Zobacz, jak pomogliśmy naszym klientom
    Widzisz w tym coś dla siebie?

    Wszystkie dane klientów dostępne w jednym miejscu

    • Pełna integracja danych na platformie HubSpot CRM
    • Stworzenie jednego miejsca w firmie dla wszystkich danych klientów i pozyskanych leadów
    • Ciągłe zbieranie danych o klientach i leadach, z prowadzonych działań marketingowych
    • Prowadzenie działań marketingowych na podstawie danych zebranych przez działy sprzedaży i obsługi klienta
    repeater-img2

    Śledzenie ścieżki pozyskiwania potencjalnych klientów

    • Możliwość szczegółowego monitorowania całej ścieżki pozyskiwania klientów, od rejestracji w newsletterze po udział w webinariach i innych wydarzeniach, aż do przekazania potencjalnego klienta do działu sprzedaży.
    • Możliwość pomiaru konwersji na leada w ramach zdefiniowanego lejka marketingowego i sprzedażowego - wskazywanie miejsc w lejku, które wymagają poprawy
    • Tworzenie konwertujących stron docelowych
    • Tworzenie kampanii mailingowych
    repeater-img-2

    Zmniejszenie liczby narzędzi i kosztów

    • Przeniesienie wielu rodzajów narzędzi na platformę HubSpot CRM - systemy mailingowe, chat/boty, system landing page, system tworzenia i pomiaru CTA
    • Redukcja kosztów związanych z korzystaniem z wielu indywidualnych rozwiązań, które do tej pory nie integrowały się ze sobą
    • Szybsza synchronizacja danych, analiza i szybsze raportowanie dzięki przechowywaniu danych w jednym miejscu
    • Dokładne informacje o tym, które działania marketingowe są skuteczne, a które nie
    repeater-img-3

    Treści, które przyciągają więcej klientów

    • Zwiększenie ruchu w witrynie dzięki wdrożonej strategii treści opartej na klastrach tematycznych i optymalizacji witryny pod kątem SEO.
    • Opracowanie strategii tworzenia treści, tytułów artykułów blogowych, ebooków, webinarów
    • Zwiększone pozyskiwanie kontaktów z treści blogowych na stronie internetowej poprzez wykorzystanie CTA
    • Skuteczne monitorowanie aktywności użytkowników i konwersji na leady z bloga i stron docelowych
    • Monitorowanie skuteczności treści publikowanych na portalach zewnętrznych, takich jak artykuły sponsorowane
    repeater-img-4

    Zwiększenie skuteczności reklamy i mediów społecznościowych

    • Opracowanie strategii reklamowej i zintegrowanie jej w HubSpot
    • Monitorowanie skuteczności kampanii reklamowych poprzez łączenie danych kampanii ze wszystkich działań reklamowych, działań w mediach społecznościowych i publikowanych treści.
    • Zwiększ zwrot z kampanii reklamowych, wiedząc, które reklamy przynoszą najwięcej potencjalnych klientów
    • Śledzenie całej ścieżki konwersji na poziomie słów kluczowych Google Ads
    • Zwiększenie skuteczności marketingu poprzez wykorzystanie danych CRM jako list remarketingowych w reklamach Google Ads i Facebook
    • Wdrażanie systematycznych działań w mediach społecznościowych za pomocą kalendarza planowania publikacji HubSpot
    repeater-img-5

    Budowanie Lead Nurturing

    • Budowanie ścieżek lead warming dla nowych klientów pobierających materiały premium ze strony internetowej - e-booki, raporty, checklisty
    • Rozgrzewający kontakt z klientami, którzy uczestniczyli w organizowanych wydarzeniach np. webinarach
    • Budowanie i automatyzacja sekwencji e-maili wysyłanych do klientów w celu lepszego zrozumienia ich potrzeb i ocieplenia kontaktów
    repeater-img-6

    Automatyzacja zadań

    • Automatyczna kwalifikacja klientów na podstawie działań podejmowanych przez nich na stronie internetowej, w newsletterach lub na stronach docelowych.
    • Automatyczne przekazywanie kontaktów z działu marketingu do działu sprzedaży wraz z zebranymi danymi. Automatyczne wdrażanie klientów do usług firmy
    zwiększenie wydajności

    Integracja marketingu i sprzedaży

    • Przekazywanie zebranych danych między zespołami marketingu i sprzedaży, od pozyskania potencjalnego klienta do zamknięcia transakcji.
    • Definiowanie kryteriów przekazywania leadów z marketingu do sprzedaży MQL/SQL
    • Dostarczanie leadów, które mają wysoki wskaźnik sukcesu w zamykaniu transakcji
    • Ustanowienie procesów kwalifikowania leadów i oceniania ich pod kątem działań marketingowych
    repeater-img-7

    Raportowanie wyników

    • Zwiększenie kontroli nad wydatkami na reklamę, dokładne monitorowanie wydanych środków w stosunku do pozyskanych klientów
    • Automatyzacja raportowania pozyskiwania potencjalnych klientów, konwersji, ruchu w witrynie i wydatków na reklamę
    • Agregacja wyników kampanii reklamowych, łączenie danych z kampanii reklamowych, postów w mediach społecznościowych, treści i mailingów
    repeater-img-8

    Rozwój kompetencji

    • Transfer wiedzy z blisko 40 wdrożeń platformy HubSpot w różnych branżach
    • Wzmocnienie kompetencji w procesach inbound marketingu, sprzedaży i obsługi klienta
    • Dostarczenie gotowych do użycia instrukcji, szablonów, e-booków dostosowanych do potrzeb Twojego biznesu
    repeater-img-9

    Co zyskasz dzięki wdrożeniu
    HubSpot Marketing Hub z BusinessWeb

    Wdrożenie HubSpot zintegrowane z wewnętrzną strategią marketingową, zapewniające generowanie dziesiątek nowych potencjalnych klientów.

    Pełna kontrola wydatków na marketing internetowy i informacje o tym, które wydatki przekładają się na pozyskiwanie klientów.

    Organizowanie działań marketingowych wokół wspólnych procesów i narzędzi, opartych na jednej platformie HubSpot CRM.

    Integracja działań marketingowych ze sprzedażą, współpraca w celu pozyskania klientów i doprowadzenia sprzedaży do końca.

    Automatyzacja działań marketingowych w zakresie pozyskiwania klientów, strategii ocieplania leadów i konwersji leadów na klientów.

    Jak realizujemy projekt wdrożeniowy
    HubSpot CRM

    My pomagamy - Ty działasz

    Wybierz tę opcję, jeśli masz zespół o silnych kompetencjach i chcesz po prostu dostarczyć im przykłady najlepszych praktyk w pracy z HubSpot, ale zespół wdroży je samodzielnie.

    Jeśli potrzebujesz więcej wsparcia, jesteśmy dostępni, aby pomóc Ci bezpośrednio skonfigurować rozwiązanie.

    Metoda rozliczania - godzinowa

    Pomagamy - działamy

    Wybierz tę opcję, jeśli potrzebujesz zarówno wiedzy HubSpot, jak i wsparcia we wdrażaniu procesów i automatyzacji.

    Przeanalizujemy Twoje potrzeby, zaprojektujemy dostosowane procesy i przeprowadzimy konfigurację.

    Metoda rozliczania - godzinowa
    Mariusz2

    Wdróż z nami HubSpot Marketing Hub i osiągnij swoje konkretne cele biznesowe

    "Zaangażowany zespół specjalistów. Nie tylko pomagają w bezpośrednim wdrożeniu i migracji z innych systemów CRM, ale także dokonują transformacji podejścia do sprzedaży przy użyciu i w oparciu o nowy system."

    Marcin N.
    MCX Pro

    "Otrzymaliśmy konkretną wiedzę, dogłębną analizę potrzeb i procesów w naszym - dość zróżnicowanym - zespole sprzedażowym. Procesy sprzedażowe ze świeżej, nowej perspektywy."

    Agnieszka H.
    LookAd

    "Wdrożenie HubSpot było najlepszą inwestycją, jakiej dokonałem jako sprzedawca. Po miesiącu od wdrożenia zauważyłem bardzo duże zmiany. Co więcej, to super ludzie 🙂 "

    Matthew S.
    Problemy

    "Nigdy nie spotkałem się z takim profesjonalizmem, zaangażowaniem, zrozumieniem potrzeb i doradztwem. To zespół profesjonalistów świadczących kompleksowe usługi na najwyższym poziomie."

    Emilia Z.
    ProService Finteco

    "Skończyło się na doskonale zorganizowanych procesach w HubSpot, świetnej stronie marketingowej i super narzędziu CRM. Jesteśmy bardzo zadowoleni i zdecydowanie polecamy!"

    Roman Hatossy
    NASCON Ltd.

    Przykłady użycia
    HubSpot Marketing Hub

    01

    Branża fintech

    02

    Branża SAAS

    03

    Branża HR

    04

    Deweloperzy/branża budowlana

    Branża fintech

    • Integracja HubSpot w ramach procesu onboardingu klientów, zwiększająca częstotliwość zakupu produktów finansowych i ichwolumen
    • Budowanie ścieżki pozyskiwania leadów poprzez materiały premium, tj. e-booki i webinary
    tab-img1

    Branża SAAS

    • Automatyzacjaprocesów pozyskiwania klientów i sukcesywnego przenoszenia ich do wyższych pakietów usług
    • Przeprowadzanie zautomatyzowanego onboardingu nowych klientów, zapoznawanie ich z obsługą aplikacji i wprowadzanie w pełen zakres świadczonych usług.
    1-1

    Branża HR

    • Automatyzacja kampanii skierowanych do potencjalnych kandydatów dzięki zaawansowanejsegmentacji i znajomości umiejętności poszczególnych osób
    • Zmniejszenie rozproszenia danych i kosztów poprzez wyeliminowanie kilku niepowiązanych ze sobą narzędzi
    tab-img2
    • Wsparcie w monetyzacji bazy mailingowej
    • Automatyzacja procesówsprzedaży i obsługi klienta
    tab-img3