Szablony emaili

Zamień swoje najlepsze i najbardziej powtarzalne emaile sprzedażowe w szablony, które możesz personalizować, optymalizować i udostępniać swojemu zespołowi

Zacznij tworzyć szablony emaili już dziś za darmo

Oszczędzaj czas – już nigdy nie będziesz pisać wielokrotnie tych samych wiadomości

Poświęcaj czas na sprzedaż, nie na tworzenie powtarzalnych wiadomości email

Wysyłaj wiadomości oparte na szablonach ze swojej skrzynki pocztowej

Uzyskaj dostęp do biblioteki wbudowanych szablonów, zaprojektowanych na każdy etap tzw. customer’s journey, lub stwórz własne od podstaw.

Twoje szablony będą zawsze w zasięgu w Twojej skrzynce pocztowej – niezależnie od tego, czy używasz Outlooka, Office 365 czy Gmaila.

Zaoszczędzisz wiele godzin, gdy zyskasz możliwość wysyłania najbardziej powtarzalnych wiadomości email w kilka sekund.

Optymalizuj szablony emaili na podstawie danych w czasie rzeczywistym

Dane w czasie rzeczywistym pokażą Ci, które szablony działają, a które wymagają zmian.

Procentowe wskaźniki otwierania wiadomości powiedzą Ci, które tematy emaili Twoje leady i klienci najchętniej klikają. Z kolei wskaźniki kliknięć wyjawią, które przyciski, linki i załączniki klikają i pobierają.

Możesz zobaczyć dane ze wszystkich swoich szablonów, dla każdego sprzedawcy i w dowolnym okresie czasu – to wszystko znajdziesz w pulpicie nawigacyjnym.

Udostępniaj najlepsze szablony swojemu zespołowi

Uzyskuj lepsze wyniki sprzedaży udostępniając najlepsze szablony wiadomości email swojemu zespołowi.

Zobacz, które szablony emaili są wysyłane, otwierane i klikane, by dowiedzieć się, które szablony są najbardziej wydajne i oszczędzają cenny czas.

Następnie w prosty sposób udostępnij te szablony Twojemu zespołowi – wprost do ich skrzynek odbiorczych. Teraz każdy ma najlepszy email na każdą sytuację w zasięgu ręki.

Narzędzia sprzedażowe, których Twój zespół będzie rzeczywiście używał. Wszystkie w jednym miejscu

Sekwencje emaili

Ustaw część komunikacji na automacie, żeby nie pominąć żadnego kontaktu i poświęcić więcej czasu wartościowym leadom.

Szablony wiadomości

Twoje najskuteczniejsze emaile sprzedażowe jako szablony, do których masz szybki dostęp podczas pisania wiadomości i możesz je udostępnić zespołowi.

Śledzenie wiadomości

Wiedz dokładnie kiedy Twój lead otwiera wiadomość od Ciebie, klika link lub pobiera załącznik. Wyświetlaj najważniejsze aktywności jako powiadomienia. Następnie wyślij follow-up w idealnym momencie.

Planowana wysyła

Zaplanuj wysłanie wiadomości o dokładnej dacie i godzinie oraz skorzystaj z szerokich statystyk, które podpowiedzą Ci, kiedy jest najlepszy czas na wysyłkę.

Dokumenty

Optymalizuj swoje dokumenty i personalizuj ofertę sprawdzając, kto wyświetla dany dokument i na jakich stronach spędza czas.

Spotkania

Udostępnij link, który da Twoim leadom możliwość wyboru czasu spotkania, który będzie odpowiedni dla wszystkich. Funkcjonalność kompatybilna z Kalendarzem Google, Office 365 i HubSpot CRM.

Live Chat

Miej bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, gdy aktywnie używają Twojej strony internetowej. Kieruj rozmowy na czacie do odpowiedniego sprzedawcy, aby budować relacje i zamykać więcej sprzedaży.

Telefony

Kolejkuj listę połączeń sprzedażowych, twórz je z poziomu przeglądarki, automatycznie rejestruj połączenia w CRM i nagrywaj je jednym kliknięciem.

Automatyzacja sprzedaży

Użyj Workflows, żeby zautomatyzować czasochłonne czynności: ustawiaj statusy, twórz deale i zadania i wiele innych.

Raportowanie

Szablony raportów gotowe do dostosowania do Twoich potrzeb umożliwią Ci pokazywanie wielu istotnych danych kierownictwu, a także wyszukanie bardziej szczegółowych danych dla zespołu sprzedażowego.

Predykcyjny lead scoring

Priorytetyzuj swoje działania sprzedażowe na podstawie prawdopodobieństwa, że potencjalny klient zostanie rzeczywiście klientem, aby nie marnować czasu na kiepskiej jakości leady.

Integracja z Salesforce

Dwukierunkowa synchronizacja danych z Salesforce oznacza zapis każdego maila, spotkania, telefonu itd. na wyciągnięcie ręki.

Rozwijaj swój biznes jak firma dwa razy większa od Twojej

Skorzystaj z wsparcia BusinessWeb, aby zgromadzić Twój zespół, narzędzia i dane razem w jednym miejscu