Rozwiązanie all-in-one, które wspiera Twój Inbound Marketing!

Wszystko, czego potrzebujesz, aby prowadzić kampanie marketingowe i angażować odbiorców tak bardzo, że zapragną być Twoimi klientami.

Wystartuj teraz z oprogramowaniem HubSpot. Zwiększ ruch na stronie, pozyskuj leady, zwiększ ROI

Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

To tu spotyka się cały Twój marketing!

HubSpot Marketing Hub pomoże Ci zwiększyć konwersję, pozyskać leady i śledzić cały lejek sprzedażowy w jednym miejscu.

Twórz content bez pomocy programistów

Twórz atrakcyjne landing page i szablony e-mail. Publikuj wpisy blogowe, które pozwolą znaleźć Cię w sieci i zbudują wizerunek eksperta. Projektuj strony dostosowane do każdej rozdzielczości ekranu. I to wszystko bez specjalistycznej wiedzy!

Ściągaj ruch na swoje kluczowe strony z ofertą

Optymalizuj na bieżąco treści pod wyszukiwarki. Zwiększaj ruch na stronie za pomocą social mediów i reklam. Twórz skuteczne CTA i personalizuj treści na podstawie lokalizacji użytkownika, źródła ruchu, urządzenia i wielu innych kryteriów. Bez konieczności kodowania.

Zamieniaj odwiedzających w leady wysokiej jakości

W kilka sekund stwórz landing page bez wsparcia informatyka. Jednym kliknięciem dodaj formularz i uruchom testy A/B, aby zwiększyć konwersję. Nawiąż natychmiast kontakt z odwiedzającymi Twoją stronę dzięki funkcji czatu.

Łatwo zamieniaj leady
w klientów

Personalizuj ścieżkę zakupową dzięki narzędziom do e-mail marketingu. Stwórz sekwencję maili, która szybko poprowadzi odbiorcę do decyzji zakupowej. Wysyłaj automatyczny follow-up w zależności od akcji, jaką podejmie odbiorca.

Porządkuj dane klientów
i twórz raporty skuteczności działań

Połącz się z HubSpot CRM lub Salesforce, aby automatycznie rejestrować i organizować każdą interakcję klienta z marką. Twórz raporty i badaj skuteczność działań marketingowych.

Popraw organizację
i wydajność marketingu

Dostosuj narzędzia HubSpot do struktury Twojego zespołu marketingu. Daj pracownikom swobodny dostęp do informacji, których akurat potrzebują. Zwiększ produktywność zespołu dzięki lepszej organizacji zadań.

Realizuj strategię Inbound Marketingu.
Zwiększ ROI

Poznaj HubSpot Marketing Hub i zwiększ efektywność działań w Twojej firmie! Dowiedz się jakie są korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu dzięki HubSpot

Narzędzia HubSpot Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub i CRM są skuteczne same w sobie.
Ale są skuteczne jeszcze bardziej,
gdy działają razem

Platforma HUBSPOT GROWTH zawiera

Bezpłatny HubSpot CRM

Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy. Na zawsze.

Marketing Hub

Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.

Sales Hub

Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.

Service Hub

Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.

Wszystkie narzędzia Inbound Marketingu
w jednym miejscu
dla całego Twojego zespołu

Blog

Publikuj istotne, angażujące i zoptymalizowane pod konwersję treści poprzez narzędzia, które przyśpieszają tworzenie i formatowanie, a potem ułatwiają optymalizację pod wyszukiwarkę

Automatyzacja

Pozwól leadom odnaleźć własną ścieżkę zakupową. Używając automatycznego marketingu, możesz dopasowywać maile, treści i oferty zależnie od zachowania odbiorcy.

CMS

Używaj prostego systemu drag and drop by tworzyć responsywne, zoptymalizowane pod SEO i zintegrowane z innymi narzędziami strony. Zapisuj je jako szablony, by tworzyć kolejne szybciej.

Call-To-Action

Projektuj przyciski z wezwaniem do działania, których nie można nie kliknąć! Mierz ich skuteczność i optymalizuj testując różne hasła.

Landing page

Twórz responsywne landing page, które prezentują się na wszystkich urządzeniach, dodaj zoptymalizowane formularze i dynamicznie zmieniaj treści zależnie od tego, kto ogląda Twoją stronę.

Zarządzanie kontaktami

Miej dostęp do informacji o kontakcie i jego interakcjach z Twoimi zasobami. Używaj tych danych, by tworzyć dopasowane kampanie, które będą bardziej skuteczne.

Social media

Wyłapuj wspomnienia o Twojej marce i automatycznie śledź wybrane frazy, a także planuj swoje publikacje w social mediach w odpowiednim czasie, by dotrzeć do wybranych osób.

Reklamy

Precyzyjnie mierz zwrot z inwestycji swoich reklam Google Ads i Facebook. Nie przejmuj się już, że wydajesz środki na reklamę, która nie przynosi efektów.

Email marketing

Twórz szablony wiadomości email, automatycznie personalizuj temat i treść dla każdego odbiorcy i zwiększaj współczynniki otwarcia i kliknięć poprzez testy A/B.

Analityka

Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, żeby zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej leadów. Zbadaj, ile z nich przeradza się w klientów.

SEO

Przygotuj własną strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wysuzkiwarce. Podczas pisania treści otrzymuj na bieżąco uwagi dotyczące optymalizacji.

Integracja Salesforce

Dwukierunkowa integracja z Salesforce oznacza, że mierzysz dane o każdym otwartym mailu, kliknięciu przycisku i wysłanym formularzu. Używaj tych danych do segmentacji list.

Porozmawiaj z nami i dowiedz się jak rozwiązanie all-in-one, może wesprzeć Twój Inbound Marketing!

Wypełnij formularz i dowiedz się więcej