Uporządkuj obsługę klienta. Mniej chaosu - więcej przyjętych zgłoszeń!

Oprogramowanie, które poprawia organizację i efektywność zespołu obsługi klienta.

Obsługuj lepiej swoich klientów
z Service Hub™. Umów się na demo
i zobacz, jak to działa

Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Relacje między firmą a klientami bardzo się zmieniły

Obecnie klienci mają większą kontrolę, więcej możliwości i większe oczekiwania niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tolerują sztucznych rozmów, zbyt długiego oczekiwania ani pogawędek z botami. Wymagają kontaktu z żywym człowiekiem i autentycznego zainteresowania.

Zależy nam na klientach,
ale nie rozmawiamy z nimi wystraczająco dobrze.

60%

klientów rezygnuje z usług firmy z powodu złej obsługi klienta

Microsoft State of Global Customer Service Report, 2016

Firmy B2B, które zdobyły zaangażowanych klientów, osiągają o

50%

lepsze wyniki sprzedażowe

Gallup’s Guide to Customer Centricity Report, 2016

Inwestycja w obsługę klienta nigdy nie jest stracona

W czym tkwi sekret popularności największych firm? Potrafią dbać o relacje z klientami. Zadowoleni klienci kupują więcej, zostają dłużej, polecają markę innym i opowiadają o niej światu.

Dlatego dobra obsługa klienta to nie dodatkowe koszty, ale okazja, aby rozwinąć swój biznes. Pomagaj swoim klientom i wyprzedzaj ich oczekiwania. Ale żeby to zrobić, potrzebujesz odpowiednich narzędzi.

Stwórz wspaniałe doświadczenia dla swoich klientów

Service Hub™ posiada wszystko, czego potrzebujesz, aby zachwycić klientów. Zapewnisz im wspaniałe doświadczenia w kontaktach ze swoja marką. Przyśpieszysz obsługę dzięki funkcji self-service. W ten sposób zbudujesz bazę zadowolonych klientów, którzy będą wspierać Twój biznes. Oto jak:

Zacznij budować nowoczesny system obsługi klienta. Kontaktuj się wygodnie ze swoimi klientami, zwiększaj ich zadowolenie i rozwijaj firmę szybciej dzięki Service Hub™. Umów się na demo i zobacz, jak to działa

Narzędzia HubSpot Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub i CRM są skuteczne same w sobie.
Ale są skuteczne jeszcze bardziej,
gdy działają razem

Platforma HUBSPOT GROWTH zawiera

Bezpłatny HubSpot CRM

Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy. Na zawsze.

Marketing Hub

Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.

Sales Hub

Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.

Service Hub

Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.

Narzędzia Service Hub zamieniają zadowolonych klientów w promotorów marki

Komunikacja

Zarządzaj komunikacją 1 na 1 z klientami dzięki uniwersalnej skrzynce inbox, która zbiera wiadomości e-mail, rozmowy na czacie i inne, a na dodatek jest dostępna dla całego Twojego zespołu.

Automatyzacja

Zautomatyzuj procesy obsługi klienta. Twórz zadania i rozdzielaj je jednym kliknięciem. Korzystaj z odpowiedzi zwrotnych, aby uruchomić automatyczne e-maile dla klientów lub powiadomienia dla swojego zespołu.

Czat

Reaguj błyskawicznie na pytania klientów dzięki chatowi na swojej stronie internetowej.

Realizacja celów

Twórz raporty dotyczące konkretnych KPI, np. czas reakcji na zgłoszenie. Kontroluj stopień realizacji umów związanych z poziomem obsługi klienta (SLA).

Rejestracja zgłoszeń

Zamień problemy klientów w zgłoszenia i przypisz je do członków swojego zespołu. Organizuj je i nadawaj zadaniom priorytety. Śledź na bieżąco stopień realizacji zgłoszeń.

Baza wiedzy

Zamień najczęściej zadawane przez klientów pytania w bazę wiedzy. Twórz na ich podstawie artykuły i tutoriale, które klienci łatwo znajdą w wyszukiwarce.

Czatboty

Korzystaj z botów, aby zwiększyć wydajność czatu. Kieruj klientów od razu do odpowiedniego konsultanta lub do bazy wiedzy.

Feedback

Badaj zadowolenie klientów dzięki i wykorzystaj ankiety, aby zebrać od nich informację zwrotną. Na ich podstawie buduj coraz lepsze doświadczenia klientów.

E-mail grupowy

Twórz zespołowe aliasy adresów e-mail, które automatycznie zamieniają przychodzące wiadomości w zgłoszenia i są sygnalizowane na dashboardzie.

Raportowanie

Mierz efektywność obsługi klienta za pomocą wbudowanych narzędzi raportowania. Uzyskaj dane na temat wykorzystania bazy wiedzy, ilości zgłoszeń, czasu reakcji, opinii klientów i innych wskaźników.

Porozmawiaj z nami i dowiedz się jak HubSpot Service Hub, zmieni o 100% Twoją obsługę klienta!

Wypełnij formularz i dowiedz się więcej