Coś więcej niż onboarding – dedykowany projekt wdrożenia HubSpot Service Hub

Chcesz coś więcej niż poznanie HubSpot w ramach onboardingu?
Wybierz wdrożenie i zrealizuj pracę projektowo pod Twoje konkretne wymagania biznesowe

Zobacz jak pomogliśmy naszym klientom
Widzisz w tym coś dla siebie?

Sprawna obsługa klienta zewnętrznego

Automatyczna rejestracja zgłoszeń dba, aby każda prośba klienta została zrealizowana

Automatyczne przekazywanie zgłoszeń do właściwej osoby czy właściwego działu

Pełen selfservice klienta z rozbudowaną bazą wiedzy umożliwiający klientowi samodzielne rozwiązanie problemu

Automatyczne ankiety NPS czy Customer Survey badające relację z klientem

Wydajna praca konsultanta

Szybkie wdrożenie osób w pracę na HubSpot

Obsługa zgłozeń ze wszystkich kanałów – telefon, mail, formularz zgłoszeniowy, chatbot, Facebook, Messenger – są automatycznie rejestrowane w jednym miejscu

Automatyczne przypisanie zadania do określonej osoby usprawnienie komunikacji pomiędzy działami i pracownikami

Automatyzacja przebiegu zleceń i zmian ich statusów

Automatyzacja rutynowych czynności poprawiająca produktywność zespołów

Pełny wgląd w procesy dla kadry zarządzającej/managera

Uporządkowanie procesów i ułatwienie analizy ich efektywności

Zapewnienie rejestracji wszystkich czynności, uszczelnienie procesów i zwiększenie kontroli nad jakością zadań zespołu i pracownika

Automatyczne przypisywanie zadań konkretnym osobom w ramach określonego zdarzenia

Zarządzanie zakresem dostępów do systemu dla każdego użytkownika, wzmocnienie bezpieczeństwa

Zwiększenie sprzedaży

Zwiększenie możliwości dosprzedaży produktów/usług (cross/up sell)

Automatyzacja komunikacji wspierająca sprzedaż w zakresie kluczowych procesów (onboarding, reklamacje, wystawianie faktur)

Monitorowanie opłacania faktur przez nowych klientów pozwalająca kontrolować, skuteczność finalizacji transakcji

Co zyskasz dzięki wdrożeniu
HubSpot CRM z BusinessWeb

Działanie systemu dostosowane do procesów w Twojej firmie i do Twoich priorytetów biznesowych

Ujednolicenie procesów, tak aby każdy pracownik wiedział, co należy do jego obowiązków i jakie procedury powinien stosować

Szybsze szkolenie nowych pracowników w zakresie obsługi klienta dzięki firmowej bazie wiedzy

Raportowanie efektywności procesów w ramach pracy zespołów i pracowników

Zwiększenie roli procesów samoobsługowych i eliminacja rutynowych czynności

Elastyczne kształtowanie procesów dopasowanych pod bieżące wymagania biznesowe

Krótszy czas rozwiązywania problemów klientów

Lepsza i bardziej merytoryczna obsługa

Wykorzystanie doświadczenia pracowników do bardziej złożonych zadań

Jak realizujemy projekt wdrożenia
HubSpot Service Hub

My pomagamy – Ty wykonujesz

Wybierz tę opcję, jeżeli masz zespół o mocnych kompetencjach i chcesz tylko dostarczyć im przykłady dobrych praktyk w pracy na HubSpot, ale zespół wdroży je samodzielnie. 

Jeśli będziesz potrzebować większego wsparcia, jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy Ci w bezpośredniej konfiguracji rozwiązania. 

Sposób rozliczenia – godzinowy

My pomagamy – my wykonujemy

Wybierz tę opcję, jeżeli potrzebujesz zarówno wiedzy o HubSpot, jak i wsparcia we wprowadzeniu procesów i automatyzacji.

Przeanalizujemy Twoje potrzeby i zaprojektujemy  dopasowane procesy i przeprowadzamy ich konfigurację.

Sposób rozliczenia – projektowy

Wdróż z nami HubSpot Service Hub i zrealizuj Twoje konkretne cele biznesowe

Przykłady zastosowania
HubSpot Service Hub

Branża SAAS

Ocieplanie relacji z klientami korzystającymi z darmowego rozwiązania, aby zachęcić go do przejścia na plan płatny

Automatyzacja szkoleń, klienta w zakresie funkcji oprogramowania

Samoobsługowa baza wiedzy za pomocą chatbota dostępnego z poziomu aplikacji

Branża FinTech

Zwiększenie limitów faktoringowych przez:
- automatyzację procesów analizy wykorzystania limitów,
- automatyzację komunikacji z działem handlowym w zakresie szans sprzedażowych

Przyspieszenie wykorzystania produktów przez klienta przez wprowadzanie go w usługę krok po kroku

Branża Transportowa

Automatyzacja procesu reklamacji dzięki zastosowaniu formularzy kontaktowych połączonych z chatbotem oraz systemem ticketowym

Automatyzacja procesów obsługi faktur i rozliczeń

Chcesz wdrożyć HubSpot Service Hub
albo masz jakieś pytania?

Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu → skontaktuj się z nami

Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu