Szablony emaili

Zamień swoje najlepsze i najbardziej powtarzalne emaile sprzedażowe w szablony, które możesz personalizować, optymalizować i udostępniać swojemu zespołowi

Zacznij tworzyć szablony emaili już dziś za darmo

Oszczędzaj czas – już nigdy nie będziesz pisać wielokrotnie tych samych wiadomości

Poświęcaj czas na sprzedaż, nie na tworzenie powtarzalnych wiadomości email

Wysyłaj wiadomości oparte na szablonach ze swojej skrzynki pocztowej

Uzyskaj dostęp do biblioteki wbudowanych szablonów, zaprojektowanych na każdy etap tzw. customer’s journey, lub stwórz własne od podstaw.

Twoje szablony będą zawsze w zasięgu w Twojej skrzynce pocztowej – niezależnie od tego, czy używasz Outlooka, Office 365 czy Gmaila.

Zaoszczędzisz wiele godzin, gdy zyskasz możliwość wysyłania najbardziej powtarzalnych wiadomości email w kilka sekund.

Optymalizuj szablony emaili na podstawie danych w czasie rzeczywistym

Dane w czasie rzeczywistym pokażą Ci, które szablony działają, a które wymagają zmian.

Procentowe wskaźniki otwierania wiadomości powiedzą Ci, które tematy emaili Twoje leady i klienci najchętniej klikają. Z kolei wskaźniki kliknięć wyjawią, które przyciski, linki i załączniki klikają i pobierają.

Możesz zobaczyć dane ze wszystkich swoich szablonów, dla każdego sprzedawcy i w dowolnym okresie czasu – to wszystko znajdziesz w pulpicie nawigacyjnym.

Udostępniaj najlepsze szablony swojemu zespołowi

Uzyskuj lepsze wyniki sprzedaży udostępniając najlepsze szablony wiadomości email swojemu zespołowi.

Zobacz, które szablony emaili są wysyłane, otwierane i klikane, by dowiedzieć się, które szablony są najbardziej wydajne i oszczędzają cenny czas.

Następnie w prosty sposób udostępnij te szablony Twojemu zespołowi – wprost do ich skrzynek odbiorczych. Teraz każdy ma najlepszy email na każdą sytuację w zasięgu ręki.

Korzystając z naszego wsparcia, możesz usprawnić swoje działania w wielu różnych aspektach marketingu

Blog i nowe treści

Otrzymaj strategię publikacji treści oraz wsparcie w zakresie jej przygotowywania. Zapewnij, że każdy artykuł pracuje na konwersję na lead B2B. Zyskaj większy i bardziej wartościowy ruch z wyszukiwarki Google.

Landing page

Zwiększaj konwersję, dzięki dedykowanym landing page, mającym na celu zbieranie wysokiej jakości leadów. Z ich pomocą dostarczaj, wartościowe rozwiązania dla Twoich potencjalnych Klientów.

Email marketing

Docieraj do Klientów dzięki spersonalizowanej komunikacji mailowej, wykorzystującej zaawansowaną segmentację Klientów. Otrzymaj strategię mailingu, wpływającą na wzrost konwersji na leady. 

Automatyzacja

Zwiększaj jakość leadów, używając automatycznego marketingu. Dopasuj maile, treści i oferty zależnie od sposobu zachowania odbiorcy na Twojej stronie WWW. 

Zarządzanie kontaktami

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, jakie działania podejmuje Klient w zakresie Twoich treści. Użyj tych danych do lepszej personalizacji komunikacji z Klientem. 

Analityka

Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, aby móc zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej korzyści. Posiadaj wiedzę, które z działań dostarczają leady, a które nie.  

 

Strona WWW

Zwiększ skuteczność pozyskiwania leadów ze strony WWW. Zapewnij jej ciągły rozwój, w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników i ciągłego wzrostu ilości nowych kontaktów. 

Social Media

Prowadź działania w Social Media mające na celu promowanie Twojej marki i docieranie z Twoim treściami do docelowych grup Klient. Zastosuj Social Selling przez LinkedIn.

SEO

Otrzymaj strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wyszukiwarce. Zapewnij odpowiednią optymalizację Twojej strony WWW.  

Calls-to-action

Zwiększaj konwersję na leady, dzięki umieszczeniu na Twojej stronie WWW dedykowanych wezwań do działania (CTA). Za ich pomocą skieruj klientów na landing page z ofertą zachęcającą do pozostawienia kontaktu.

Reklamy Google Ads/FB

Prowadź kampanie reklamowe, które zapewniają wysoki zwrot z inwestycji. Precyzyjnie mierz, które z nich są skuteczne i dają w końcowym efekcie największą ilość klientów.

Integracja z systemami B2B

Zapewnij integrację działań marketingowych z Twoimi systemami zarządzania sprzedażą. Automatycznie kieruj dane kontaktowe do systemów CRM. 

Rozwijaj swój biznes jak firma dwa razy większa od Twojej

Skorzystaj z wsparcia BusinessWeb, aby zgromadzić Twój zespół, narzędzia i dane razem w jednym miejscu