Pozyskuj klientów B2B z Google Ads i Facebook

Dzięki odpowiednim działaniom reklamowym i analizie danych sprawimy, że dotrzesz ze swoją ofertę do właściwych klientów B2B

Zbuduj skuteczne kanały pozyskania klientów dzięki odpowiedniej strategii reklamy

Zarządzaj reklamami Google, Facebook, Instagram oraz LinkedIn w jednym miejscu. Posiadaj pełną wiedzę o tym które z nich przekładają się na pozyskanie nowych Klientów. 

Posiadaj wiedzę które działanie reklamowe było źródłem zamkniętej transakcji z Klientem

Otrzymaj raporty o realnym i precyzyjnym zwrocie z inwestycji

Kliknięcia wcale nie oznaczają że prowadzisz dobre działania reklamowe. Powinieneś posiadać wiedzę które z nich faktycznie prowadzi do pozyskanie Klientów. 

Dane, które widzisz w jednej sieci reklamowej dają Ci tylko część wglądu w historię klienta. Z naszym wsparciem możesz wejść głębiej – zobaczyć, jak Twoje reklamy wpływają na kontakty w każdym etapie procesu zakupowego..

Zobacz, z jakiej reklamy Twój kontakt pierwszy raz odwiedził Twoją stronę i przez jakie etapy przeszedł, zanim zdecydował się na konwersję. Następnie dołącz dane sprzedażowe, żeby dokładnie zobaczyć, jak wygląda Twój zwrot z inwestycji z wydanej kwoty na reklamy.

Targetuj dokładnie osoby, do których chcesz trafiać

Do kogo trafiasz z konkretną ofertą zależy od tego, na którym etapie buyer’s journey się on znajduje. Dzięki naszej pomocy z łatwością odpowiednio ustawisz swoje reklamy Google, Facebook, Instagram i LinkedIn.

Utworzymy grupy odbiorców na podstawie ruchu na stronie. Dzięki segmentacji pójdziemy o krok dalej, trafiając z przekazem tylko do tych, którzy odwiedzili wybrane strony. Na końcu stworzymy na Facebooku grupy lookalike – osób podobnych do tych, którzy są już w Twoimi odbiorcami.

Te wszystkie listy będą zsynchronizowane w jednym miejscu, dzięki czemu nie będzie potrzeby ręcznego importu list z CRM do kont reklamowych.

Dopasuj swoje reklamy do reszty marketingu

Zgromadzimy Twoje działania reklamowe w jednym miejscu. Kiedy ktoś wejdzie w interakcję z Twoją reklamą, natychmiast otrzymasz powiadomienie.

Połączymy pojedyncze reklamy w całe kampanie dzięki czemu zobaczysz, jak generują przychody w porównaniu do innych Twoich działań reklamowych.

Dzięki odpowiedniemu targetowaniu reklam trafiaj do swoich najlepszych potencjalnych klientów, w ten sposób polepszając wyniki działu sprzedaży.

Korzystając z naszego wsparcia, możesz usprawnić swoje działania w wielu różnych aspektach marketingu

Blog i nowe treści

Otrzymaj strategię publikacji treści oraz wsparcie w zakresie jej przygotowywania. Zapewnij, że każdy artykuł pracuje na konwersję na lead B2B. Zyskaj większy i bardziej wartościowy ruch z wyszukiwarki Google.

Landing page

Zwiększaj konwersję, dzięki dedykowanym landing page, mającym na celu zbieranie wysokiej jakości leadów. Z ich pomocą dostarczaj, wartościowe rozwiązania dla Twoich potencjalnych Klientów.

Email marketing

Docieraj do Klientów dzięki spersonalizowanej komunikacji mailowej, wykorzystującej zaawansowaną segmentację Klientów. Otrzymaj strategię mailingu, wpływającą na wzrost konwersji na leady. 

Automatyzacja

Zwiększaj jakość leadów, używając automatycznego marketingu. Dopasuj maile, treści i oferty zależnie od sposobu zachowania odbiorcy na Twojej stronie WWW. 

Zarządzanie kontaktami

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, jakie działania podejmuje Klient w zakresie Twoich treści. Użyj tych danych do lepszej personalizacji komunikacji z Klientem. 

Analityka

Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, aby móc zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej korzyści. Posiadaj wiedzę, które z działań dostarczają leady, a które nie.  

 

Strona WWW

Zwiększ skuteczność pozyskiwania leadów ze strony WWW. Zapewnij jej ciągły rozwój, w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników i ciągłego wzrostu ilości nowych kontaktów. 

Social Media

Prowadź działania w Social Media mające na celu promowanie Twojej marki i docieranie z Twoim treściami do docelowych grup Klient. Zastosuj Social Selling przez LinkedIn.

SEO

Otrzymaj strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wyszukiwarce. Zapewnij odpowiednią optymalizację Twojej strony WWW.  

Call-to-action

Zwiększaj konwersję na leady, dzięki umieszczeniu na Twojej stronie WWW dedykowanych wezwań do działania (CTA). Za ich pomocą skieruj klientów na landing page z ofertą zachęcającą do pozostawienia kontaktu.

Reklamy Google Ads/FB

Prowadź kampanie reklamowe, które zapewniają wysoki zwrot z inwestycji. Precyzyjnie mierz, które z nich są skuteczne i dają w końcowym efekcie największą ilość klientów.

Integracja z systemami B2B

Zapewnij integrację działań marketingowych z Twoimi systemami zarządzania sprzedażą. Automatycznie kieruj dane kontaktowe do systemów CRM. 

Rozwijaj swój biznes jak firma dwa razy większa od Twojej​

Skorzystaj z wsparcia BusinessWeb, aby zgromadzić Twój zespół, narzędzia i dane razem w jednym miejscu