Zobacz jak pomogliśmy naszym klientom
    Widzisz w tym coś dla siebie?

    Zwiększenie efektywności procesów sprzedaży

    • Dostosowanie obecnego procesu sprzedaży do HubSpot i maksymalizacja wykorzystania funkcji systemu
    • Zwiększenie efektywności pracy zespołu sprzedaży poprzez zastosowanie wspólnych narzędzi takich jak szablony maili i dokumentów
    • Skonfigurowanie procesów prospectingu
    • Wprowadzenie strategii Account Based Management
    • Wdrożenie jasnych kryteriów zakładania szans sprzedaży (Deal) w systemie.
    zwiekszenie-efektywnosci

    Integracja marketingu i sprzedaży

    • Wdrożenie pełnego lejka pozyskiwania klienta od leada do zamknięcia transakcji
    • Określenie kryteriów przekazywania leadów z marketingu do sprzedaży MQL/SQL
    • Zaprojektowanie ścieżek ocieplania leadów przez sprzedaż
    • Przechwycenie leadów z kampanii marketingowych i dalsze procesowanie przez zespół sprzedaży
    • Wprowadzenie procesów kwalifikacji leadów i ich oceny pod kątem działań marketingowych
    integracja-marketing-sprzedaz4

    Integracja sprzedaży z back office

    • Automatyzacja procesów komunikacji sprzedaży z działaniami back office - faktury, umowy, zlecenia
    • Automatyzacja procesów komunikacji sprzedaży z działam produktów – wypracowanie rozwiązań dla klientów
    • Przeniesienie z komunikacji mailowej na HubSpot komunikacji działu sprzedaży z resztą organizacji
    integracja-backoffice2

    Automatyzacja procesów sprzedaży

    • Automatyzacja procesów zakładania transakcji
    • Automatyzacja procesów zamykania transakcji na podstawie czynności wykonanych przez back office np. rejestracja zapłacenia faktury
    • Automatyczne generowanie zadań dla pracowników sprzedaży jak i pozostałych działów organizacji
    • Szybkie notyfikacje SMS dla sprzedaży o istotnych zdarzeniach po stronie klienta i procesów back office
    automatyzacja-sprzedazy

    Monitoring i raportowanie procesów

    • Automatyczne rejestrowanie czynności sprzedażowych, maili, spotkań, telefonów – raporty aktywności pracowników
    • Prognozowanie sprzedaży z podziałem na pracowników, zespoły i procesy sprzedaży
    • Pełen widok lejka pozyskiwania klientów od momentu otrzymania lead do zamknięcia transakcji
    • Wdrożenie dedykowanego raportowania w oparciu do custom reports
    monitoring2

    Migracja danych

    • Wsparcie w migracji danych z obecnego CRM-u i plików Excel (może wymagać dodatkowych rozwiązań integracyjnych)
    migracja-danych2

    Co zyskasz dzięki wdrożeniu
    HubSpot CRM z BusinessWeb

    Twój zespół sprzedaży pracuje według jednego wystandaryzowanego procesu sprzedaży

    Gromadzisz w jednym miejscu wiedzę o kliencie zintegrowaną z działaniami marketingowymi i obsługą klienta

    Korzystasz z automatyzacji komunikacji sprzedaży z back office

    Monitorujesz pracę zespołu sprzedaży i ustalasz jasne kryteria oceny pracy każdego ze sprzedawców

    Zespół sprzedaży koncentruje się na kluczowych elementach sprzedaży takich jak kontakt z klientem

    Masz pewność, że nic nie ginie w procesach sprzedaży i marketingu, a wszystkie dane potencjalnych klientów są procesowane

    Jak realizujemy projekt wdrożenia
    HubSpot CRM

    My pomagamy – Ty wykonujesz

    Wybierz tę opcję, jeżeli masz zespół o mocnych kompetencjach i chcesz tylko dostarczyć im przykłady dobrych praktyk w pracy na HubSpot, ale zespół wdroży je samodzielnie. 

    Jeśli będziesz potrzebować większego wsparcia, jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy Ci w bezpośredniej konfiguracji rozwiązania. 

    Sposób rozliczenia – godzinowy

    My pomagamy – my wykonujemy

    Wybierz tę opcję, jeżeli potrzebujesz zarówno wiedzy o HubSpot, jak i wsparcia we wprowadzeniu procesów i automatyzacji.

    Przeanalizujemy Twoje potrzeby i zaprojektujemy  dopasowane procesy i przeprowadzamy ich konfigurację.

    Sposób rozliczenia – godzinowy
    Mariusz2

    Wdróż z nami HubSpot CRM i zrealizuj Twoje konkretne cele biznesowe

    "Zaangażowany zespół specjalistów. Nie tylko pomagają w bezpośrednim wdrożeniu i migracji z innych systemów CRM ale też dokonać transformacji podejścia do sprzedaży z wykorzystaniem i w oparciu o nowy system."

    Marcin N.
    MCX Pro

    "Dostaliśmy konkretną wiedzę, dogłębną analizę potrzeb i procesów w naszym - dość zróżnicowanym zespole sprzedażowym. Procesy sprzedażowe z nowej, świeżej perspektywy."

    Agnieszka H.
    LookAd

    "Wdrożenie HubSpot'a było najlepszą inwestycją jaką podjąłem jako sprzedawca. Po miesiącu od wdrożenia dostrzegłem bardzo duże zmiany. Ponadto to super ludzie 🙂"

    Mateusz S.
    Sprawy

    "Nigdy nie spotkałam się z takim profesjonalizmem, zaangażowaniem, zrozumieniem potrzeb oraz doradztwem. To zespół profesjonalistów świadczących kompleksowe usługi na najwyższym poziomie."

    Emilia Z.
    ProService Finteco

    "Skończyliśmy na doskonale poukładanych pod HubSpot procesach, świetnej marketingowo stronie i z super narzędziem CRM. Jesteśmy bardzo zadowoleni i mocno polecamy!"

    Roman Hatossy
    NASCON sp. z o.o.
    opinie-businessweb-hubspot

    Przykłady zastosowania
    HubSpot CRM

    01

    Branża SAAS

    02

    Branża IT

    03

    Branża Transportowa

    Branża SAAS

    • Wdrożenie procesów sprzedaży na poziomie SMB i Enterprise
    • Automatyzacja procesu akceptacji zgód finansowych i compliance
    • Automatyzacja procesów generacji zadań do zespołów wparcia projektów - wyceny zakresu projektu
    • Budowa prospectingu i procesów Account Based Selling
    • Automatyczne zakładanie transakcjiprzy zakupie pakietu na stronie WWW
    1-1

    Branża IT

    • Integracja procesów marketingowych ze sprzedażą, pełen lejek pozyskania leadów i zamykania transakcji
    • Wdrożenie jednolitego procesu pracy sprzedawców i standaryzacja ich pracy
    • Automatyzacja procesów generacji zadań do zespołów wparcia projektów - wyceny zakresu projektu
    • Połączenie pracy 3 zespołów sprzedaży pracujących na 3 osobnych systemach CRM
    3-1 (1)

    Branża Transportowa

    • Wdrożenie procesów sprzedażowych z podziałem na transport drogowy, morski i lotniczy, praca na wspólnym procesie
    transport