Automatyzacja maili sprzedażowych B2B

Zminimalizuj ilości rutynowych czynności związanych z pisaniem i odpowiadaniem na maile sprzedażowe B2B. Zastosuj nowoczesne rozwiązania które pomogą Ci zaoszczędzić czas i zwiększyć skuteczność sprzedaży.

Zautomatyzuj wysyłanie maili sprzedażowych B2B

Ustaw wszystko w kilka sekund i oszczędzaj czas. Nie czekaj, zacznij już od kolejnego maila. Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły

Pozyskaj więcej czasu na działania sprzedażowe, zautomatyzuj wysyłki rutynowych maili i follow up

Zautomatyzuj emaile sprzedażowe i zyskaj czas

Przypominaj o sobie potencjalnym klientom bez dużego nakładu pracy. Wdróż automatyczny follow up do wysyłanych od siebie maili. 

Wysyłaj serię emaili w odpowiednim czasie, tak aby  nigdy nie stracić kontaktu z Klientami. Wykorzystaj uprzednio opracowane szablony maili i szybko dołącz je do Outlook i Gmail. 

Dostosuj każdy szablon do swoich potrzeb, nadaj mu personalnego charakteru. 

Personalizuj swoje wiadomości

Automatyzacja e-maili nie oznacza że nie mają mieć personalnego charakteru.

Dzięki dedykowanemu systemowi w prosty sposób stworzysz sekwencję wiadomości  i uzupełnisz ją danymi kontaktowymi do osób i firm zapisanymi w Twojej bazie.

Następnie dodaj szczegółowe informacje do każdej wiadomości, aby zyskała bardziej ludzki charakter.

Połącz gotowe automatyczne rozwiązania z personalnym tonem komunikacji i zwiększ swoją skuteczność dotarcia do Klientów

Użyj danych, by dowiedzieć się które z maili działają najlepiej

Użyj śledzenia emaili, aby dowiedzieć się, które z wysłanych maili dają najlepsze efekty.

Dane z otwarć, kliknięć i odpowiedzi od Klientów pomogą Ci ustalić, które szablony i sekwencje emaili są najbardziej skuteczne. Następnie możesz zoptymalizować wiadomości, aby uzyskać najlepsze wyniki.

Po określeniu najlepszych maili podziel się nimi z resztą zespołu, aby zwiększyć wydajność.

Korzystając z naszego wsparcia, możesz usprawnić swoje działania w wielu różnych aspektach marketingu

Blog i nowe treści

Otrzymaj strategię publikacji treści oraz wsparcie w zakresie jej przygotowywania. Zapewnij, że każdy artykuł pracuje na konwersję na lead B2B. Zyskaj większy i bardziej wartościowy ruch z wyszukiwarki Google.

Landing page

Zwiększaj konwersję, dzięki dedykowanym landing page, mającym na celu zbieranie wysokiej jakości leadów. Z ich pomocą dostarczaj, wartościowe rozwiązania dla Twoich potencjalnych Klientów.

Email marketing

Docieraj do Klientów dzięki spersonalizowanej komunikacji mailowej, wykorzystującej zaawansowaną segmentację Klientów. Otrzymaj strategię mailingu, wpływającą na wzrost konwersji na leady. 

Automatyzacja

Zwiększaj jakość leadów, używając automatycznego marketingu. Dopasuj maile, treści i oferty zależnie od sposobu zachowania odbiorcy na Twojej stronie WWW. 

Zarządzanie kontaktami

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, jakie działania podejmuje Klient w zakresie Twoich treści. Użyj tych danych do lepszej personalizacji komunikacji z Klientem. 

Analityka

Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, aby móc zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej korzyści. Posiadaj wiedzę, które z działań dostarczają leady, a które nie.  

 

Strona WWW

Zwiększ skuteczność pozyskiwania leadów ze strony WWW. Zapewnij jej ciągły rozwój, w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników i ciągłego wzrostu ilości nowych kontaktów. 

Social Media

Prowadź działania w Social Media mające na celu promowanie Twojej marki i docieranie z Twoim treściami do docelowych grup Klient. Zastosuj Social Selling przez LinkedIn.

SEO

Otrzymaj strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wyszukiwarce. Zapewnij odpowiednią optymalizację Twojej strony WWW.  

Calls-to-action

Zwiększaj konwersję na leady, dzięki umieszczeniu na Twojej stronie WWW dedykowanych wezwań do działania (CTA). Za ich pomocą skieruj klientów na landing page z ofertą zachęcającą do pozostawienia kontaktu.

Reklamy Google Ads/FB

Prowadź kampanie reklamowe, które zapewniają wysoki zwrot z inwestycji. Precyzyjnie mierz, które z nich są skuteczne i dają w końcowym efekcie największą ilość klientów.

Integracja z systemami B2B

Zapewnij integrację działań marketingowych z Twoimi systemami zarządzania sprzedażą. Automatycznie kieruj dane kontaktowe do systemów CRM. 

Rozwijaj swój biznes jak firma dwa razy większa od Twojej

Skorzystaj z wsparcia BusinessWeb, aby zgromadzić Twój zespół, narzędzia i dane razem w jednym miejscu