Menu

Reklama marki małej firmy? Skup się najpierw na reklamie konkretnego produktu lub usługi

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 1 minute

Mała firma to nie Coca-Cola. Jeżeli myślisz o tym, aby dużo wydawać na reklamę samej marki małej firmy, weź pod uwagę to, że nawet Coca-Cola od tego nie zaczynała.

Mała firma ma często małe budżety i ważne, aby je skutecznie wykorzystywać. Każda wydawana złotówka powinna realizować jeden główny cel – zwiększenie sprzedaży. Jeżeli zapewnimy sprzedaż i bardzo dobrą obsługę klienta, to mamy duże szanse na to, że nasze usługi będą polecane. A tym samym będzie reklamowana nasza marka. Będą to robić klienci zadowoleni z naszych usług.

Tak więc, zamiast wydawać budżet na działania wizerunkowe, należy skupić się na tym, jakie problemy klientów rozwiązuje nasza oferta, i jak możemy im pomóc. Budżet reklamowy przeznacz na komunikację rozwiązania tego problemu, do klientów którzy go posiadają.

Zwróć uwagę, że jeżeli kupujesz jakieś usługi w małej firmie, to patrzysz w pierwszej kolejności czy ma ona dla Ciebie rozwiązanie, którego szukasz. Czy to rozwiązanie trafia w Twoje oczekiwania, czy jest do Ciebie dopasowane. I to jest ważniejsze niż sama marka. Jeżeli trafisz na bardzo dobrą ofertą i bardzo dobrą obsługę to zapewne ją kupisz w małej firmie nie patrząc na jej markę.

Przewaga małej firmy to możliwość precyzyjnego rozwiązywania problemów klientów. Mała firma może podzielić swoją ofertę i kierować ją do różnych grup osób. Może ją indywidualnie do nich komunikować, trafiając wprost z rozwiązaniem problemu. Zanim zaczniesz więc wydawać duże pieniądze na marketing swojej marki, skup się na marketingu usługi lub produktu, który rozwiązuje problem określonego klienta. Zwiększaj ich sprzedaż, zapewnij super obsługę a jak odniesiesz sukces w sprzedaży, zajmij się reklamowaniem swojej marki.

Przeczytaj również:

pozyskiwanie leadów sprzedażowych
lead marketingowy
Hubspot CRM
Inbound Marketing
Tworzenie oferty handlowej
system CRM co to jest?
Jak tworzyć persony
Call To Action
Landing page jak zrobić?
Kanały marketingowe
lead marketingowy

Podziel się z nami swoją opinią

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznesowe wsparcie dla Twojej Firmy. Dostarczamy szeroki zakres usług marketingowych.

Kontakt

BusinessWeb
Pileckiego 104/25, Warszawa
Godziny Pracy:
Pon-Pt 8-17
Tel: 690 665 194