Uporządkuj obsługę klienta. Mniej chaosu - więcej przyjętych zgłoszeń!
Oprogramowanie, które poprawia organizację i efektywność zespołu obsługi klienta.


Obsługuj lepiej swoich klientów
z Service Hub™. Umów się na demo
i zobacz, jak to działa
Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.
Relacje między firmą a klientami bardzo się zmieniły
Obecnie klienci mają większą kontrolę, więcej możliwości i większe oczekiwania niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tolerują sztucznych rozmów, zbyt długiego oczekiwania ani pogawędek z botami. Wymagają kontaktu z żywym człowiekiem i autentycznego zainteresowania.
Zależy nam na klientach,
ale nie rozmawiamy z nimi wystraczająco dobrze.
60%
klientów rezygnuje z usług firmy z powodu złej obsługi klienta
Microsoft State of Global Customer Service Report, 2016
Firmy B2B, które zdobyły zaangażowanych klientów, osiągają o
50%
lepsze wyniki sprzedażowe
Gallup’s Guide to Customer Centricity Report, 2016
Inwestycja w obsługę klienta nigdy nie jest stracona
W czym tkwi sekret popularności największych firm? Potrafią dbać o relacje z klientami. Zadowoleni klienci kupują więcej, zostają dłużej, polecają markę innym i opowiadają o niej światu.
Dlatego dobra obsługa klienta to nie dodatkowe koszty, ale okazja, aby rozwinąć swój biznes. Pomagaj swoim klientom i wyprzedzaj ich oczekiwania. Ale żeby to zrobić, potrzebujesz odpowiednich narzędzi.
Stwórz wspaniałe doświadczenia dla swoich klientów
Service Hub™ posiada wszystko, czego potrzebujesz, aby zachwycić klientów. Zapewnisz im wspaniałe doświadczenia w kontaktach ze swoja marką. Przyśpieszysz obsługę dzięki funkcji self-service. W ten sposób zbudujesz bazę zadowolonych klientów, którzy będą wspierać Twój biznes. Oto jak:
- Stwórz bezproblemową
obsługę klienta - Pomóż klientom
w samoobsłudze - Rozwijaj swój biznes
dzięki zadowolonym klientom
obsługę klienta
Zorganizuj obsługę klienta, która sprawnie pomaga i daje pełne informacje
Klientów nie interesuje to, jak wygląda wewnątrz Twoja firma. Po prostu chcą, abyś im pomagał. Kiedy zespoły obsługi klienta nie działają razem, powstają różne problemy w komunikacji z klientem. Dzięki narzędziom Service Hub™, zbudujesz wyłącznie pozytywne doświadczenia klienta.
Wystarczy, że zajrzysz do skrzynki inbox, a znajdziesz w jednym miejscu wszystkie kanały komunikacji z klientem – maile, czat na żywo, formularze, komunikator na Facebooku. Podczas każdej rozmowy możesz łatwo przypomnieć sobie informacje o kliencie dzięki integracji z HubSpot CRM.
Service Hub™ oferuje również kompletny help desk z wbudowaną automatyzacją i raportowaniem, dzięki czemu możesz zamienić czaty i e-maile w zgłoszenia, a następnie śledzić stopień ich realizacji. W pierwszym kwartale 2019 roku użytkownicy Service Hub™ rozwiązali już prawie 1,4 miliona zgłoszeń, aby stworzyć jeszcze bardziej efektywną obsługę klienta.

FUNKCJE SERVICE HUB™ , KTÓRE TO UMOŻLIWIĄ:
Help Desk
Shared inbox
HubSpot CRM
w samoobsłudze
Pomagaj klientom szybciej dzięki obsłudze self-service
Dziś wielu klientów woli samodzielnie rozwiązywać swoje problemy niż czekać na kontakt z konsultantem. Dlatego rozwiązania Service Hub™ ułatwiają klientom dotarcie do wiedzy, aby mogli pomóc sobie sami.
Klienci Service Hub™ opublikowali już dziesiątki tysięcy artykułów i umieścili je w bazie wiedzy. Dzięki tym poradnikom na pewno znajdziesz szybko potrzebne informacje. Baza wiedzy HubSpota cały czas się rozwija, a zadawane pytania wskazują, co można poprawić w narzędziach HubSpota. Dzięki temu są one coraz lepsze.
Czat na żywo w Service Hub™ pomaga przyjąć zgłoszenia od większej ilości klientów. A czatbot na stronie WWW wyręczy Twoich specjalistów w odpowiadaniu na najczęściej zadawane pytania.

FUNKCJE SERVICE HUB™, KTÓRE TO UMOŻLIWIĄ:
Baza wiedzy
Czat i chatbot
dzięki zadowolonym klientom
Uzyskuj informacje zwrotne od klientów i utrzymuj kontakt z promotorami marki, którzy rozwijają Twoją firmę
W HubSpot dopasujesz lejek sprzedażowy do specyfiki swojego biznesu. Prosto, bez drogich konsultacji i testów. Za pomocą paru kliknięć, metodą drag&drop zarządzaj danymi na każdym etapie cyklu sprzedażowego.
W kilka sekund dodaj nowe zadnie, a HubSpot sam uzupełni wymagane dane. Obserwuj, gdzie jest najwięcej zadań i automatycznie uruchamiaj workflow, aby zarządzać leadami, dodawać nowe transakcje i przydzielać taski.
Śledź na bieżąco raporty wydajności zespołu oraz poziomu sprzedaży. Twórz niestandardowe raporty według dowolnych wskaźników – kwot transakcji, produktywności, stanu lejka sprzedażowego i wielu innych parametrów.

FUNKCJE SERVICE HUB™, KTÓRE TO UMOŻLIWIĄ:
Customer feedback
Zacznij budować nowoczesny system obsługi klienta. Kontaktuj się wygodnie ze swoimi klientami, zwiększaj ich zadowolenie i rozwijaj firmę szybciej dzięki Service Hub™. Umów się na demo i zobacz, jak to działa
Narzędzia HubSpot Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub i CRM są skuteczne same w sobie.
Ale są skuteczne jeszcze bardziej,
gdy działają razem
Platforma HUBSPOT GROWTH zawiera
Bezpłatny HubSpot CRM
Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy. Na zawsze.
Marketing Hub
Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.
Sales Hub
Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.
Service Hub
Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.

Narzędzia Service Hub zamieniają zadowolonych klientów w promotorów marki
Komunikacja
Zarządzaj komunikacją 1 na 1 z klientami dzięki uniwersalnej skrzynce inbox, która zbiera wiadomości e-mail, rozmowy na czacie i inne, a na dodatek jest dostępna dla całego Twojego zespołu.
Automatyzacja
Zautomatyzuj procesy obsługi klienta. Twórz zadania i rozdzielaj je jednym kliknięciem. Korzystaj z odpowiedzi zwrotnych, aby uruchomić automatyczne e-maile dla klientów lub powiadomienia dla swojego zespołu.
Czat
Reaguj błyskawicznie na pytania klientów dzięki chatowi na swojej stronie internetowej.
Realizacja celów
Twórz raporty dotyczące konkretnych KPI, np. czas reakcji na zgłoszenie. Kontroluj stopień realizacji umów związanych z poziomem obsługi klienta (SLA).
Rejestracja zgłoszeń
Zamień problemy klientów w zgłoszenia i przypisz je do członków swojego zespołu. Organizuj je i nadawaj zadaniom priorytety. Śledź na bieżąco stopień realizacji zgłoszeń.
Baza wiedzy
Zamień najczęściej zadawane przez klientów pytania w bazę wiedzy. Twórz na ich podstawie artykuły i tutoriale, które klienci łatwo znajdą w wyszukiwarce.
Czatboty
Korzystaj z botów, aby zwiększyć wydajność czatu. Kieruj klientów od razu do odpowiedniego konsultanta lub do bazy wiedzy.
Feedback
Badaj zadowolenie klientów dzięki i wykorzystaj ankiety, aby zebrać od nich informację zwrotną. Na ich podstawie buduj coraz lepsze doświadczenia klientów.
E-mail grupowy
Twórz zespołowe aliasy adresów e-mail, które automatycznie zamieniają przychodzące wiadomości w zgłoszenia i są sygnalizowane na dashboardzie.
Raportowanie
Mierz efektywność obsługi klienta za pomocą wbudowanych narzędzi raportowania. Uzyskaj dane na temat wykorzystania bazy wiedzy, ilości zgłoszeń, czasu reakcji, opinii klientów i innych wskaźników.
Porozmawiaj z nami i dowiedz się jak HubSpot Service Hub, zmieni o 100% Twoją obsługę klienta!
Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu → skontaktuj się z nami
Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu