Menu

Strategie cenowe a usługi dodatkowe

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 1 minute

Jeśli posiadamy te same usługi lub produkty co konkurencja o podobnym zakresie i funkcjach, to bardzo często klientowi pozostaje jeden czynnik, po którym dokona wyboru. Jest nim cena.

Prowadzi to do trudnej sytuacji, ponieważ silna konkurencja sprawia, że każdy musi obniżać swoje marże. Ciągłe obniżanie cen prowadzi do wojny cenowej.

Jest jednak rozwiązanie. Należy przyjąć odpowiednią strategie cenową, polegającą na kreowaniu dodatkowych usług w ramach sprzedawanej oferty.

Strategia cenowa – Rozszerzaj swoją ofertę o dodatkowe usługi

Jeśli dodasz do swojej oferty więcej usług, zostaniesz bardziej zauważony. Ważne, aby te usługi były związane z tym co klientowi sprzedajesz. Jeśli przykładowo sprzedajesz sprzęt elektroniczny, zapewnij darmowy montaż sprzętu kupionego w Twoim sklepie. Twoja pomoc może być dla klienta wartościowsza niż niższa cena zakupu. Wtedy nawet, jeśli nie będziesz miał najniższych cen, to klient, który będzie chciał mieć montaż ‚z głowy’, kupi produkt u Ciebie. Takich dodatkowych benefitów można zapewnić dużą ilość. Produkty czy usługi które sprzedajemy, są często skomplikowane. Dlatego warto je rozbudować o usługi, które ułatwiają klientom ich użycie.

Przeczytaj również o

leady sprzedażowe
Hubspot CRM
Inbound Marketing
Tworzenie oferty handlowej
system CRM co to jest?
Jak tworzyć persony
Call To Action
Landing page jak zrobić?
Kanały marketingowe

Podziel się z nami swoją opinią

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznesowe wsparcie dla Twojej Firmy. Dostarczamy szeroki zakres usług marketingowych.

Kontakt

BusinessWeb
Pileckiego 104/25, Warszawa
Godziny Pracy:
Pon-Pt 8-17
Tel: 690 665 194