POZNAJ MOŻLIWOŚCI HUBSPOT MARKETING HUB

Praca działów marketingu jest oparta na wielu złożonych procesach. Do najważniejszych należy proces pozyskiwania i procesowania leadów. Jak pozyskiwać leady wysokiej jakości? Skąd wiedzieć, które kampanie przynoszą najlepsze rezultaty? Jak rozsądnie inwestować w projekty marketingowe?

Wdrożenie HubSpot Marketing Hub w organizacji pozwala na ograniczenie ręcznego raportowania oraz zyskanie szczegółowych informacji o wynikach inicjatyw marketingowych zarówno na poziomie kampanii, jak i pojedynczego leada. Dzięki temu współpraca między działem sprzedaży i marketingu zachodzi sprawniej i opiera się tylko na tych działaniach, które faktycznie przyczyniają się do poprawy wyników.

Chciałbyś wiedzieć, jak to działa? Umów się z nami na DEMO HubSpot Marketing Hub i zobacz, jak naprawdę wygląda automatyzacja marketingu. Zaprezentujemy Ci: 

  • Czym jest HubSpot Marketing Hub i jak może poprawić efektywność Twoich procesów marketingowych,
  • Jak można wdrożyć narzędzia HubSpot Marketing Hub w Twoje procesy,
  • Jak dzięki HubSpot Marketing Hub możesz ograniczyć ręczne raportowanie na rzecz przejrzystych, szczegółowych, czytelnych i przygotowywanych automatycznie zestawień,
  • Jakie są koszty jego wdrożenia oraz jaka wersja platformy będzie optymalna dla Ciebie.

Wypełnij formularz i umów się na darmową prezentację!

Z HubSpot Marketing Hub korzystają już: