HubSpot jest odpowiedzią na te pytania...

    Sprzedaż

    Czy pragniesz, aby Twój zespół sprzedażowy odnotowywał większe sukcesy?

    Marketing

    Marzysz o tym, żeby Twój dział marketingu przyciągał więcej potencjalnych klientów za każdą wydaną złotówkę?

    Obsługa klienta

    Co powiesz na to, żeby obsługa klienta działała w jednym systemie co sprzedaż, co pozwoliłoby na jeszcze lepszą obsługę?

    Strona www

    A do tego, aby wszystko było zintegrowane z Twoją stroną internetową, tak jak ta, którą aktualnie przeglądasz jest połączona z CRM-em?

    HubSpot - marketing, sprzedaż i obsługa klienta pracujące na tym samym systemie CRM

    HubSpot stwarza miejsce, w którym sprzedaż, marketing i obsługa klienta pracują na jednym systemie, dzieląc się danymi i informacjami. Dzięki temu możesz dostarczyć niepowtarzalną wartość Twoim klientom obsługiwanym przez Twoją firmę.

    Zobacz, HubSpot pokrywa w jednym narzędziu całość procesu od pozyskania do obsługi klienta

    Co to jest hubspot
    hubspot marketing hub

    Marketing

    Generuj więcej leadów dla sprzedaży i monitoruj zwrot z każdej wydanej  złotówki.

    Pełen zestaw narzędzi, które pomogą Ci osiągnąć większe zyski z reklam, mediów społecznościowych, treści, ebooków, webinarów i konferencji. Zaawansowana analiza dostarczy Ci wiedzy na temat tego, co działa, a co nie.

    hubspot sales hub

    Sprzedaż

    Zamieniaj pozyskane leady w klientów, pracując wspólnie z marketingiem na jednym CRM.

    Dedykowane narzędzia dla sprzedawców, które pozwalają im skupić się na sprzedaży zamiast na administracji. Pełna integracja z pocztą, kalendarzem i telefonem. Narzędzia do wsparcia prospectingu oraz zaawansowana analiza sprzedaży.

    iso-marketing2

    Obsługa Klienta

    Zbuduj wielokanałowe centrum obsługi klienta, zintegrowane z działem sprzedaży i marketingu. 

    Zbuduj platformę obsługi klienta, dodaj różne kanały komunikacji, takie jak e-mail, czat, WhatsApp i telefon. Śledź wskaźniki SLA, przeprowadzaj badania klientów i automatyzuj ankiety.


    Od Lejka Sprzedaży do Flywheel


    Ścieżka zakupowa klienta jest cyklem nie lejkiem.

    W tradycyjnym lejku sprzedaży klient “jest przesuwany” między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta jak przez oddzielne silosy.

    HubSpot wprowadził całkiem nowe rozwiązanie zwane Flyweel.

    Gdy stosujemy Flyweel, każdy krok ścieżki zakupowej klienta jest wzajemnie połączony. Zespoły wymieniają ze sobą dane, zwiększając skuteczność działań na każdym etapie.

    flywheel

    HubSpot to Platforma CRM 

    HubSpot jest rozwiązaniem all-in-one.

    Łączy w sobie obszary marketingu, sprzedaży i obsługi klienta tak, że bez problemu realizujesz metodykę inbound. Wszystkie działania prowadzisz na tej samej bazie klientów, a zespoły marketingu, sprzedaży i obsługi klienta pracują na tych samych danych.

    Dzięki temu szybciej przekazujesz informacje pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Efekt? Twoi klienci są bardziej zadowoleni i chętnie polecają Cię innym.

    Poznaj niektóre narzędzia firmy HubSpot, które pomagają lepiej współpracować zespołom marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

    01

    Marketing

    Marketing Hub

    Narzędzie All-In-One , które ma wszystko aby pozyskać klienta, ocieplić z nim relację i zamienić w lead który Twoja sprzedaż pokocha.

    Marketing-Hub (1)
    02

    Sales

    Sales Hub

    Narzędzia dostępne w Sales Hub to prawdziwi sprzymierzeńcy sprzedawców, którzy chcą zaoszczędzić czas. Dzięki nim otrzymasz precyzyjne informacje o potencjalnych klientach, automatyzujesz rutynowe zadania i zwiększasz szanse na szybsze finalizowanie transakcji.

    Sales-Hub
    03

    Service

    Service Hub

    Nasze narzędzia obsługi klienta są stworzone po to, abyś mógł nawiązać prawdziwą komunikację z klientem, przekraczając jego oczekiwania i uczynić go ambasadorem, który będzie rozwijał Twój biznes.

    Service-Hub
    04

    CRM

    Rośnij z HubSpot CRM

    Zestaw oprogramowania, który pomaga Twojej firmie rosnąć, dzięki integracji narzędzi każdego zespołu, danych i procesów.

    CRM

    "Zastosowanie HubSpot pozwoliło nam na dostarczanie do sprzedaży większej ilości potencjalnych klientów, odpowiednio ocieplonych i gotowych na rozmowę ze sprzedażą"

    OPEN NEXUS

    "W 2019 roku wdrożyliśmy CRM oparty o SalesForce, który okazał się zbyt skomplikowany dla naszego zespołu. Szukaliśmy prostszego rozwiązania i tu znalazł się HubSpot. Wszstko co potrzebujemy jest dostępne kilkoma klikami"

    ABRILUX

    "HubSpot pozwolił nam zwiększyć dotarcie do potencjalnych klientów, dzięki zastosowaniu sequencies, możemy kontaktować się jednocześnie z dziesiątkami klientów, nie tracąc czasu na follow-up"

    NASCON