7 kroków do usprawnienia procesu sprzedaży w firmie TSL dzięki HubSpot

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 8 minut Spis treści Trzymaj kontakty w jednym miejscu Kontakty do klientów, przewoźników, partnerów biznesowych są de facto własnością firmy, a nie jej pracowników. To, dlaczego kontrolę nad nimi mają najczęściej właśnie pracownicy?  Wprowadź w firmie centralne zarządzanie kontaktami. Każdy kontakt firmowy wprowadź do HubSpot – zarówno te już posiadane jak i wszystkie nowe, które pozyskasz. W …

7 kroków do usprawnienia procesu sprzedaży w firmie TSL dzięki HubSpot Read More »

Case study “Potrzebujemy więcej leadów”

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut O firmie Firma działa w branży HR – dostarcza narzędzia i usługi w zakresie wsparcia rekrutacji, rozwoju i zwiększania zaangażowania pracowników. Współpracuje głównie z menedżerami działów HR, trenerami, coachami, dyrektorami sprzedaży, specjalistami ds. learning & development. Wyzwania Firma była obecna na polskim rynku od kilkunastu lat. W swojej ofercie miała sprawdzone produkty i usługi, z …

Case study “Potrzebujemy więcej leadów” Read More »

Case study “Nie mamy czasu na telefony. Tylko maile”

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut O firmie Firma specjalizująca się w handlu międzynarodowym. Pojedyncze transakcje zawierają dużą liczbę małych opakowań jednostkowych. Dostawcami i klientami są podmioty z różnych krajów w zależności od zapotrzebowania. Głównym kanałem komunikacji są wiadomości email. Wyzwania Firma ma możliwość realizowania sprzedaży do bardzo dużej liczby potencjalnych odbiorców. Wyzwaniem jest utrzymanie bieżącej komunikacji z aktualnymi jak i …

Case study “Nie mamy czasu na telefony. Tylko maile” Read More »

Case study “Nie mamy spójnego procesu generowania leadów”

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut O firmie Klientem była platforma zakupowa, gdzie spotykają się kupcy i dostawcy, by prowadzić negocjacje handlowe. Kupujący wystawiają zapytania ofertowe i aukcje elektroniczne w celu otrzymania najlepszych ofert.  Przetargi elektroniczne organizowane są przez firmy z sektora B2B, a także instytucje podlegające pod Prawo Zamówień Publicznych. Postępowania trwające są codziennie aktualizowane, dzięki czemu platforma zakupowa daje …

Case study “Nie mamy spójnego procesu generowania leadów” Read More »

Case study “Raportowanie sprzedaży trwa dłużej niż sama sprzedaż”

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut O firmie Firma przeprowadza szkolenia dla odbiorców indywidualnych oraz firmowych. Szkolenia dla osób indywidualnych prowadzone są w formule otwartych spotkań oraz charakteryzują się dużą powtarzalnością oraz okresowością. Szkolenia dla firm planowane i przygotowywane są z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klienta.  Wyzwania Firma obsługuje wiele zapytań odnośnie kosztu oraz terminu szkoleń indywidualnych. Takie zapytania pochodzą z różnych …

Case study “Raportowanie sprzedaży trwa dłużej niż sama sprzedaż” Read More »

Case study “Zakładamy DEAL dla każdego leada”

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut O firmie Firma świadczy usługi i dostarcza systemy informatyczne dla klientów, w tym systemy sprzedaży i automatycznej identyfikacji.  Oferuje biznesowe rozwiązania IT dla handlu, logistyki, przemysłu oraz sektora publicznego. Wdraża rozwiązania dedykowane lub tworzy od podstaw systemy informatyczne dla biznesu. Ma za sobą ponad 30 letnie doświadczenie w projektowaniu szytych na miarę rozwiązań informatycznych. Zajmuje …

Case study “Zakładamy DEAL dla każdego leada” Read More »

Case study “Nie możemy prognozować sprzedaży”

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut O firmie Firma świadczy usługi i dostarcza systemy informatyczne dla klientów, w tym systemy sprzedaży i automatycznej identyfikacji.  Oferuje biznesowe rozwiązania IT dla handlu, logistyki, przemysłu oraz sektora publicznego. Wdraża rozwiązania dedykowane lub tworzy od podstaw systemy informatyczne dla biznesu. Ma za sobą ponad 30 letnie doświadczenie w projektowaniu szytych na miarę rozwiązań informatycznych. Zajmuje …

Case study “Nie możemy prognozować sprzedaży” Read More »

Raporty sprzedażowe na HubSpot Starter i ich interpretacja

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 7 minut Często słyszę, że standardowy pakiet raportów na HubSpot to za mało by wyciągać z niego odpowiednie wnioski. Generalnie to się zgadzam, a już w szczególności, jeżeli chcemy raportować dane oparte na CUSTOM PROPERTIES. Ale nie jest aż tak źle. Przybliżę Wam moje podejście do tematu – jak wycisnąć jak najwięcej ze startowych raportów.