Copyright © 2019 BusinessWeb. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Poproszę o kontakt

Poproszę o kontakt i prezentację narzędzi sprzedażowych

Twoje dane są bezpieczne. Wysyłając zgłoszenie akceptujesz
politykę prywatności

W BusinessWeb wspieramy działy sprzedaży i marketingu, w zwiększaniu ich efektywności i skuteczności pozyskiwania leadów. 

Będąc certyfikowanym partnerem HubSpot, masz w nas zaufanego partnera, który pomoże Ci uzyskać najwięcej korzyści z wdrożenia HubSpot Sales Hub

Zyskaj narzędzia sprzedażowe HubSpot

Pożegnaj się z rozproszonymi rozwiązaniami i połącz wszystkie swoje zespoły wokół jednego zestawu oprogramowania, który integruje wszystkie narzędzia, dane i procesy.

Wyeliminujesz zmarnowany czas i wysiłek, dzięki czemu możesz łatwo zwiększyć ruch, przekonwertować więcej potencjalnych klientów, zdobyć więcej klientów i przekształcić ich w promotorów, którzy rozwiną Twój biznes.

Chcę poznać szczegóły

BEZPŁATNE DEMO

Brak zobowiązań na etapie kontaktu

Wstępna analiza Twoich potrzeb

Oszacowanie potencjalnych kosztów wdrożenia

Oszacowanie potencjalnego wzrostu efektywności sprzedaży

Otrzymuj powiadomienie w momencie, gdy Twój lead otworzy od Ciebie email. Śledź automatycznie wszystkie interakcje i zgromadź wszystkie działania w jednym miejscu dzięki narzędziom sprzedażowym HubSpot. Za darmo na start.

Darmowe narzędzia sprzedażowe, dzięki którym oszczędzisz czas

Skup się na generowaniu leadów, zwiększaniu przychodów i przekraczaniu oczekiwań Twoich klientów, wszystko za pomocą jednego zestawu narzędzi.

BusinessWeb - jesteśmy certyfikowanym partnerem HubSpot w Polsce

Poznaj narzędzia sprzedażowe HubSpot. Skontaktuj się z nami i zobacz, jakie korzyści może odnieść Twoja Firma

Więcej zdobytych leadów w krótszym czasie

Z pomocą HubSpota automatycznie będziesz wiedzieć, kto jest zainteresowany Twoimi produktami lub usługami.

Możesz w czasie rzeczywistym obserwować kto i jak często odwiedza Twoją stronę oraz co go na niej najbardziej interesuje.

Aby upewnić się, że ci potencjalni klienci nie uciekną, przygotuj serię automatycznych spersonalizowanych wiadomości email i przypomnień. Ustaw harmonogram wysyłki, a każde przypomnienie zostanie wysłane automatycznie.

Gdy email zostanie otwarty, link kliknięty lub załącznik pobrany - zostanie to zarejestrowane, a Ty dostaniesz powiadomienie.

Uzyskuj lepsze wskaźniki otwarcia emaili i odpowiedzi na telefony

Przypominaj się odpowiednim osobom, z odpowiednim komunikatem, w odpowiednim czasie.

HubSpot poinformuje Cię w momencie, gdy Twój lead otworzy email, kliknie link czy pobierze załącznik. Dzięki temu możesz z łatwością wybrać odpowiedni moment na ponowne skontaktowanie się z obiecującymi leadami wtedy, kiedy wiesz, że są na bieżąco.

By złapać ich uwagę zanim opuszczą skrzynkę odbiorczą, używal szablonów wiadomości by wysyłać dopasowany follow-up email w ciągu kilku sekund lub skontaktuj się telefonicznie nie opuszczając przeglądarki.

Jeśli chcesz pisać wiadomości wtedy, kiedy masz na to czas i wysyłać je wtedy, gdy mają największą szansę być przeczytane, możesz ustawić wysyłkę w wybranym czasie kilkoma kliknięciami. Możesz także użyć uzyskanych statystyk by oszacować, kiedy jest najlepszy czas na wysyłkę.

Uzyskuj więcej spotkań i zamykaj więcej umów

Używaj systemu punktacji potencjału leada, żeby priorytetyzować swoją odpowiedź bazując na prawdopodobieństwie konwersji leada na klienta.

Kontaktuj się z potencjalnymi klientami na swojej stronie poprzez czas na żywo i umawiaj więcej spotkań poprzez eliminowanie żmudnej wymiany emaili i telefonów. Ustaw swoją dostępność i wyślij dostosowany link, który pozwoli odbiorcy wybrać porę odpowiednią dla każdego.

Używaj dedykowanych rozwiązań sprzedażowych takich jak np. poradniki do tworzenia tzw. sales pitch.

Sprzedawaj więcej. Pracuj mniej.

Zarządzaj sprzedażą mając niezrównany wgląd we wszystkie procesy

Dzięki HubSpot, możesz ustawić i zarządzać całą sprzedażą na najwyższym poziomie bez drogich konsultantów czy szkoleń.

Z łatwością twórz kolejne dopasowane etapy sprzedaży, cykle i zapisy danych.

Dodawaj nowych klientów w kilka sekund i pozwól HubSpotowi uzupełnić dane automatycznie. Zobacz, gdzie masz nadmiar pracy i używaj zautomatyzowanych wiadomości, twórz nowe oferty, twórz i przydzielaj zadania - i dużo więcej.

Wszystkie działania sprzedażowe są automatycznie śledzone dla całego Twojego zespołu w możliwych do dostosowania raportach. Możesz mierzyć własne dane - te, które chcesz mierzyć.

Automatyczne odpowiedzi bez utraty personalnej komunikacji

Utwórz sekwencję spersonalizowanych wiadomości email i przypomnień, które będą automatycznie dostarczane w odpowiednim momencie

Narzędzia sprzedażowe HubSpot oszczędzają czas na każdym etapie procesu

Oto w jaki sposób odzyskasz dużo marnowanych godzin

Twórz i udostępniaj szablony wiadomości email

Powtarzalne emaile zmień w szablony, mierz ich skuteczność i dziel się najlepszymi z całym swoim zespołem

Wysyłaj follow-up w najbardziej odpowiednim momencie

Otrzymuj powiadomienie w momencie, gdy Twój potencjalny klient otworzy wiadomość email, kliknie w link lub otworzy załącznik by w danej chwili przypomnieć o sobie

Uzyskuj więcej spotkań

Połącz się z potencjalnymi klientami poprzez czat na swojej stronie. Wyeliminuj żmudną wymianę wiadomości email i nieodebrane telefony wysyłając link, który pozwoli wybrać czas spotkania odpowiedni dla wszystkich

Zajmij się sprzedażą, nie uzupełnianiem tabelek

Wyeliminuj ręczne wprowadzanie danych podczas gdy wszystkie informacje o kontakcie, otwarcie emaili i kliknięcia są rejestrowane automatycznie. Zautomatyzuj wiele czasochłonnych procesów

Śledź swój cały proces od początku do końca

Zsynchronizuj się z CRM HubSpota, żeby śledzić procesy sprzedażowe zakończone sprzedażą, porażką i te w trakcie. Sprawdź, który ze sprzedawców radzi sobie najlepiej i dlaczego.

Narzędzia sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i CRM firmy HubSpot są skuteczne same w sobie - ale są jeszcze lepsze, gdy wspólnie je wykorzystujesz.

PLATFORMA ROZWOJU HUBSPOT OBEJMUJE

Bezpłatny HubSpot CRM

Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i pielęgnować swoje relacje z potencjalnymi klientami. Tak, jest w 100% darmowe. Na zawsze.

Marketing Hub

Zwiększ ruch i zyskaj więcej odwiedzających dzięki narzędziom takim jak landing page,  automatyzację kontaktów, analizy i wiele innych.

Service Hub 

Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci nawiązać kontakt z klientami, przekroczyć ich oczekiwania i zamienić ich w promotorów, którzy rozwiną Twój biznes.

Sales Hub 

Oszczędzające czas narzędzia, które pomagają uzyskać głębszy wgląd w potencjalnych klientów, zautomatyzować zadania, których nienawidzisz, i szybciej zamykać więcej transakcji.

NOWY

Zacznij korzystać z bezpłatnych narzędzi lub uzyskaj więcej dzięki naszemu wyjątkowemu oprogramowaniu.

Sekwencje wiadomości email

Poprzez tworzenie automatycznych sekwencji wysyłanych wiadomości zaoszczędzisz czas i zadbasz o to, by leady pozostały zaangażowane.

Narzędzia sprzedażowe, których Twój zespół będzie aktywnie używał. Wszystkie w jednym miejscu.

Szablony email

Najbardziej efektywne i powtarzające się emaile sprzedażowe zamień na szablony, którymi będziesz mógł się podzielić ze swoim zespołem.

Śledzenie wiadomości

Natychmiast wiesz o otwarciu wiadomości, kliknięciu w link czy pobraniu załącznika. Wykorzystuj tę wiedzę, by wysyłać follow-upy w najlepszym momencie.

Spotkania

Wysyłaj specjalny link, który umożliwi odbiorcom wybranie czasu spotkania odpowiedniego dla wszystkich. Kompatybilne z Google Calendar, Office 365 i HubSpot CRM.

Dokumenty

Optymalizuj dokumenty i sprzedaż na podstawie tego, jak odbiorcy przeglądają Twoje dokumenty i na których stronach spędzają najwięcej czasu.

Harmonogram wysyłki

Planuj wysyłanie emaili o wybranym czasie danego dnia lub wykorzystuj dane z poprzednich wysyłek by dostarczać wiadomości wtedy, kiedy zostaną przeczytane.

Czat na żywo

Połącz się bezpośrednio z potencjalnymi klientami podczas gdy są zaangażowani w treści na Twojej stronie. Przekieruj rozmowę do odpowiedniego sprzedawcy, by zbudować relację z klientem.

Rozmowy telefoniczne

Odpowiednio kolejkuj listę rozmów sprzedażowych, dzwoń bezpośrednio z przeglądarki, loguj telefony do systemu CRM automatycznie i zapisuj rozmowy jednym kliknięciem.

Automatyzacja sprzedaży

Używaj narzędzi do automatyzacji manualnych, czasochłonnych zadań: twórz umowy, zadania i wiele innych.

Integracja Salesforce

Dwukierunkowa integracja z Salesforce oznacza, że mierzysz dane o każdym otwartym mailu, kliknięciu przycisku i wysłanym formularzu. Wystarczy kilka kliknięć.

Przewidywanie potencjału leadów

Priorytetyzuj swoje odpowiedzi na podstawie prawdopodobieństwa zyskania klienta, żeby nie tracić dużo czasu na kwalifikację niedopasowanych leadów.

Raportowanie

Przemyślane i możliwe do konfiguracji raporty i narzędzia pozwalają Ci udostępniać istotne dane klientom, a także analizować wyniki zespołu sprzedażowego.

Za darmo na start.
Zacznij pozyskiwać Klientów B2B

Mała czy duża firma, narzędzia sprzedażowe są dostępne dla wszystkich.

Darmowe narzędzia sprzedażowe HubSpot

$0

miesięcznie

Dla pojedynczego sprzedawcy

Zarządzanie kontaktami, umowami i zadaniami

Śledzenie emaili i powiadomienia

Szablony i harmonogram emaili

Udostępnianie dokumentów

Telefony z aplikacji/śledzenie

Harmonogram spotkań

Integracja z Gmail i Outlook

Czat na żywo

Zacznij za darmo

HubSpot Sales Hub

$400

miesięcznie

Zbudowane dla zespołów sprzedażowych

Wersje premium wszystkich rozwiązań z darmowej wersji oraz...

Automatyzacja sprzedaży

Śledzenie wizyt

Mierzenie potencjału leadów

Integracja z Salesforce

Inteligentny czas wysyłki

Konfigurowalne raporty

Ponad 27 dodatkowych właściwości

Zacznij

Od

Korzystanie z narzędzi sprzedażowych HubSpot zaczyna się od jednej 30-minutowej rozmowy

Skontaktuj się ze mną i w przeciągu 30-minutowej rozmowy, na Twoim przykładzie, pokażę jak możesz wykorzystać narzędzia sprzedażowe HubSpot i czy jest w nich potencjał dla Twojej firmy

Poproszę o kontakt

Mariusz Gliński 

Właściciel BusinessWeb

Fix the following errors:
Hide