Social Media i Social Selling B2B

Inwestuj swój czas w kontakt z osobami, które są kluczowe dla Twojej marki. Pozyskuj Klientów z LinkedIn i Facebook.

Nawiąż relacje z grupami Klientów B2B na których Ci zależy

Zwiększ skuteczność działań w Social Media tak aby stały się dla Ciebie źródłem nowych Klientów B2B

Osiągaj lepsze wyniki w Social Media, mniejszym nakładem pracy

Publikowanie postów w kanałach Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter

Otrzymaj wsparcie w zakresie prowadzenia działań Social Media we wszystkich wiodących platformach. 

Publikuj w  czasie największej aktywności osób z Twojej grupy docelowej. Pomożemy Ci stworzyć kalendarz redakcyjny, dzięki któremu otrzymasz wgląd i plan wszystkich zadań. 

Monitorowanie konkretnych fraz i docieranie do właściwych osób

Umożliwimy Ci wgląd w to jak konkretni użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją stroną z ruchu z social media. Dzięki temu będziesz skupiać swoje działania na tym co jest najważniejsze. 

Zobaczysz każdą interakcję z Twoimi treściami i zyskasz możliwość monitorowania występowania konkretnych fraz w wielu kanałach social media.

Pomożemy Ci ustawić alerty email, kiedy zostanie wspomniana konkretna fraza lub hashtag. Nie ominie Cię żadna okazja na kontakt z osobami zainteresowanymi Twoimi usługami. 

Poznaj wyniki social media w szerszym kontekście działań

Stworzymy dla Ciebie specjalne raporty z social media, które pozwolą zobaczyć wyniki z różnych platform, kampanii i czasów publikacji. 

Ponieważ wszystkie Twoje działania w sieci będą zintegrowane w jednym miejscu raportowym, zobaczysz także, ile wizyt, leadów i klientów generują dla Ciebie działania social media.

Z naszą pomocą problem z raportowaniem zwrotu z inwestycji z działań social media przestanie istnieć.

Korzystając z naszego wsparcia, możesz usprawnić swoje działania w wielu różnych aspektach marketingu

Blog i nowe treści

Otrzymuje strategię publikacji. Zapewnij, że każdy artykuł działa na konwersję na wiodącego B2B. Zyskaj większy i bardziej wartościowy ruch z wyszukiwarki Google.

Landing page

Zwiększaj konwersję, dzięki dedykowanym landing page, mającym na celu pozyskiwanie leadów wysokiej jakości . Z ich pomocą dostarczaj, wartościowe rozwiązania dla Twoich potencjalnych Klientów.

Email marketing

Docieraj do Klientów dzięki spersonalizowanej komunikacji mailowej, wykorzystującej zaawansowaną segmentację Klientów. Otrzymaj strategię mailingu, wpływającą na wzrost konwersji na leady. 

Automatyzacja

Zwiększaj jakość leadów, używając automatycznego marketingu. Dopasuj maile, treści i oferty zależnie od sposobu zachowania odbiorcy na Twojej stronie WWW. 

Zarządzanie kontaktami

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, jakie działania podejmuje Klient w zakresie Twoich treści. Użyj tych danych do lepszej personalizacji komunikacji z Klientem. 

Analityka

Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, aby móc zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej korzyści. Posiadaj wiedzę, które z działań dostarczają leady, a które nie.  

 

Strona WWW

Zwiększ skuteczność pozyskiwania leadów ze strony WWW. Zapewnij jej ciągły rozwój, w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników i ciągłego wzrostu ilości nowych kontaktów. 

Social Media

Prowadź działania w Social Media mające na celu promowanie Twojej marki i docieranie z Twoim treściami do docelowych grup Klient. Zastosuj Social Selling przez LinkedIn.

SEO

Otrzymaj strategię SEO wokół treści i tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wyszukiwarce. Zapewnij odpowiednią optymalizację Twojej strony WWW.  

Calls-to-action

Zwiększaj konwersję na leady, dzięki umieszczeniu na Twojej stronie WWW dedykowanych wezwań do działania (CTA). Za ich pomocą skieruj klientów na landing page z ofertą zachęcającą do pozostawienia kontaktu.

Reklamy Google Ads/FB

Prowadź kampanie reklamowe Google Ads i Facebook, które zapewniają wysoki zwrot z inwestycji. Precyzyjnie mierz, które z nich są skuteczne i dają w końcowym efekcie największą ilość klientów.

Integracja z systemami B2B

Zapewnij integrację działań marketingowych z Twoimi systemami zarządzania sprzedażą. Automatycznie kieruj dane kontaktowe do systemów CRM. 

Zbuduj strategię działań Social Media dostosowaną do firm B2B. Pozyskuj klientów z Facebooka i LinkedIn

Skontaktuj się ze mną i poznaj jak możesz wykorzystać Social Media do pozyskania i obsługi Klientów B2B