Co zyskasz z naszym gotowym szablonem

checkmark-green-bw
Usystematyzuj
działania marketingowe

Otoczenie biznesowe firmy ciągle się zmienia. Plan marketingowy musi być odpowiednio elastyczny i skupiać się na najbliższych miesiącach.

checkmark-green-bw
Zaplanuj pozyskanie
klientów i leadów

Skoreluj ilości oczekiwanych przez sprzedaż leadów z działaniami marketingowymi. Pokaż co jest konieczne po stronie marketingu aby osiągnąć cele.

checkmark-green-bw
Zaplanuj kampanie
reklamowe

Opracuj plan działań marketingowych, skorelowanych z celami sprzedażowymi. Posiadaj czytelny plan tworzenia treści, reklam PPC czy niezbędnych do zbierania leadów landing page.

checkmark-green-bw
Sprawdź obszary planu marketingowego
Analiza otoczenia firmy, dokładne poznanie potrzeb klientów, plan pozyskania leadów, plan opracowania treści, plan działań SEO, opracowanie person, dostosowanie oferty do klientów, cele sprzedażowe, plan kampanii PPC, oferty Premium Content

Szablon od środka

str2
str3
str4-1

O autorze

Mariusz 1 (1)

Mariusz Gliński

CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager

Kieruje BusinessWeb, który ma status Diamentowego Partnera HubSpot w Polsce. Pomagam innym zrozumieć rolę nowoczesnych technologii i wykorzystać je w budowie zaangażowanego środowiska pracy pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.