Za co sprzedaż kocha HubSpot CRM?
Poznaj przyczyny, dlaczego HubSpot CRM staje się coraz częściej systemem pierwszego wyboru dla firm szukających CRM
- NAGRANIE z webinaru
Obejrzyj urywki i otrzymaj dostęp do pełnej wersji
Otrzymaj dostęp do webinaru »
- Automatyczna rejestracja leadów ze strony www, reklam - wiesz co daje marketing w internecie
- Landing page, chat/bot, mailingi - generujesz leady bezpośrednio do zespołu sprzedaży
- Śledzenie aktywności potencjalnych klientów - skupiasz się na najważniejszych szansach sprzedaży
- Automatyzacja rejestracji danych w CRM - rozmawiasz z klientami a nie wprowadzasz dane
- Przejrzysty proces sprzedaży - pozwalający łatwo ocenić na jakim etapie jest potencjalny klient i co zrobić, żeby został naszym klientem
- Narzędzia oszczędzające czas - szablony maili, aplikacja mobilna, repozytorium dokumentów - współdzielisz zasoby z zespołem
- Wgląd w aktywności zespołu sprzedaży - maile, telefony, spotkania, transakcje, wiesz kto, kiedy i jakie aktywności wykonuje i jak to się przekłada na wyniki

Webinar poprowadził
Filip Kulikowski
HubSpot Evangelist
Na co dzień stosuje HubSpot w procesach sprzedaży BusinessWeb. Praktyk i entuzjasta HubSpota. Pomoże Ci w nim się zakochać. Bo kto nie kocha prostych i skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży.
#UnboxingSales