Eskperckie Artykuły Branżowe – Wsparcie Sprzedaży

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut

Przygotowanie artykułów branżowych budujących profesjonalizm Twojej marki

Poznaj, w jaki sposób możemy Ci pomóc przygotować fachowe artykuły, które wspomogą budowanie Twojego wizerunku, a Twój dział sprzedaży będzie mógł wykorzystać je do ocieplania kontaktów.

Jaki problem rozwiązujesz dzięki artykułom branżowym?

Uruchomiłem  HubSpot. Chcę  rozpocząć ogrzewanie kontaktów za pomocą artykułów branżowych. Ale pojawił się problem, ponieważ nie posiadam takich artykułów, a już w ogóle nie mam  pojęcia jak zabrać się do ich napisania.

Świetnie to znamy. Bieżąca praca zabiera tyle czasu, że nie ma już miejsca na ustalenie tematów artykułów, a już nie mówiąc o ich pisaniu. Masz obawy, czy jak już napiszesz artykuł, to czy komukolwiek się spodoba oraz że może więcej zaszkodzić nie pomóc? Też to przerabialiśmy i dzięki wielu publikacją wiemy już jak robić to sprawnie i szybko. Jeżeli chcesz oszczędzić czas i zacząć jak najszybciej skuteczną publikację artykułów, wówczas mamy dla ciebie rozwiązanie. Zajmiemy się tym dla ciebie.

Plan działań z opracowaniem artykułów branżowych

  1. Warsztat, na którym opracujemy tematykę, styl pisania, omówimy co już z Twoich materiałów możemy wykorzystać
  2. Poszukamy, jak dana tematyka jest szukana przez klientów w Internecie i dobierzemy słowa kluczowe tak, aby artykuły mogły pracować również na Twojej stronie internetowej. Dodatkowo HubSpot będzie zbierał informacje kto co czyta
  3. Ustalimy wspólnie tytuły artykuł oraz zagadnienia jakie mają poruszać
  4. Przygotujemy wstępne teksty
  5. Doszlifujemy je dzięki naszym profesjonalnym copywriterom
  6. Prześlemy Ci do akceptacji i zbierzemy informację zwrotną
  7. Stworzymy odpowiednią szatę graficzną i opakujemy je w PDF tak, aby dobrze się je czytało – możesz umieścić je jako dokumenty w HubSpot i śledzić otwieranie
  8. Przygotujemy Landing Page, który umożliwi do nich dostęp (HubSpot pozyska dzięki temu leady), grafikę do postów social media oraz do mailingów, tak aby Twój dział marketingu wykorzystał je do promocji Twojej marki

O co możesz rozszerzyć działania?

  1. Stworzenie webinaru – jeżeli masz pomysł na webinar, to może on być świetnym elementem twojej strategii pozyskiwania nowych kontaktów. Możemy Ci pomóc go przygotować na ZOOM, przeszkolić Ciebie z prowadzenia, podłączyć ZOOM pod HubSpot, stworzyć landing page do zapisu szablony maili na niego zapraszających. Abyś miał jak największe synergie tematyka webinaru może być oparta o artykuły branżowe – zaoszczędzisz czas na przygotowanie.
  2. Stworzenie szablonów SNIPPETS i TEMPLATES – chcesz poprawić jakość tekstów wysyłanych w codziennej komunikacji do klientów? Możemy przygotować dla ciebie wzory tekstów do wykorzystania. Przygotujemy je na wspólnych warsztatach, bo jak najlepiej oddawały ducha Twojej organizacji.
  3. Projekt ścieżki konwersji Sales Funnel – otrzymujesz konkretną strategię działań wokół promocji konkretnego Twojego produktu czy usługi. Świetnie się sprawdza, kiedy Twój zespół marketingu nie ma strategii działań i chciałbyś ją stworzyć.
  4. Warsztat Person – jeżeli nie masz dobrze zdefiniowanej grupy odbiorców, pomożemy Ci wybrać tę właściwą i stworzyć jej opis. Pamiętaj persona to bardzo ważny temat. Jej prawidłowe zdefiniowania i zrozumienie to pierwszy krok do lepszej komunikacji, efektywnej pracy sprzedawców i w końcowym rozrachunku, możliwość zwiększenia sprzedaży.

Co otrzymujesz na końcu prac:

  • 5 do 10 świetnie napisanych artykułów o tematyce odpowiadającej Twojej działalności.
  • Szatę graficzną do każdego z artykułów w PDF.
  • Rekomendacje co do wykorzystania danego artykułu w oparciu o Twoje persony zakupowe – działania sprzedażowe i marketingowe
  • Landing page, mailingi, grafiki social media – do promocji Twoich artykułów w Internecie.

Co zyskujesz

Mam możliwość wysyłki artykułów pokazujących potencjał mojej firmy do potencjalnych lub obecnych klientów. Artykuły są nieinwazyjnymi formami sprzedaży, dzięki którym mogę  przekazać istotną komunikację, bez bezpośredniego narzucania się odbiorcom. Buduję tym samym ekspercki wizerunek mojej firmy, wyróżniając ją z pośród konkurencji.