Menu

Własna firma powinna mieć rzeczy na własność

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut

Własna firma to duża odpowiedzialność. Wspieraj jej działania zewnętrznymi rozwiązaniami, ale nie opieraj się na nich całkowicie. Zbudowana infrastruktura musi mieć przede wszystkim silne fundamenty, które zależą od Ciebie i są Twoją własnością.

Hosting musi być pewny

Twoja strona w Internecie musi być sprawna każdego dnia. Nie możesz pozwolić sobie na ryzyko utraty klientów przez problemy z hostingiem. Dlatego zamiast korzystać z serwisów hostingowych, które dają gotowe rozwiązania za cenę abonamentu, lepiej mieć pewność, że witryna należy do Ciebie. Rozwiązanie to może być droższe i bardziej pracochłonne, ale jesteś niezależny od tego kto ci taki hosting strony dostarcza. Jeśli serwis nagle podniesie stawki i nie zgodzimy się na ich płacenie, tracimy witrynę. Firma hostingowa może także w każdej chwili zmienić swoją działalność i nasze pozorne oszczędności zaczną być niepotrzebnymi wydatkami. Dlatego rozwiązania zewnętrzne niosą ze sobą duże ryzyko w długim okresie działania Twojej firmy.

Nie daj się zaskoczyć

Zamiast zakładać własną, płatną witrynę, można stworzyć fanpage na Facebooku. To rozwiązanie jest darmowe i łatwe. Jednak wewnętrzne regulacje takich serwisów zmieniają się i nie masz na to najmniejszego wpływu. Jeśli Facebook zmniejszy zasięg dotarcia posta, to nawet, jeśli mamy dużą bazę fanów, nasz przekaz dotrze tylko do niewielkiej liczby. Kto wie jakie inne regulacje zostaną wdrożone, które ograniczą korzystanie z zgromadzonych przez Ciebie fanów. Trzeba więc inwestować również w swoje własne rozwiązania takie jak lista mailingowa, która jest tylko Twoja.

Własna firma, własny serwis, własne zasady

Twoja strona internetowa umieszczona na Twoim serwerze i hostingu to pewność stałych kosztów. Twój blog to Twoje treści, dzięki którym możesz dotrzeć do poszukujących Twoich rozwiązań klientów. Twoja lista mailingowa to Twoja baza, której nikt Ci nie zabierze. Dlatego warto zawrzeć te elementy budując organizm, jakim jest własna firma. Nie oznacza to, że masz rezygnować z rozwiązań czy z nich nie korzystać, postępuj tu rozważnie, zawsze mając z tyłu głowy, że to co Twoje jest pod większą Twoją kontrolą.

Przeczytaj również:

leady sprzedażowe
Hubspot CRM
Inbound Marketing
Tworzenie oferty handlowej
system CRM co to jest?
Jak tworzyć persony
Call To Action
Landing page jak zrobić?
Kanały marketingowe

Podziel się z nami swoją opinią

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznesowe wsparcie dla Twojej Firmy. Dostarczamy szeroki zakres usług marketingowych.

Kontakt

BusinessWeb
Pileckiego 104/25, Warszawa
Godziny Pracy:
Pon-Pt 8-17
Tel: 690 665 194