Coś więcej niż onboarding – dedykowany projekt wdrożenia HubSpot Marketing Hub

Chcesz coś więcej niż poznanie HubSpot w ramach onboardingu?
Wybierz wdrożenie i zrealizuj pracę projektowo pod Twoje konkretne wymagania biznesowe

Zobacz jak pomogliśmy naszym klientom
Widzisz w tym coś dla siebie?

Wszystkie dane klientów dostępne w jednym miejscu

Pełna integracja danych na Platformie CRM HubSpot

Stworzenie jednego miejsca w firmie na wszystkie dane klientów oraz pozyskiwane leady

Ciągłe gromadzenie danych o klientach i leadach, z prowadzonych działań marketingowych

Prowadzenie działań marketingowych na podstawie danych zbieranych przez dział sprzedaży i obsługę klienta

Śledzenie ścieżki pozyskiwania leadów

Możliwość szczegółowego monitoringu całej ścieżki pozyskiwania klientów od zapisu na newsletter po udział w webinarach i innych wydarzeniach aż do przekazania leadu do działu sprzedaży jako potencjalnego klienta

Możliwość pomiaru konwersji na leada w ramach zdefiniowanego lejka marketingowego i sprzedażowego – wskazanie w nim miejsc, które wymagają poprawy

Budowa konwertujących landing page

Budowa kampanii mailingowych

Ograniczenie ilości narzędzi oraz kosztów

Przeniesienie na platformę HubSpot CRM wielu rodzajów narzędzi – systemów mailingowych, chatu/botów, systemu do landing page’y, systemu tworzenia i pomiarów CTA

Ograniczenie kosztów związanych z korzystaniem z wielu pojedynczych rozwiązań, nie integrujących się do tej pory

Szybsza synchronizacja danych, analiza i szybsze raportowanie danych dzięki przechowywaniu ich w jednym miejscu

Dokładne informacje które działania marketingowe przynoszą efekty a które nie

Treści przynoszące więcej klientów

Zwiększenie ruchu na stronie www dzięki wdrożonej strategii treści opartej o klastry tematyczne oraz optymalizacji strony WWW pod SEO

Opracowanie strategii tworzenia treści, tytułów artykułów blogowych, ebooków, webinarów

Zwiększenie ilości pozyskiwanych kontaktów z treści blogowych na stronie internetowej, dzięki zastosowaniu CTA

Efektywny monitoring aktywności użytkowników i ich konwersji na leady z bloga i landing page’y

Monitoring efektywności treści publikowanych na portalach zewnętrznych, np. artykułów sponsorowanych

Zwiększenie efektywności reklam i social mediów

Opracowanie strategii reklamy i jej integracja na HubSpot

Monitorowanie skuteczności kampanii reklamowych dzięki połączeniu danych kampanii z wszystkich działań reklamowych, działań social media i publikowanych treści

Zwiększanie zwrotu z kampanii reklamowych dzięki wiedzy, które z reklam przynoszą największą ilość potencjalnych klientów

Śledzenie całej ścieżki konwersji na poziomie słów kluczowych Google Ads

Zwiększenie efektywności marketingu przez wykorzystanie danych z CRM jako list remarketingowych w reklamach Google Ads i Facebook

Wdrożenie systematycznych działań w social mediach dzięki kalendarzowi planowania publikacji w HubSpot

Zbudowanie Lead Nurturing

Zbudowanie ścieżek ocieplania leadów dla nowych klientów pobierających ze strony WWW materiały premium – e-booki, raporty, checklisty

Ocieplanie kontaktu z klientami, którzy uczestniczyli w organizowanych eventach np.: webinarach

Zbudowanie i zautomatyzowanie sekwencji mailowych wysyłanych do klientów w celu lepszego poznania ich potrzeb i ocieplenia kontaktów

Automatyzacja zadań

Automatyczna kwalifikacja klientów na podstawie działań, jakie podejmują na stronie WWW, w newsletterach czy na landing page’ach

Automatyczne przekazywania ocieplonych kontaktów z działu marketingu do działu sprzedaży wraz z zebranymi danymi. Automatyczny onboarding klientów na usługi firmy

Integracja marketingu i sprzedaży

Przekazywanie zebranych danych pomiędzy zespołami marketingu i sprzedaży, od momentu pozyskania leada aż do zamknięcia transakcji

Określenie kryteriów przekazywania leadów z marketingu do sprzedaży MQL/SQL

Dostarczenie leadów które mają dużą skuteczność zamykania transakcji

Wprowadzenie procesów kwalifikacji leadów i ich oceny pod kątem działań marketingowych

Raportowanie wyników

Zwiększenie kontroli nad wydatkami reklamowymi, dokładne monitorowanie wydawanych środków w stosunku do pozyskanych klientów

Automatyzacja raportowania w zakresie pozyskania leadów, konwersji, ruchu na stronie internetowej i wydatków reklamowych

Agregacja wyników kampanii reklamowych, połączenie danych kampanii reklamowych, postów social media, treści i mailingów

Rozwój kompetencji

Przekazanie wiedzy z blisko 40 wdrożeń platformy HubSpot w różnych branżach

Wzmocnienie kompetencji w zakresie inbound marketingu, procesów sprzedaży i obsług

Udostępnienie gotowych instrukcji, szablonów, e-booków dopasowanych do Twoich potrzeb firmy

Co zyskasz dzięki wdrożeniu
HubSpot Marketing Hub z BusinessWeb

Wdrożenie HubSpot zintegrowane ze strategią inboud marketing, zapewniającą Ci generację dziesiątków nowych leadów

Pełną kontrolę wydatków ponoszonych na marketing internetowych i informacje o tym które wydatki przekładają się na pozyskanie klientów

Poukładanie Twoich działań marketingowych wokół wspólnych procesów i narzędzi, zbudowanych na jednej Platformie HubSpot CRM

Integrację działań marketingowych ze sprzedażą, wspólną pracę nad pozyskaniem klientów i doprowadzeniem do zamknięcia sprzedaży

Automatyzację działań marketingu w zakresie pozyskiwania klientów, strategii ocieplania leadów i ich konwersji na klienta

Jak realizujemy projekt wdrożenia
HubSpot CRM

My pomagamy – Ty wykonujesz

Wybierz tę opcję, jeżeli masz zespół o mocnych kompetencjach i chcesz tylko dostarczyć im przykłady dobrych praktyk w pracy na HubSpot, ale zespół wdroży je samodzielnie. 

Jeśli będziesz potrzebować większego wsparcia, jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy Ci w bezpośredniej konfiguracji rozwiązania. 

Sposób rozliczenia – godzinowy

My pomagamy – my wykonujemy

Wybierz tę opcję, jeżeli potrzebujesz zarówno wiedzy o HubSpot, jak i wsparcia we wprowadzeniu procesów i automatyzacji.

Przeanalizujemy Twoje potrzeby i zaprojektujemy  dopasowane procesy i przeprowadzamy ich konfigurację.

Sposób rozliczenia – projektowy

Wdróż z nami HubSpot Marketing Hub i zrealizuj Twoje konkretne cele biznesowe

Przykłady zastosowania
HubSpot Marketing Hub

Branża Fintech

Integracja HubSpot w ramach procesu onboardingu klienta, zwiększenia częstotliwości zakupu produktów finansowych oraz ich wolumenu

Budowa ścieżki pozyskiwania leadów za pomocą materiałów premium, czyli e-booków i webinarów

Branża SAAS

Automatyzacja procesów pozyskania klienta i sukcesywnego przenoszenia go na wyższe pakiety usług

Przeprowadzenie automatycznego onboardingu nowych klientów, zapoznanie ich ze sposobem korzystania z aplikacji oraz wprowadzenie ich w pełen zakres świadczonych usług

Branża HR

Automatyzacja kampanii do potencjalnych kandydatów dzięki zaawansowanej segmentacji i wiedzy o umiejętnościach poszczególnych osób

Zmniejszenie rozproszenia danych oraz ograniczenie kosztów poprzez eliminację kilku narzędzi niepowiązanych ze sobą

Branża Deweloperów/Budowlana

Wsparcie w monetyzacji bazy mailingowej

Automatyzacja procesów sprzedażowych i obsługi klienta

Chcesz wdrożyć HubSpot Marketing Hub
albo masz jakieś pytania?

Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu → skontaktuj się z nami

Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu