Kampania Generowania Leadów – Webinar/E-book

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 3 minut

Kampania generowania leadów z wykorzystaniem e-booka lub webinar

Poznaj, w jaki sposób możemy Ci pomóc wygenerować leady, dzięki promocji Twojego e-booka lub webinar na Twojej stronie internetowej oraz za pomocą kampanii Lead Ads na Facebooku lub LinkedIn

Jaki problem rozwiązujesz dzięki kampanii generowania leadów?

Chciałbym pozyskać dane kontaktowe potencjalnych klientów, z wcześniejszych etapów lejka sprzedaży, tak aby budować świadomość mojej oferty oraz dać sprzedaży możliwość kontaktu z potencjalnymi nowymi klientami. Dziś trafia do nas za mało klientów i szukam możliwości poprawy tej sytuacji. Szukam też możliwości budowy nowych kanałów pozyskania klientów.

Plan działań z kampanią generowanie leadów:

Pozyskiwanie leadów z pomocą Webinar

  1. Konfigurujemy ZOOM Webinar i podłączamy go pod HubSpot
  2. Szkolimy Cię z prowadzenia webinar na ZOOM oraz całej organizacji komunikacji o nim
  3. Pomagamy Ci zaplanować przebieg webinar tak, abyś mógł jego nagranie wykorzystać do dalszych działań marketingowych po jego zakończeniu np. podział nagrania webinar na parę filmów video, do wykorzystania na YouTube
  4. Tworzymy landing page do zapisu na Webinar, który w przyszłości będziesz móc z łatwością modyfikować i wykorzystywać przy organizacji kolejnych webinarów
  5. Przygotowujemy szablony mailingów z zaproszeniem na webinar i przypominaniem o nim, tak abyś mógł je również wykorzystać do kolejnych mailingów
  6. W wersji PRO HubSpot budujemy automatyczne workflowy do wysyłek mailingów i automatyzujemy komunikację z klientami
  7. Wraz z Twoim udziałem przygotowujemy video-zajawkę webinara, którą można wykorzystać w social media w ramach promocji tego wydarzenia
  8. Reklamujemy Webinar na Social Media w celu zaproszenia na niego jak największej ilości osób
  9. Dodajemy zapis na webinar do Twojej strony WWW za pomocą pop-up HubSpota
  10. Wysyłamy zaproszenie na webinar do posiadanej przez Ciebie bazy danych. Jak nie masz zgód na wysyłkę, możemy pomóc Ci takie zgodny pozyskać, dzięki kampanii pozyskania zgód.
  11. Przed webinarem pomagamy Ci przetestować jego prowadzenie, tak abyś poczuł się pewnie prowadząc go dla klientów
  12. Po webinarze przetwarzamy nagranie video z webinar, tak abyś mógł je zamieścić na serwisie YouTube czy swojej stronie www
  13. Tworzymy dedykowany landing page do obejrzenia nagrania Webinar w zamian za pozostawienie danych osobowych (wypełnienie formularza kontaktowego)
  14. Masz gotowy system do samodzielnego tworzenia kolejnych webinarów – zmiany landing page i wykorzystania mailingów

Pozyskiwanie leadów z pomocą E-booka

  1. Pomagamy Ci stworzyć pomysł na e-booka – analizujemy posiadane przez Ciebie informacje i materiały, rekomendujemy zakres e-booka
  2. Jeżeli nie jesteś w stanie opracować jego tekstów, pomagamy Ci jest stworzyć
  3. Zapewniamy pełne przygotowanie e-booka pod względem graficznym – otrzymujesz e-booka w formie pliku PDF
  4. Przygotowujemy landing page do pobrania e-booka i automatyzujemy jego wysyłkę do klientów
  5. Przygotowujemy mailing skłaniający do pobrania e-booka, możesz go wysłać do posiadanej bazy kontaktów. Jak nie masz zgód na wysyłkę, możemy pomóc Ci takie zgodny pozyskać, dzięki kampanii pozyskania zgód.
  6. Reklamujemy e-booka na Social Media (Facebook/LinkedIn) w celu pobrania go przez jak największą ilość osób. Wykorzystujemy do tego kampanię typu Lead Ads

O co możesz rozszerzyć działania generowanie leadów?

  1. Kampania pozyskiwania zgód marketingowych – możemy Ci pomóc pozyskać zgody na mailing w ramach posiadanej przez Ciebie bazy kontaktów. E-book czy webinar jest doskonałym elementem wyjścia do klienta z wartościową treścią, za którą można pozyskać zgodę.
  2. Pomoc graficzną w przygotowaniu kolejnych webinar – jeżeli nie masz kompetencji do tworzenia landing page i grafik, możemy Ci pomóc je stworzyć dla kolejnych Twoich webinarów
  3. Kampanie reklamowe promujące ebooka oraz webinar w Social Media i Google Ads

Co otrzymujesz na końcu prac generowania leadów:

  1. Gotowy proces prowadzenia webinarów, który możesz w dalszych krokach samodzielnie powtarzać
  2. Webinar, który pracuje na leady, również po jego zakończeniu – masz materiały video do umieszczenia na stronie i na YouTube, landing page do pozyskiwania leadów
  3. E-booka, które generuje leady z reklam i którego możesz podpiąć pod stronę internetową, aby zwiększyć z niej konwersję na lead
  4. E-booka, którego może wykorzystywać Twój dział sprzedaży do ocieplania kontaktów i przybliżania Twojej oferty klientowi
  5. Kampanię reklamową e-booka, którą możesz samodzielnie kontynuować w kolejnych miesiącach

Co zyskujesz dzięki kampanii generowania leadów

  1. Buduję bazę kontaktów, którą mogę sukcesywnie przekształcać w klientów
  2. Prowadząc analizę i kwalifikację pozyskanych leadów, jestem w stanie zwiększyć ilość leadów trafiających do sprzedaży, zwiększam tym samym szansę na większą ilość potencjalnych klientów
  3. Dzięki publikowanym materiałom moja marka staje się rozpoznawalna w coraz to większym gronie potencjalnych klientów. Daje się im poznać jako ekspert w swojej dziedzinie.
  4. Zyskuję szereg wartościowych materiałów, które może wykorzystywać moja sprzedaż i marketing do ocieplania kontaktów biznesowych. Mogę zacząć prowadzić ekspercką sprzedaż, stawiając na edukację i budowę marki mojej firmy