
Jak HubSpot pomógł naszym klientom? Poznaj ich opinie!
Sama doskonała znajomość technologii HubSpot nie wystarcza, liczy się jej miks z szeroką wiedzą z zakresu marketingu i organizacji procesów sprzedaży.

Opinie naszych klientów, którzy skorzystali z wsparcia we wdrożeniu HubSpot

Wdrożenie CRM | Optymalizacja procesów
"Na sukces wdrożenia HubSpot miały wpływ trzy czynniki: ludzie, procesy, narzędzia - dokładnie w tej kolejności. Zespół z BusinessWeb to specjaliści, którzy potrafią wnikliwie przeanalizować sytuację oraz zaproponować wdrożenie nowych procesów lub ich optymalizację. HubSpot Starter został dopasowany do potrzeb i możliwości początkującego działu marketingu. Efekty? Zwiększenie ruchu na stronie oraz segmentacja kontaktów spowodowały zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni od wdrożenia."
"Świetny zespół specjalistów ze swojej branży, pomoc we wdrożeniu HubSpot w naszej organizacji przeszedł zgodnie z harmonogramem. Przemyślany tryb pracy oraz doświadczenie wyniesione z dziesiątek wdrożeń przyniosło świetne rezultaty: z większości funkcji HubSpota mogliśmy korzystać już w kilka tygodni od momentu uruchomienia wdrożenia. Pomocny zespół z BusinessWeb zawsze znajdzie czas na dociekliwe pytania i wątpliwości, szczerze polecam."

Onboarding HubSpot Marketing Hub PRO

Wdrożenie HubSpot
i migracja z innych
systemów CRM
"Zaangażowany zespół specjalistów, prezentujący efektywne podejście do zadań. Nie tylko pomagają w bezpośrednim wdrożeniu i migracji z innych systemów CRM ale również pomagają dokonać transformacji podejścia do sprzedaży z wykorzystaniem i w oparciu o nowy system."
"Firma BusinessWeb przeprowadziła kompleksową integrację oraz automatyzację procesu sprzedaży w Naszej firmie. Współpraca od początku przebiegała bezproblemowo a na każde zapytanie otrzymaliśmy satysfakcjonującą odpowiedź. Mam nadzieje, że zrealizujemy jeszcze nie jeden wspólny projekt! Polecam!"

Kompleksowa integracja | Automatyzacja procesów sprzedaży - HubSpot Sales Pro

Konsultacje w ramach wdrożenia HubSpot
"Największą wartością jaką dały nam konsultacje z BusinessWeb jest to, że wdrożyliśmy wszystkie rozwiązania w niecałe 3 miesiące od A do Z. Przed konsultacjami obstawialiśmy bardziej 6 miesięcy jak nie więcej. Zespół Mariusza uświadomił nam, że wcale nie musi to tak wyglądać :). Ich wiedza i doświadczenie skutecznie pomogły przekonać resztę naszego zespołu do (jakby nie patrzeć) tak drastycznej zmiany w funkcjonowaniu firmy. Zdecydowanie polecam skorzystać z ich wsparcia :)"
Poznaj przykłady projektów wdrożenia HubSpot
"Dzięki BusinessWeb wdrożyliśmy CRM w kilka tygodni wraz z rozpisaniem scenariuszy obsługi leadów, formularzy na stronach WWW, wysyłki mailingów do różnych grup odbiorców. W trakcie wdrożenia otrzymaliśmy pełne wsparcie w zakresie ustawienia procesów sprzedaży, przygotowania komunikacji do klientów, importów baz jak i związanych z nimi skryptów."

Implementacja HubSpot | Obsługa leadów dla zespołu handlowego

Konfiguracja systemu | Ułożenie całego procesu dopasowanego do potrzeb firmy
"Wcześniej używaliśmy SalesForce, ale system był zbyt skomplikowany, z mniejszą automatyzacja w wersji podstawowej (i tak dużo droższej od Hubspot) i nie zachęcał zespołu 10 osób do pracy z nim. Nie było też automatyzacji marketingu. Z BusinessWeb wdrożenie Hubspota poszło dużo sprawniej, nie tylko dotyczyło konfiguracji systemu, ale ułożenia procesu dopasowanego do naszej firmy. Jak powiedział jeden z przedstawicieli segmentu IT: "no tak, firmy wdrażające Hubspot znają się na robocie, są praktykami w sprzedaży i marketingu". Planujemy dalsze działania marketingowe związane z Hubspot."
"Pracując wcześniej na LiveSpace postanowiliśmy mocno rozwinąć marketing i między innymi zmienić CRM. Kapitalny zespół z Businessweb przeprowadził u nas bardzo obszerny, 4-ro miesięczny projekt wdrożeniowy. Nie było prosto, bo zaczęliśmy od podstaw, dokładnie definiując persony, itd. ale było warto gdyż skończyliśmy na doskonale poukładanych pod HubSpot procesach, świetnej marketingowo stronie i z super narzędziem CRM. Jesteśmy bardzo zadowoleni i mocno polecamy Businessweb do takich skomplikowanych spraw dotyczacych Hubspota i w ogóle inbound marketingu. Znają się na tym. To była naprawdę dobrze zrobiona robota. Dzięki Businessweb!"

4-ro miesięczny projekt wdrożenia nowego CRM

Wdrożenie CRM i procesów sprzedaży
"Bardzo pozytywne doświadczenie biznesowe. Firma godna polecenia. Łatwy kontakt, bardzo przyjaźni ludzie. System przyjazny dla użytkowników, ułatwia i automatyzuje pracę."
"Wdrożenie HubSpot'a było najlepszą inwestycją jaką podjąłem jako sprzedawca. Począwszy od bardzo płynnego przeprowadzenia migracji z poprzedniego systemu CRM, poprzez analizę dotychczasowych procesów marketingowo-sprzedażowych. Współpraca przebiegała bardzo spójnie, a wszystkie działania były realizowane terminowo. Po miesiącu od wdrożenia dostrzegłem bardzo duże zmiany. PS. BusinessWeb ponadto to super ludzie 🙂"

Wdrożenie CRM i procesów sprzedaży

Onboarding HubSpot Marketing Hub
"Profesjonalne podejście i wsparcie na każdym etapie! Z czystym sercem polecam zespół BusinessWeb - z cierpliwością aniołów odpowiadali na wszystkie pytania, służyli radą w zakresie inbound marketingu i prowadzili za rękę podczas całego procesu wdrażania HubSpot. Szczerze polecam!"
"Świetni specjaliści. Dokładnie i konkretnie wskazali możliwości HubSpot-a w oparciu o nasze zapotrzebowanie. Pomogli je skonfigurować i pokazali jak wyciągać wnioski. Pewnie można byłoby dojść do tego samemu, ale z nimi to oszczędność czasu i pieniędzy. Polecam każdemu, kto chce by jego sprzedaż był mierzalnym procesem."

Wdrożenie CRM
Klienci, u których wdrożyliśmy HubSpot
Od konsultacji wdrożeniowej, poprzez szkolenia i pełną implementację rozwiązań.
















Dowiedz się jak HubSpot może pomóc Twojej firmie!
Case Studies - przykłady zrealizowanych projektów wdrożenia HubSpot
Porozmawiaj z nami o tym jak HubSpot może pomóc Twojej firmie
Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu → skontaktuj się z nami
Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu