Obsługuj lepiej swoich klientów z Service Hub™. Umów się na demo i zobacz, jak to działa

    Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
    Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

    Relacje między firmą a klientami bardzo się zmieniły

    Obecnie klienci mają większą kontrolę, więcej możliwości i większe oczekiwania niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tolerują sztucznych rozmów, zbyt długiego oczekiwania ani pogawędek z botami. Wymagają kontaktu z żywym człowiekiem i autentycznego zainteresowania.

    Zależy nam na klientach,
    ale nie rozmawiamy z nimi wystraczająco dobrze.

    60%

    klientów rezygnuje z usług firmy z powodu złej obsługi klienta

    Microsoft State of Global Customer
    Service Report, 2016

    Inwestycja w obsługę klienta nigdy nie jest stracona

    W czym tkwi sekret popularności największych firm? Potrafią dbać o relacje z klientami. Zadowoleni klienci kupują więcej, zostają dłużej, polecają markę innym i opowiadają o niej światu.

    Dlatego dobra obsługa klienta to nie dodatkowe koszty, ale okazja, aby rozwinąć swój biznes. Pomagaj swoim klientom i wyprzedzaj ich oczekiwania. Ale żeby to zrobić, potrzebujesz odpowiednich narzędzi.

    Firmy B2B, które zdobyły zaangażowanych klientów, osiągają o

    50%

    lepsze wyniki sprzedażowe

    Gallup’s Guide to Customer Centricity Report, 2016

    Stwórz wspaniałe doświadczenia
    dla swoich klientów

    Service Hub™ posiada wszystko, czego potrzebujesz, aby zachwycić klientów. Zapewnisz im
    wspaniałe doświadczenia w kontaktach ze swoja marką. Przyśpieszysz obsługę dzięki
    funkcji self-service. W ten sposób zbudujesz bazę zadowolonych klientów, którzy będą
    wspierać Twój biznes. Oto jak:

    01

    Stwórz bezproblemową
    obsługę klienta

    02

    Pomóż klientom
    w samoobsłudze

    03

    Rozwijaj swój biznes
    dzięki zadowolonym klientom

    Zorganizuj obsługę klienta, która sprawnie pomaga i daje pełne informacje

    Klientów nie interesuje to, jak wygląda wewnątrz Twoja firma. Po prostu chcą, abyś im pomagał. Kiedy zespoły obsługi klienta nie działają razem, powstają różne problemy w komunikacji z klientem. Dzięki narzędziom Service Hub™, zbudujesz wyłącznie pozytywne doświadczenia klienta.

    Wystarczy, że zajrzysz do skrzynki inbox, a znajdziesz w jednym miejscu wszystkie kanały komunikacji z klientem – maile, czat na żywo, formularze, komunikator na Facebooku. Podczas każdej rozmowy możesz łatwo przypomnieć sobie informacje o kliencie dzięki integracji z HubSpot CRM.

    Service Hub™ oferuje również kompletny help desk z wbudowaną automatyzacją i raportowaniem, dzięki czemu możesz zamienić czaty i e-maile w zgłoszenia, a następnie śledzić stopień ich realizacji. W pierwszym kwartale 2019 roku użytkownicy Service Hub™ rozwiązali już prawie 1,4 miliona zgłoszeń, aby stworzyć jeszcze bardziej efektywną obsługę klienta.

    email-768x418
    FUNKCJE SERVICE HUB™ , KTÓRE TO UMOŻLIWIĄ:

    Help Desk

    Shared inbox

    HubSpot CRM

    Pomagaj klientom szybciej dzięki obsłudze self-service

    Dziś wielu klientów woli samodzielnie rozwiązywać swoje problemy niż czekać na kontakt z konsultantem. Dlatego rozwiązania Service Hub™ ułatwiają klientom dotarcie do wiedzy, aby mogli pomóc sobie sami.

    Klienci Service Hub™ opublikowali już dziesiątki tysięcy artykułów i umieścili je w bazie wiedzy. Dzięki tym poradnikom na pewno znajdziesz szybko potrzebne informacje. Baza wiedzy HubSpota cały czas się rozwija, a zadawane pytania wskazują, co można poprawić w narzędziach HubSpota. Dzięki temu są one coraz lepsze.

    Czat na żywo w Service Hub™ pomaga przyjąć zgłoszenia od większej ilości klientów. A czatbot na stronie WWW wyręczy Twoich specjalistów w odpowiadaniu na najczęściej zadawane pytania.

    KB-home-with-support-bot-1
    FUNKCJE SERVICE HUB™, KTÓRE TO UMOŻLIWIĄ:

    Baza wiedzy

    Czat i chatbot

    Uzyskuj informacje zwrotne od klientów i utrzymuj kontakt z promotorami marki, którzy rozwijają Twoją firmę

    W HubSpot dopasujesz lejek sprzedażowy do specyfiki swojego biznesu. Prosto, bez drogich konsultacji i testów. Za pomocą paru kliknięć, metodą drag&drop zarządzaj danymi na każdym etapie cyklu sprzedażowego.

    W kilka sekund dodaj nowe zadnie, a HubSpot sam uzupełni wymagane dane. Obserwuj, gdzie jest najwięcej zadań i automatycznie uruchamiaj workflow, aby zarządzać leadami, dodawać nowe transakcje i przydzielać taski.

    Śledź na bieżąco raporty wydajności zespołu oraz poziomu sprzedaży. Twórz niestandardowe raporty według dowolnych wskaźników – kwot transakcji, produktywności, stanu lejka sprzedażowego i wielu innych parametrów.

    Example-NPS-Feedback-1
    FUNKCJE SERVICE HUB™, KTÓRE TO UMOŻLIWIĄ:

    Customer feedback

    Zacznij budować nowoczesny system obsługi klienta. Kontaktuj się wygodnie ze swoimi klientami, zwiększaj ich zadowolenie i rozwijaj firmę szybciej dzięki Service Hub™. Umów się na demo i zobacz, jak to działa

    Narzędzia HubSpot Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub i CRM są skuteczne same w sobie. Ale są skuteczne jeszcze bardziej, gdy działają razem

    PLATFORMA HUBSPOT GROWTH ZAWIERA

    Bezpłatny HubSpot CRM

    Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy. Na zawsze.

    Marketing Hub

    Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.

    Sales Hub

    Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.

    Service Hub

    Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.

    flywheel

    "W 2019 roku wdrożyliśmy CRM oparty o SalesForce, który okazał się zbyt skomplikowany dla naszego zespołu. Szukaliśmy prostszego rozwiązania i tu znalazł się HubSpot. Wszstko co potrzebujemy jest dostępne kilkoma klikami"

    ABRILUX

    "HubSpot pozwolił nam zwiększyć dotarcie do potencjalnych klientów, dzięki zastosowaniu sequencies, możemy kontaktować się jednocześnie z dziesiątkami klientów, nie tracąc czasu na follow-up"

    NASCON

    "Zastosowowanie HubSpot pozwoliło nam na dostarczenie do sprzedaży większej ilości potencialnych klientów, odpowiednio ocieplonych i gotowych na rozmowę ze sprzedażą"

    OPEN NEXUS

    Narzędzia Service
    Hub
    zamieniają zadowolonych
    klientów w
    promotorów marki

    Komunikacja

    Zarządzaj komunikacją 1 na 1 z klientami dzięki uniwersalnej skrzynce inbox, która zbiera wiadomości e-mail, rozmowy na czacie i inne, a na dodatek jest dostępna dla całego Twojego zespołu.

    Rejestracja zgłoszeń

    Zamień problemy klientów w zgłoszenia i przypisz je do członków swojego zespołu. Organizuj je i nadawaj zadaniom priorytety. Śledź na bieżąco stopień realizacji zgłoszeń

    Feedback

    Badaj zadowolenie klientów dzięki i wykorzystaj ankiety, aby zebrać od nich informację zwrotną. Na ich podstawie buduj coraz lepsze doświadczenia klientów.

    Automatyzacja

    Zautomatyzuj procesy obsługi klienta. Twórz zadania i rozdzielaj je jednym kliknięciem. Korzystaj z odpowiedzi zwrotnych, aby uruchomić automatyczne e-maile dla klientów lub powiadomienia dla swojego zespołu.

    Baza wiedzy

    Zamień najczęściej zadawane przez klientów pytania w bazę wiedzy. Twórz na ich podstawie artykuły i tutoriale, które klienci łatwo znajdą w wyszukiwarce.

    E-mail grupowy

    Twórz zespołowe aliasy adresów e-mail, które automatycznie zamieniają przychodzące wiadomości w zgłoszenia i są sygnalizowane na dashboardzie.

    Czat

    Reaguj błyskawicznie na pytania klientów dzięki chatowi na swojej stronie internetowej.

    Czatboty

    Korzystaj z botów, aby zwiększyć wydajność czatu. Kieruj klientów od razu do odpowiedniego konsultanta lub do bazy wiedzy.

    Raportowanie

    Mierz efektywność obsługi klienta za pomocą wbudowanych narzędzi raportowania. Uzyskaj dane na temat wykorzystania bazy wiedzy, ilości zgłoszeń, czasu reakcji, opinii klientów i innych wskaźników.

    Realizacja celów

    Twórz raporty dotyczące konkretnych KPI, np. czas reakcji na zgłoszenie. Kontroluj stopień realizacji umów związanych z poziomem obsługi klienta (SLA).