodowania. Jeszcze bardziej przyśpiesz proces powstawania strony poprzez wybranie spośród tysięcy edycyjnych szablonów i modułów, które sprawdziły się u innych. Oczywiście jeśli chcesz, możesz kodować własne strony lub z łatwością modyfikować gotowe szablony.

Gdy już to zrobisz, zajmij się strategią treści. Skorzystaj z dedykowanego narzędzia, dzięki któremu przyciągniesz więcej odwiedzających poprzez tworzenie contentu wokół słów kluczowych, których szukają. Korzystaj ze wsparcia SEO, twórz dopasowane reklamy i udostępniaj swoje treści na platformach social media by dotrzeć do odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie przez różne kanały.

Konwertuj więcej odwiedzających na leady

Używaj dedykowanych landing page, by Twoi odwiedzający zapisywali się na listę mailingową, webinary, wersje próbne, poradniki wideo i inne.

Twórz landing page szybko i prosto korzystając z szerokiej biblioteki sprawdzonych szablonów, które konwertują lub jeśli chcesz stwórz swoje własne. Umieszczaj wideo, by zaangażować odwiedzających i dodawaj przyciski call-to-action, aby kierować ich w odpowiednią stronę.

Następnie jednym kliknięciem dodaj intuicyjny formularz kontaktowy, który nie zawiera zbędnych pytań - Twoje wskaźniki konwersji pójdą do góry.

Na koniec sprawdź, jak Twoja strona wygląda na różnych urządzeniach, kliknij opublikuj i analizuj zachowania, by zoptymalizować kampanię.

Popraw sprzedaż bez dużego wysiłku

Poświęć każdemu leadowi uwagę, by zauważył Twoje zaangażowanie. Używaj czatu i czatbotów, by zaangażować użytkownika, a potem skierować go do odpowiedniej osoby w Twoim zespole.

Kiedy lead zapisuje się do Twojej listy mailingowej, wysyłaj mu serię pomocnych autoresponderów, które pomogą mu podjąć następny krok. Łatwo twórz szablony wiadomości bez pomocy grafika i wysyłaj je automatycznie.

Spraw, by każdy lead mógł podążać własną ścieżką zakupową. Niech każda interakcja z Twoimi treściami wywołuje dedykowaną reakcję - niech to będzie wiadomość email z linkiem do landing page, telefon od kogoś z działu sprzedaży, czy coś całkiem innego.

Podłącz się do narzędzi marketingowych HubSpot z CRM HubSpota by automatycznie śledzić każdą interakcję, a potem używaj tych danych by tworzyć posegmentowane listy mailingowe.

Zrealizuj strategię inbound marketing. Osiągnij rekordowy zwrot z inwestycji.

Zwiększaj wartość zachwycając klientów

Dostarczaj klientom dodatkowe wartości nawet po sprzedaży, by zaczęli aktywnie polecać Twoje usługi innym firmom.

Używając narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych, możesz sprawdzić, co mówią klienci i uczestniczyć w tej rozmowie. Nawet, jeśli to wściekła wypowiedź sfrustrowanego klienta - będziesz gotów na odpowiedź.

Używając odpowiednich narzędzi, tworzenie treści i kampanii by zwiększyć lojalność klientów i zachęcić ich do polecania naszej firmy jest nie tylko możliwe - staje się proste.

Korzystając z narzędzi obsługi klienta oferowanych przez HubSpot zbudujesz nowoczesny system pomocy, ulepszysz ich doświadczenie z Twoją firmą i sprawisz, że będą aktywnymi promotorami Twojej marki. Przeprowadzaj ankiety, dzięki którym otrzymasz referencje, które później dodasz do swojej strony.

Buduj i modyfikuj swoją stronę internetową bez pomocy IT

Używaj prostych narzędzi drag and drop by tworzyć strony, wpisy blogowe, landing page i wiadomości email. Korzystaj z responsywnych szablonów.

Cały Twój marketing internetowy w jednym miejscu

Zobacz, jak pomożemy Ci zwiększać ruch, konwertować leady i mierzyć ścieżkę konwersji w jednym rozbudowanym narzędziu

Niech Twoje treści trafiają do odpowiednich osób

Stwórz strategię treści, która będzie dostosowana do wyszukiwarki Google i z łatwością twórz treści, których szukają Twoi potencjalni klienci.

Kieruj więcej ruchu na kluczowe landing page

Projektuj specjalne przyciski call-to-action, które zachęcają do kliknięci i personalizuj komunikaty zależnie od lokalizacji, źródła ruchu, urządzenia, odbiorcy i tak dalej.

Konwertuj więcej odwiedzających na obiecujące leady

Twórz profesjonalne landing page w prosty sposób bez pomocy web developera. Dodawaj formularze, testy A/B i czat na żywo do swoich stron.

Bez trudu konwertuj leady na klientów

Stwórz dla każdego leada spersonalizowaną ścieżkę zakupową. Używaj serii edukacyjnych autoresponderów. Na każdym kroku udowadniaj swoją wartość.

Zbadaj zachowania Twoich klientów i wyciągaj wnioski

Używaj HubSpot CRM by móc analizować interakcje klientów z Twoją marką. Twórz raporty zachowania, by wiedzieć jak kampanie przekładają się na sprzedaż

Narzędzia sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i CRM firmy HubSpot są skuteczne same w sobie - ale są jeszcze lepsze, gdy wspólnie je wykorzystujesz.

PLATFORMA ROZWOJU HUBSPOT OBEJMUJE

Bezpłatny HubSpot CRM

Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i pielęgnować swoje relacje z potencjalnymi klientami. Tak, jest w 100% darmowe. Na zawsze.

Marketing Hub

Zwiększ ruch i zyskaj więcej odwiedzających dzięki narzędziom takim jak landing page,  automatyzację kontaktów, analizy i wiele innych.

Service Hub 

Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci nawiązać kontakt z klientami, przekroczyć ich oczekiwania i zamienić ich w promotorów, którzy rozwiną Twój biznes.

Sales Hub 

Oszczędzające czas narzędzia, które pomagają uzyskać głębszy wgląd w potencjalnych klientów, zautomatyzować zadania, których nienawidzisz, i szybciej zamykać więcej transakcji.

NOWY

Zacznij korzystać z bezpłatnych narzędzi lub uzyskaj więcej dzięki naszemu wyjątkowemu oprogramowaniu.

Blog

Publikuj istotne, angażujące i zoptymalizowane pod konwersję treści poprzez narzędzia, które przyśpieszają tworzenie i formatowanie, a potem ułatwiają optymalizację pod wyszukiwarkę.

Wszystkie narzędzia inbound marketingu w jednym miejscu dla całego Twojego zespołu

Landing page

Twórz responsywne landing page, które prezentują się na wszystkich urządzeniach, dodaj zoptymalizowane formularze i dynamicznie zmieniaj treści zależnie od tego, kto ogląda Twoją stronę.

Email marketing

Twórz szablony wiadomości email, automatycznie personalizuj temat i treść dla każdego odbiorcy i zwiększaj współczynniki otwarcia i kliknięć poprzez testy A/B.

Analityka

Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, żeby zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej leadów. Zbadaj, ile z nich przeradza się w klientów.

Zarządzanie kontaktami

Miej dostęp do informacji o kontakcie i jego interakcjach z Twoimi zasobami. Używaj tych danych, by tworzyć dopasowane kampanie, które będą bardziej skuteczne.

Automatyzacja

Pozwól leadom odnaleźć własną ścieżkę zakupową. Używając automatycznego marketingu, możesz dopasowywać maile, treści i oferty zależnie od zachowania odbiorcy.

CMS

Używaj prostego systemu drag and drop by tworzyć responsywne, zoptymalizowane pod SEO i zintegrowane z innymi narzędziami strony. Zapisuj je jako szablony, by tworzyć kolejne szybciej.

Social Media

Wyłapuj wspomnienia o Twojej marce i automatycznie śledź wybrane frazy, a także planuj swoje publikacje w social mediach w odpowiednim czasie, by dotrzeć do wybranych osób.

SEO

Przygotuj własną strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wysuzkiwarce. Podczas pisania treści otrzymuj na bieżąco uwagi dotyczące optymalizacji.

Integracja Salesforce

Dwukierunkowa integracja z Salesforce oznacza, że mierzysz dane o każdym otwartym mailu, kliknięciu przycisku i wysłanym formularzu. Używaj tych danych do segmentacji list.

Reklamy

Precyzyjnie mierz zwrot z inwestycji swoich reklam Google Ads i Facebook. Nie przejmuj się już, że wydajesz środki na reklamę, która nie przynosi efektów.

Call-to-action

Projektuj przyciski z wezwaniem do działania, których nie można nie kliknąć! Mierz ich skuteczność i optymalizuj testując różne hasła.

Za darmo na start.
Zacznij pozyskiwać Klientów B2B

Mała czy duża firma, inbound marketing jest dostępny dla wszystkich.

Darmowe narzędzia marketingowe HubSpot

$0

miesięcznie

Korzystaj z podstawowych narzędzi i konwertuj odwiedzających na leady za darmo

Formularze

Zarządzanie kontaktami

Analiza aktywności kontaktów

Reklamy Facebook i Instagram

Czat na żywo

Analiza ruchu i konwersji

Zacznij za darmo

HubSpot Marketing Hub

$800

miesięcznie

Wszystkie narzędzia marketingowe w jednym - rozwijające się wraz z Twoją firmą

Wersje premium wszystkich rozwiązań z darmowej wersji oraz...

Automatyzacja marketingu

Email marketing

Landing page

Narzędzia social media

Narzędzia do tworzenia treści

Rozszerzona analityka

Ponad 30 dodatkowych elementów

Zacznij

Od

Korzystanie z narzędzi Inbound Marketing zaczyna się od jednej 30-minutowej rozmowy

Skontaktuj się ze mną i w przeciągu 30-minutowej rozmowy, na Twoim przykładzie, pokażę jak możesz wykorzystać narzędzia marketingu Inbound Marketing i czy jest w nich potencjał dla Twojej firmy

Poproszę o kontakt

Mariusz Gliński 

Właściciel BusinessWeb

Fix the following errors:
Hide