Prowadzisz Firmę, do której trafiają Klienci z jej okolicy?

Zwiększ Widoczność Lokalną - Więcej Klientów z Okolicy Firmy

Prowadzisz Firmę, do której trafiają Klienci z jej okolicy?

Zwiększ Widoczność Lokalną - Więcej Klientów z Okolicy Firmy

by Dominika Ambroziak

Prowadzisz firmę, która pozyskuje klientów głównie z najbliższej okolicy? Większość Twoich klientów trafia do Ciebie z odległości kilku kilometrów? A może działasz w całym mieście i klienci przyjadą do Ciebie niezależnie od odległości?

Zwiększ Widoczność Firmy w Internecie to usługa zwiększania Twojej lokalnej widoczności wśród klientów z Twojej najbliższej okolicy. Najbliższej czyli takiej z której trafia do Ciebie najwięcej Klientów. W zależności od firmy może być to kilka kilometrów lub całe miasto. Widoczność Lokalna to działania reklamowe, SEO, Social Media, wszystko co potrzebujesz aby skutecznie pozyskać nowego Klienta.

Twoja konkurencja bardzo często popełnia błąd nie wykorzystując lokalnej reklamy lub reklamując się niepotrzebnie w całym mieście. Widoczni Lokalnie koncentrują działania na komunikacji w bliskim obszarze od Twojej firmy. W takim w którym masz największe szanse na pozyskanie Klienta, najmniejszym kosztem.

Filary oferty w zakresie usługi ZWIĘKSZANIA WIDOCZNOŚCI LOKALNEJ

Zwiększenie widoczności lokalnej Twojej firmy

Zapoznać jak najwięcej klientów w danym obszarze działania firmy z jej ofertą

Pozyskanie nowych klientów, szukających usług Twojej firmy w ich okolicy

Pozyskać jak najwięcej nowych klientów z okolicy (w promieniu kilku kilometrów/z dzielnicy)

Poprawa pozycji firmy w wyszukiwarce Google i na mapach Google

Poprawić pozycje firmy w wyszukiwarce Google, zwiększyć liczbę nowych klientów z wyszukiwarki

Mierzenie ilości pozyskanych klientów, kontaktów, telefonów

Pozyskanie precyzyjnej informacji o skuteczności podejmowanych działań

Lokalna firma najlepszy efekt uzyska koncentrując działania reklamowe w promieniu kilku kilometrów od jej siedziby.

Twoja firma ma wiele możliwości aby pokazać się konkretnym Klientom z Twojej okolicy.

Współczesne systemy reklamowe Google czy Facebook dają sposobność na wyznaczanie obszarów reklamy jak:

  • Konkretna miejscowość
  • Dzielnica
  • Promień do lokalizacji
  • Kod pocztowy.

Dodatkowo Klienci sami często podają lokalizację poprzez wpisania do wyszukiwarki nazwy miasta lub dzielnicy „fryzjer męski warszawa”, „fryzjer męski Ursynów”. W tym przypadku system reklamy Google wykrywa takie słowo i wyświetla Twoją reklamę Klientowi.

Jak to możesz wykorzystać dla Twojej Firmy?

  • Skoncentruj wydatki reklamowe na konkretnym obszarze, w którym jest największe prawdopodobieństwo. że Klient zdecyduje się na dotarcie do Twojej firmy.
  • Dzięki koncentracji wydatków zwiększ widoczność w danym obszarze
  • Jeżeli klient szuka czegoś z Twojej oferty podają nazwę dzielnicy czy miasta – pokaż mu to co oferuje Twoja firma.

Lokalna firma czyli firma z mojej okolicy.

W większości przypadków będzie to z punktu widzenia klienta klika kilometrów, ale w przypadku niektórych usług może to też oznaczać firmę z mojego miasta. W przypadku dużych miast jak Warszawa, lokalna firma działa często w ramach danej dzielnicy wraz  otaczającymi ją dzielnicami. W mniejszych miastach lokalna firma funkcjonuje w ramach całego miasta.

Jeżeli posiadasz firmę, do której większość Klientów trafia do Ciebie z najbliższej okolicy to właśnie dla Ciebie jest oferta Zwiększania Widoczności Lokalnej w Internecie.

Przykłady lokalnych firm: restauracja, kawiarnia, serwis, przychodnia, stomatolog, fryzjer, spa, serwis rowerowy i wiele innych. 

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się jak pozyskać klientów z pobliskiej okolicy.

Imię i nazwisko:

Chciałbym porozmawiać o:

Twój mail

Telefon:

Top