Automatyzacja maili sprzedażowych B2B

Zminimalizuj ilości rutynowych czynności związanych z pisaniem i odpowiadaniem na maile sprzedażowe B2B. Zastosuj nowoczesne rozwiązania które pomogą Ci zaoszczędzić czas i zwiększyć skuteczność sprzedaży.

Zautomatyzuj wysyłanie maili sprzedażowych B2B

Ustaw wszystko w kilka sekund i oszczędzaj czas. Nie czekaj, zacznij już od kolejnego maila. Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły

Pozyskaj więcej czasu na działania sprzedażowe, zautomatyzuj wysyłki rutynowych maili i follow up

Zautomatyzuj emaile sprzedażowe i zyskaj czas

Przypominaj o sobie potencjalnym klientom bez dużego nakładu pracy. Wdróż automatyczny follow up do wysyłanych od siebie maili. 

Wysyłaj serię emaili w odpowiednim czasie, tak aby  nigdy nie stracić kontaktu z Klientami. Wykorzystaj uprzednio opracowane szablony maili i szybko dołącz je do Outlook i Gmail. 

Dostosuj każdy szablon do swoich potrzeb, nadaj mu personalnego charakteru. 

Personalizuj swoje wiadomości

Automatyzacja e-maili nie oznacza że nie mają mieć personalnego charakteru.

Dzięki dedykowanemu systemowi w prosty sposób stworzysz sekwencję wiadomości  i uzupełnisz ją danymi kontaktowymi do osób i firm zapisanymi w Twojej bazie.

Następnie dodaj szczegółowe informacje do każdej wiadomości, aby zyskała bardziej ludzki charakter.

Połącz gotowe automatyczne rozwiązania z personalnym tonem komunikacji i zwiększ swoją skuteczność dotarcia do Klientów

Użyj danych, by dowiedzieć się które z maili działają najlepiej

Użyj śledzenia emaili, aby dowiedzieć się, które z wysłanych maili dają najlepsze efekty.

Dane z otwarć, kliknięć i odpowiedzi od Klientów pomogą Ci ustalić, które szablony i sekwencje emaili są najbardziej skuteczne. Następnie możesz zoptymalizować wiadomości, aby uzyskać najlepsze wyniki.

Po określeniu najlepszych maili podziel się nimi z resztą zespołu, aby zwiększyć wydajność.

Narzędzia sprzedażowe, których Twój zespół będzie rzeczywiście używał. Wszystkie w jednym miejscu

Sekwencje emaili

Ustaw część komunikacji na automacie, żeby nie pominąć żadnego kontaktu i poświęcić więcej czasu wartościowym leadom.

Szablony wiadomości

Twoje najskuteczniejsze emaile sprzedażowe jako szablony, do których masz szybki dostęp podczas pisania wiadomości i możesz je udostępnić zespołowi.

Śledzenie wiadomości

Wiedz dokładnie kiedy Twój lead otwiera wiadomość od Ciebie, klika link lub pobiera załącznik. Wyświetlaj najważniejsze aktywności jako powiadomienia. Następnie wyślij follow-up w idealnym momencie.

Planowana wysyła

Zaplanuj wysłanie wiadomości o dokładnej dacie i godzinie oraz skorzystaj z szerokich statystyk, które podpowiedzą Ci, kiedy jest najlepszy czas na wysyłkę.

Dokumenty

Optymalizuj swoje dokumenty i personalizuj ofertę sprawdzając, kto wyświetla dany dokument i na jakich stronach spędza czas.

Spotkania

Udostępnij link, który da Twoim leadom możliwość wyboru czasu spotkania, który będzie odpowiedni dla wszystkich. Funkcjonalność kompatybilna z Kalendarzem Google, Office 365 i HubSpot CRM.

Live Chat

Miej bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, gdy aktywnie używają Twojej strony internetowej. Kieruj rozmowy na czacie do odpowiedniego sprzedawcy, aby budować relacje i zamykać więcej sprzedaży.

Telefony

Kolejkuj listę połączeń sprzedażowych, twórz je z poziomu przeglądarki, automatycznie rejestruj połączenia w CRM i nagrywaj je jednym kliknięciem.

Automatyzacja sprzedaży

Użyj Workflows, żeby zautomatyzować czasochłonne czynności: ustawiaj statusy, twórz deale i zadania i wiele innych.

Raportowanie

Szablony raportów gotowe do dostosowania do Twoich potrzeb umożliwią Ci pokazywanie wielu istotnych danych kierownictwu, a także wyszukanie bardziej szczegółowych danych dla zespołu sprzedażowego.

Predykcyjny lead scoring

Priorytetyzuj swoje działania sprzedażowe na podstawie prawdopodobieństwa, że potencjalny klient zostanie rzeczywiście klientem, aby nie marnować czasu na kiepskiej jakości leady.

Integracja z Salesforce

Dwukierunkowa synchronizacja danych z Salesforce oznacza zapis każdego maila, spotkania, telefonu itd. na wyciągnięcie ręki.

Rozwijaj swój biznes jak firma dwa razy większa od Twojej

Skorzystaj z wsparcia BusinessWeb, aby zgromadzić Twój zespół, narzędzia i dane razem w jednym miejscu