Śledzenie emaili

Wiedz od razu, kiedy Twój lead otworzy maila. Wyślij wiadomość follow-up w idealnym momencie i zamykaj transakcje szybciej niż kiedykolwiek.

Zacznij śledzić wysłane emaile już dziś za darmo

Ustaw wszystko w kilka sekund i wyeliminuj zgadywanie. Zacznij od następnego emaila.

Działa z Gmailem, G Suite, Outlook lub Office 365

Śledzenie emaili eliminuje zgadywanie

Wiedz od razu, kiedy Twój prospekt stanie się leadem

Dzięki śledzeniu wiadomości email otrzymasz powiadomienie w momencie, kiedy Twój prospekt otworzy wiadomość i kliknie link w środku.

Poświęć czas na to, by spersonalizować swoją komunikację po tym, jak lead zaangażuje się w maile od Ciebie. Wysyłaj automatyczne wiadomości do tych, którzy tego nie robią.

Spędzisz mniej czasu na gonieniu za zimnymi leadami, a więcej na zamykaniu pewniejszych dealów.

Spraw, by Twoje maile były otwierane, a telefony odbierane

Upewnij się, że w odpowiedni sposób przypominasz o sobie swoim potencjalnym klientom.

Używaj powiadomień by napisać wiadomość follow-up kilka sekund po tym, jak Twój lead otworzy wiadomość, kliknie link, czy pobierze istotny dokument, jak np. wycena.

Kiedy odezwiesz się w odpowiednim czasie, możesz spodziewać się więcej otwartych wiadomości, odebranych połączeń, zarezerwowanych spotkań i sprzedaży.

Zobacz całą historię kontaktu w jednym miejscu

Przestań zastanawiać się, czy potencjalny klient otrzymał Twój email, lub czy uznał go za interesujący.

Wbudowany strumień aktywności automatycznie rejestruje historię działań każdego leada w Twojej przeglądarce lub w HubSpot Sales.

Możesz sprawdzić, które emaile, linki i dokumenty zostały otwarte i kiedy, a następnie spersonalizować swoje podejście, aby uzyskać sprzedaż.

Korzystając z naszego wsparcia, możesz usprawnić swoje działania w wielu różnych aspektach marketingu

Blog i nowe treści

Otrzymaj strategię publikacji treści oraz wsparcie w zakresie jej przygotowywania. Zapewnij, że każdy artykuł pracuje na konwersję na lead B2B. Zyskaj większy i bardziej wartościowy ruch z wyszukiwarki Google.

Landing page

Zwiększaj konwersję, dzięki dedykowanym landing page, mającym na celu zbieranie wysokiej jakości leadów. Z ich pomocą dostarczaj, wartościowe rozwiązania dla Twoich potencjalnych Klientów.

Email marketing

Docieraj do Klientów dzięki spersonalizowanej komunikacji mailowej, wykorzystującej zaawansowaną segmentację Klientów. Otrzymaj strategię mailingu, wpływającą na wzrost konwersji na leady. 

Automatyzacja

Zwiększaj jakość leadów, używając automatycznego marketingu. Dopasuj maile, treści i oferty zależnie od sposobu zachowania odbiorcy na Twojej stronie WWW. 

Zarządzanie kontaktami

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, jakie działania podejmuje Klient w zakresie Twoich treści. Użyj tych danych do lepszej personalizacji komunikacji z Klientem. 

Analityka

Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, aby móc zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej korzyści. Posiadaj wiedzę, które z działań dostarczają leady, a które nie.  

 

Strona WWW

Zwiększ skuteczność pozyskiwania leadów ze strony WWW. Zapewnij jej ciągły rozwój, w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników i ciągłego wzrostu ilości nowych kontaktów. 

Social Media

Prowadź działania w Social Media mające na celu promowanie Twojej marki i docieranie z Twoim treściami do docelowych grup Klient. Zastosuj Social Selling przez LinkedIn.

SEO

Otrzymaj strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wyszukiwarce. Zapewnij odpowiednią optymalizację Twojej strony WWW.  

Calls-to-action

Zwiększaj konwersję na leady, dzięki umieszczeniu na Twojej stronie WWW dedykowanych wezwań do działania (CTA). Za ich pomocą skieruj klientów na landing page z ofertą zachęcającą do pozostawienia kontaktu.

Reklamy Google Ads/FB

Prowadź kampanie reklamowe, które zapewniają wysoki zwrot z inwestycji. Precyzyjnie mierz, które z nich są skuteczne i dają w końcowym efekcie największą ilość klientów.

Integracja z systemami B2B

Zapewnij integrację działań marketingowych z Twoimi systemami zarządzania sprzedażą. Automatycznie kieruj dane kontaktowe do systemów CRM. 

Rozwijaj swój biznes jak firma dwa razy większa od Twojej

Skorzystaj z wsparcia BusinessWeb, aby zgromadzić Twój zespół, narzędzia i dane razem w jednym miejscu