Kompleksowe Wsparcie Marketingowe


Uzyskaj większe ROI z inwestycji w marketing internetowy,
zwiększaj zasięg marki i dostarczaj wysokiej jakości leady do działu sprzedaży

OSIĄGNIJ NIESPOTYKANY POZIOM AUTOMATYZACJI MARKETINGU DZIĘKI HUBSPOT

Wsparcie marketingowe, którego potrzebujesz, aby zwiększyć efektywność działań marketingowych

Kierujesz marketingiem? Na pewno codziennie spotykasz się z wieloma pytaniami o efektywność swoich działań, zwroty z inwestycji lub z pytaniami, skąd pozyskiwać wartościowe leady. 

Na dodatek brakuje Ci czasu na zajęcie się wszystkimi tematami i na organizację kompleksowych działań marketingu online. Wciąż szukasz sposobów, aby pracować wydajniej i pokazać realne efekty swoich działań. 

Czy możesz sobie pozwolić na kolejne dni pracy w podobny sposób?

Ta sytuacja może się zmienić, gdy zastosujesz narzędzia do marketingu HubSpot Marketing Hub.

Dzięki wsparciu marketingowemu ze strony  BusinessWeb uzupełnisz skład swojego zespołu marketingu o kompetencje, których w Twoim obszarze akurat brakuje. Zapewnimy Ci mocne wsparcie w prowadzaniu marketingu internetowego i ułatwimy pracę dzięki automatyzacji raportowania i działań związanych z marketingiem przychodzącym.

Rozpocznij z nami współpracę w obszarze marketingu, a poprawisz swoje wyniki i przyczynisz się do większego sukcesu swojej firmy.

Strategia komunikacji oferty w internecie

Masz rozbudowaną ofertę i nie do końca wiesz, jak ją przedstawić, aby wyróżnić się na tle konkurencji? Potrzebujesz pomocy w określeniu grupy docelowej swojej oferty? W ramach naszefo wsparcia marketingowego opracujemy dla Ciebie strategię komunikacji w internecie tak, aby trafić do odbiorców, którzy szybko staną się Twoimi klientami.

  • Znajdziemy unikalną propozycję sprzedaży (USP) Twojej oferty.
  • Czytelnie zaprezentujemy odbiorcom zakres oferty.
  • Określimy Twoją Buyer Personę.
  • Zredagujemy opowieść o Twojej marce.
  • Zaplanujemy komunikację Twojej oferty w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn).

Więcej leadów lepszej jakości

Zastanawiasz się, skąd pozyskiwać więcej leadów? I to leadów, które mają wysoką wartość dla działu sprzedaży? W ramach naszego wsparcia marketingowego, stworzymy dla Ciebie całościowy system pozyskiwania dobrej jakości leadów ze strony internetowej. 

  • Zwiększymy ruch na Twojej firmowej stronie WWW i poprawimy konwersję.
  • Opracujemy strategię SEO i PPC
  • Wykorzystamy analitykę marketingową.
  • Pomożemy ocieplać leady.
  • Wprowadzimy automatyzację marketingu.
  • Opracujemy strategię treści zgodną z Buyer Personami

Polecany E-Book

Zamień swoją stronę internetową w generator leadów B2B

Twoja firmowa strona WWW to świetny sposób na pozyskanie leadów od potencjalnych klientów. Poznaj 7 obszarów działań,  które pomogą Ci generować leady ze strony WWW.

Automatyzacja procesów marketingu dzięki HubSpot Marketing Hub

Twój dział marketingu pracuje mało wydajnie? Konsultanci gubią się w nadmiarze zadań? Skarżą się na rutynę? Doradzimy, jak zautomatyzować procesy marketingu, aby zwiększyły swoją efektywność.

  • Dokładnie poznamy procesy marketingowe w Twojej firmie.
  • Ustalimy problemy obniżające wydajność działu marketingu.
  • Pokażemy, jak automatyzacja rutynowych czynności poprawi funkcjonowanie całej Twojej firmy.
  • Zaproponujemy nowoczesne narzędzia do automatyzacji marketingu - CRM Hubspot, Hubspot Marketing Hub.
  • Pomożemy wdrożyć technologie HubSpot w Twojej firmie.

Kompleksowe wsparcie inbound marketingu

Nie masz czasu na rozwinięcie działań marketingowych w internecie? Zastanawiasz się, jak przyciągnąć swoich klientów w przestrzeni online? Staniemy się twoim wirtualnym działem marketingu. Zapewnimy maksymalną synergię działań. Nie duplikujemy prac – korzystamy z tego, co jest, dostarczamy to, czego nie ma.

  • Opracujemy komunikację graficzną Twojej strony WWW.
  • Zapewnimy treści na stronę WWW, bloga, landing page i do e-mail marketingu.
  • Rozwiniemy ruch na stronie internetowej.
  • Poprowadzimy reklamy PPC i social media.

Jakie Usługi Wsparcia Marketingowego BusinessWeb Mogą Ci Się Przydać

Odróżnij swoją ofertę od konkurencji. Uprość komunikację złożonej oferty.

Zbuduj zaufanie klientów dzięki komunikacji w mediach społecznościowych.

Zautomatyzuj działania marketingowe i integruj je z resztą organizacji oraz zewnętrznymi systemami jak CRM czy Contact Center.

Zrealizuj efektywne kampanie reklamowe, które pozwolą szybko dotrzeć do potencjalnych odbiorców.

Zainteresuj ofertą odbiorców na różnych etapach lejka sprzedażowego dzięki umiejętnie dobranym tekstom.

Opracuj komunikację graficzną firmy – grafiki do social mediów, strony WWW i e-mail marketingu. Stwórz graficzny branding firmy. 

Przyciągnij właściwą grupę odbiorców na stronę i skłoń ich do pozostawienia swoich danych kontaktowcyh.

CRM

Wprowadź HubSpot CRM oraz zintegruj go z procesami marketingu.

Zbuduj procesy oraz infrastrukturę techniczną i marketingową, aby zamienić stronę WWW w generator leadów.

Sprawdź, jak nasze procesy mogą pomóc Ci rozwinąć efektywność marketingu i dostarczyć większe ROI.