Coś więcej niż onboarding – dedykowany projekt wdrożenia HubSpot CRM

Chcesz coś więcej niż poznanie HubSpot w ramach onboardingu?
Wybierz wdrożenie i zrealizuj pracę projektowo pod Twoje konkretne wymagania biznesowe

Zobacz jak pomogliśmy naszym klientom
Widzisz w tym coś dla siebie?

Zwiększenie efektywności procesów sprzedaży

Dostosowanie obecnego procesu sprzedaży do HubSpot i maksymalizacja wykorzystania funkcji systemu

Zwiększenie efektywności pracy zespołu sprzedaży poprzez zastosowanie wspólnych narzędzi takich jak szablony maili i dokumentów

Skonfigurowanie procesów prospectingu

Wprowadzenie strategii Account Based Management

Wdrożenie jasnych kryteriów zakładania szans sprzedaży (Deal) w systemie.

Integracja marketingu i sprzedaży

Wdrożenie pełnego lejka pozyskiwania klienta od leada do zamknięcia transakcji

Określenie kryteriów przekazywania leadów z marketingu do sprzedaży MQL/SQL

Zaprojektowanie ścieżek ocieplania leadów przez sprzedaż

Przechwycenie leadów z kampanii marketingowych i dalsze procesowanie przez zespół sprzedaży

Wprowadzenie procesów kwalifikacji leadów i ich oceny pod kątem działań marketingowych

Integracja sprzedaży z back office

Automatyzacja procesów komunikacji sprzedaży z działaniami back office - faktury, umowy, zlecenia

Automatyzacja procesów komunikacji sprzedaży z działam produktów – wypracowanie rozwiązań dla klientów

Przeniesienie z komunikacji mailowej na HubSpot komunikacji działu sprzedaży z resztą organizacji

Automatyzacja procesów sprzedaży

Automatyzacja procesów zakładania transakcji

Automatyzacja procesów zamykania transakcji na podstawie czynności wykonanych przez back office np. rejestracja zapłacenia faktury

Automatyczne generowanie zadań dla pracowników sprzedaży jak i pozostałych działów organizacji

Szybkie notyfikacje SMS dla sprzedaży o istotnych zdarzeniach po stronie klienta i procesów back office

Monitoring i raportowanie procesów

Automatyczne rejestrowanie czynności sprzedażowych, maili, spotkań, telefonów – raporty aktywności pracowników

Prognozowanie sprzedaży z podziałem na pracowników, zespoły i procesy sprzedaży

Raportowanie wolumenów sprzedaży generowanych przez poszczególnych sprzedawców

Pełen widok lejka pozyskiwania klientów od momentu otrzymania lead do zamknięcia transakcji

Wdrożenie dedykowanego raportowania w oparciu do custom reports

Migracja danych

Wsparcie w migracji danych z obecnego CRM-u i plików Excel (może wymagać dodatkowych rozwiązań integracyjnych)

Co zyskasz dzięki wdrożeniu
HubSpot CRM z BusinessWeb

Twój zespół sprzedaży pracuje według jednego wystandaryzowanego procesu sprzedaży

Gromadzisz w jednym miejscu wiedzę o kliencie zintegrowaną z działaniami marketingowymi i obsługą klienta

Korzystasz z automatyzacji komunikacji sprzedaży z back office

Monitorujesz pracę zespołu sprzedaży i ustalasz jasne kryteria oceny pracy każdego ze sprzedawców

Zespół sprzedaży koncentruje się na kluczowych elementach sprzedaży takich jak kontakt z klientem

Masz pewność, że nic nie ginie w procesach sprzedaży i marketingu, a wszystkie dane potencjalnych klientów są procesowane

Jak realizujemy projekt wdrożenia
HubSpot CRM

My pomagamy – Ty wykonujesz

Wybierz tę opcję, jeżeli masz zespół o mocnych kompetencjach i chcesz tylko dostarczyć im przykłady dobrych praktyk w pracy na HubSpot, ale zespół wdroży je samodzielnie. 

Jeśli będziesz potrzebować większego wsparcia, jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy Ci w bezpośredniej konfiguracji rozwiązania. 

Sposób rozliczenia – godzinowy

My pomagamy – my wykonujemy

Wybierz tę opcję, jeżeli potrzebujesz zarówno wiedzy o HubSpot, jak i wsparcia we wprowadzeniu procesów i automatyzacji.

Przeanalizujemy Twoje potrzeby i zaprojektujemy  dopasowane procesy i przeprowadzamy ich konfigurację.

Sposób rozliczenia – projektowy

Wdróż z nami HubSpot CRM i zrealizuj Twoje konkretne cele biznesowe

Przykłady zastosowania
HubSpot CRM

Branża SAAS

Wdrożenie procesów sprzedaży na poziomie SMB i Enterprise

Automatyzacja procesu akceptacji zgód finansowych i compliance

Automatyzacja procesów generacji zadań do zespołów wparcia projektów - wyceny zakresu projektu

Budowa prospectingu i procesów Account Based Selling

Automatyczne zakładanie transakcji przy zakupie pakietu na stronie WWW

Branża IT

Integracja procesów marketingowych ze sprzedażą, pełen lejek pozyskania leadów i zamykania transakcji

Wdrożenie jednolitego procesu pracy sprzedawców i standaryzacja ich pracy

Połączenie pracy 3 zespołów sprzedaży pracujących na 3 osobnych systemach CRM

Branża Transportowa

Wdrożenie procesów sprzedażowych z podziałem na transport drogowy, morski i lotniczy, praca na wspólnym procesie

Chcesz wdrożyć HubSpot CRM
albo masz jakieś pytania?

Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu → skontaktuj się z nami

Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu