Tygodniowe Spotkania Zespołu Sprzedaży

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: < 1 minute

Prowadzenie i moderowanie cotygodniowych spotkań Twojego zespołu sprzedaży

Poznaj, w jaki sposób możemy Ci pomóc zwiększyć efektywność zespołu sprzedaży dzięki cotygodniowym spotkaniom i monitoringowi działań sprzedażowych

Jaki problem rozwiązujesz?

Moja sprzedaż ostro działa i wszystkie aktywności raportuje w HubSpot. Mam  tam ogromną liczbę danych, ale nie do końca masz czas je analizować, już nie mówić o wyciąganiu wniosków? Twój zespół pracuje jak niezależne satelity i nie wymienia doświadczeń? Chciałbyś to zebrać do kupy i na bieżąco modyfikować działania sprzedaży na podstawie historyczny danych, ale nie masz czasu, by się za to zabrać? Nie szkodzi, pomożemy Ci.  Nasz specjalista poprowadzi takie spotkania Twojego zespołu i wesprze go w realizacji postawionych celów.

Plan działań

  1. Bieżąca analiza działań i wyników historycznych
  2. Rekomendacje do podjęcia działań niezbędnych do osiągnięcia celów sprzedażowych
  3. Cotygodniowe spotkania z naszym ekspertem
  4. Wytyczne do eliminacji złych nawyków sprzedażowych

O co możesz rozszerzyć działania?

  1. Stworzenie szablonów SNIPPETS i TEMPLATES – chcesz poprawić jakość tekstów wysyłanych w codziennej komunikacji do klientów? Możemy przygotować dla ciebie wzory tekstów do wykorzystania. Przygotujemy je na wspólnych warsztatach, bo jak najlepiej oddawały ducha Twojej organizacji.
  2. Prowadzenie comiesięcznych spotkań ze sprzedawcami – określenie najskuteczniejszych sposobów pracy każdego ze sprzedawców jest kluczem do jego efektywności. Pomożemy prowadzić Ci takie spotkania, by zminimalizować niechciane nawyki handlowców oraz wskazać im obszary do rozwoju.

Co otrzymujesz na końcu prac

  • Dostęp do najlepszych praktyk sprzedażowych przez Twój zespół sprzedaży
  • Wytyczne do interpretacji danych historycznych w HubSpot
  • Zmotywowany i zintegrowany zespół sprzedaży
  • Rekomendacje eksperta dla kolejnych działań sprzedażowych

Co zyskujesz

Dzięki regularnym spotkaniom moderowanym przez eksperta, mój zespół  sprzedaży wyeliminuje największe bariery rozwoju sprzedaży. Regularna wymiana doświadczeń pozwala  na stworzenie najlepszych praktyk. Świetnie wyszkolony i zmotywowany do sprzedaży zespół, dostarcza wyznaczone cele.