Menu

Specjalizacja – mocna strona małej firmy

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 1 minute

Mała firma ma często za mało środków na, to aby dotrzeć z reklamą do każdego. Staranie się być dobrym we wszystkim i dla wszystkich nie jest najlepszą strategią. Dzięki specjalizacji w określonej grupie klientów możemy znacznie podnieść skuteczność pozyskania klienta. Znamy bowiem dobrze np. jego branżę. Klienci są skłonni płacić więcej za obsługę przez firmy, które specjalizują się w ich dziedzinie. Pozwala to na zwiększanie stawek i pobieranie większych opłat. Na pewno znamy to z własnego doświadczenia kiedy płaciliśmy komuś za wykonanie usługi, która wymaga dużej specjalizacji.

Zwiększenie cen po jakich oferujemy nasze usługi ma duży wpływ na dochodowość naszej firmy. Jednym ze sposobów zwiększania dochodów jest wypracowanie rozwiązania, które dwukrotnie zwiększy wartość naszej usługi. Specjalizacja może w tym nam bardzo pomóc.

Specjalizacja zwiększa skuteczność reklam małej firmy

Poprzez specjalizację zwiększamy też skuteczność naszych reklam. Związane jest to z tym, iż zawierają one komunikat dopasowany do konkretnego problemu posiadanego przez grupę, w której się specjalizujemy. Znając problemy klientów jesteśmy w stanie precyzyjnie dopasować do nich nasze rozwiązania. A specjalizacja pomaga nam naprawdę dobrze poznać naszych klientów.

Specjalizacja nie ogranicza naszych dochodów

Zastosowanie specjalizacji nie oznacza dużego zawężenia grupy osób, do której chcemy dotrzeć. Pomimo zastosowania ograniczeń często to będzie wystarczająca grupa, która zapewni nam odpowiednią dochodowość. Nawet jeżeli grupa, do której trafiamy nam się zawęzi, to dochodowość będzie zrekompensowana przez większą cenę po jakiej będziemy sprzedawać nasze usługi czy produkty.

Specjalizacja to jedna z najmocniejszych możliwości jakie posiada mała firma w walce o klienta. Wybierz w czym się specjalizować na bazie tego jaką branżę lubisz obsługiwać, jak jest duża i jak dużo posiada pieniędzy.

Przeczytaj również:
Co to jest lead
Hubspot CRM
Inbound Marketing
Tworzenie oferty handlowej
system CRM co to jest?
Jak tworzyć persony
Call To Action
Landing page jak zrobić?
Kanały marketingowe

Podziel się z nami swoją opinią

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznesowe wsparcie dla Twojej Firmy. Dostarczamy szeroki zakres usług marketingowych.

Kontakt

BusinessWeb
Pileckiego 104/25, Warszawa
Godziny Pracy:
Pon-Pt 8-17
Tel: 690 665 194