Zobacz jak pomogliśmy naszym klientom
    Widzisz w tym coś dla siebie?

    Sprawna obsługa klienta zewnętrznego

    • Automatyczna rejestracja zgłoszeń dba, aby każda prośba klienta została zrealizowana
    • Automatyczne przekazywanie zgłoszeń do właściwej osoby czy właściwego działu
    • Pełen selfservice klienta z rozbudowaną bazą wiedzy umożliwiający klientowi samodzielne rozwiązanie problemu
    • Automatyczne ankiety NPS czy Customer Survey badające relację z klientem
    pg2-repeater-img-1

    Wydajna praca konsultanta

    • Szybkie wdrożenie osób w pracę na HubSpot
    • Obsługa zgłozeń ze wszystkich kanałów – telefon, mail, formularz zgłoszeniowy, chatbot, Facebook, Messenger – są automatycznie rejestrowane w jednym miejscu
    • Automatyczne przypisanie zadania do określonej osoby usprawnienie komunikacji pomiędzy działami i pracownikami
    • Automatyzacja przebiegu zleceń i zmian ich statusów
    • Automatyzacja rutynowych czynności poprawiająca produktywność zespołów
    pg2-repeater-img-2

    Pełny wgląd w procesy dla kadry zarządzającej/managera

    • Uporządkowanie procesów i ułatwienie analizy ich efektywności
    • Zapewnienie rejestracji wszystkich czynności, uszczelnienie procesów i zwiększenie kontroli nad jakością zadań zespołu i pracownika
    • Automatyczne przypisywanie zadań konkretnym osobom w ramach określonego zdarzenia
    • Zarządzanie zakresem dostępów do systemu dla każdego użytkownika, wzmocnienie bezpieczeństwa
    pg2-repeater-img-3

    Zwiększenie sprzedaży

    • Zwiększenie możliwości dosprzedaży produktów/usług (cross/up sell)
    • Automatyzacja komunikacji wspierająca sprzedaż w zakresie kluczowych procesów (onboarding, reklamacje, wystawianie faktur)
    • Monitorowanie opłacania faktur przez nowych klientów pozwalająca kontrolować, skuteczność finalizacji transakcji
    pg2-repeater-img-4

    Co zyskasz dzięki wdrożeniu
    HubSpot CRM z BusinessWeb

    Działanie systemu dostosowane do procesów w Twojej firmie i do Twoich priorytetów biznesowych
    Ujednolicenie procesów, tak aby każdy pracownik wiedział, co należy do jego obowiązków i jakie procedury powinien stosować
    Szybsze szkolenie nowych pracowników w zakresie obsługi klienta dzięki firmowej bazie wiedzy
    Raportowanie efektywności procesów w ramach pracy zespołów i pracowników
    Zwiększenie roli procesów samoobsługowych i eliminacja rutynowych czynności
    Elastyczne kształtowanie procesów dopasowanych pod bieżące wymagania biznesowe
    Krótszy czas rozwiązywania problemów klientów
    Lepsza i bardziej merytoryczna obsługa
    Wykorzystanie doświadczenia pracowników do bardziej złożonych zadań

    Jak realizujemy projekt wdrożenia
    HubSpot Service Hub

    My pomagamy – Ty wykonujesz

    Wybierz tę opcję, jeżeli masz zespół o mocnych kompetencjach i chcesz tylko dostarczyć im przykłady dobrych praktyk w pracy na HubSpot, ale zespół wdroży je samodzielnie. 

    Jeśli będziesz potrzebować większego wsparcia, jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy Ci w bezpośredniej konfiguracji rozwiązania. 

    Sposób rozliczenia – godzinowy

    My pomagamy – my wykonujemy

    Wybierz tę opcję, jeżeli potrzebujesz zarówno wiedzy o HubSpot, jak i wsparcia we wprowadzeniu procesów i automatyzacji.

    Przeanalizujemy Twoje potrzeby i zaprojektujemy  dopasowane procesy i przeprowadzamy ich konfigurację.

    Sposób rozliczenia – godzinowy
    Mariusz2

    Wdróż z nami HubSpot Service Hub i zrealizuj Twoje konkretne cele biznesowe

    "Zaangażowany zespół specjalistów. Nie tylko pomagają w bezpośrednim wdrożeniu i migracji z innych systemów CRM ale też dokonać transformacji podejścia do sprzedaży z wykorzystaniem i w oparciu o nowy system."

    Marcin N.
    MCX Pro

    "Dostaliśmy konkretną wiedzę, dogłębną analizę potrzeb i procesów w naszym - dość zróżnicowanym zespole sprzedażowym. Procesy sprzedażowe z nowej, świeżej perspektywy."

    Agnieszka H.
    LookAd

    "Wdrożenie HubSpot'a było najlepszą inwestycją jaką podjąłem jako sprzedawca. Po miesiącu od wdrożenia dostrzegłem bardzo duże zmiany. Ponadto to super ludzie 🙂"

    Mateusz S.
    Sprawy

    "Nigdy nie spotkałam się z takim profesjonalizmem, zaangażowaniem, zrozumieniem potrzeb oraz doradztwem. To zespół profesjonalistów świadczących kompleksowe usługi na najwyższym poziomie."

    Emilia Z.
    ProService Finteco

    "Skończyliśmy na doskonale poukładanych pod HubSpot procesach, świetnej marketingowo stronie i z super narzędziem CRM. Jesteśmy bardzo zadowoleni i mocno polecamy!"

    Roman Hatossy
    NASCON sp. z o.o.
    opinie-businessweb-hubspot

    Przykłady zastosowania
    HubSpot Service Hub

    01

    Branża SAAS

    02

    Branża FinTech

    03

    Branża Transportowa

    Branża SAAS

    • Ocieplanie relacji z klientami korzystającymi z darmowego rozwiązania, aby zachęcić go do przejścia na plan płatny
    • Automatyzacja szkoleń, klienta w zakresie funkcji oprogramowania
    • Samoobsługowa baza wiedzy za pomocą chatbota dostępnego z poziomu aplikacji
    1-1

    Branża FinTech

    • Zwiększenie limitów faktoringowych przez:
      - automatyzację procesów analizy wykorzystania limitów,
      - automatyzację komunikacji z działem handlowym w zakresie szans sprzedażowych
    • Przyspieszenie wykorzystania produktów przez klienta przez wprowadzanie go w usługę krok po kroku
    tab-img1

    Branża Transportowa

    • Automatyzacja procesu reklamacji dzięki zastosowaniu formularzy kontaktowych połączonych z chatbotem oraz systemem ticketowym
    • Automatyzacja procesów obsługi faktur i rozliczeń
    transport