Doradztwo Marketing Internetowy – Najlepsze Praktyki Marketingu na HubSpot

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut

Doradztwo marketing internetowy

Poznaj, jak możemy pomóc Twojemu zespołowi zwiększyć swoje kompetencje w zakresie działań marketingowych i lepszego wykorzystania HubSpot w pracy zespołu marketingu.

Jaki problem rozwiązujesz dzięki naszemu doradztwu marketingowemu?

Mój zespół marketingowy nie jest wystarczająco kompetentny w zakresie działań marketingu internetowego. Chciałbym podnieść jego wiedzę i umiejętności z prowadzenia działań marketingowych, tak aby wykorzystać wdrożenie HubSpot w 100%. Uzyskanie takiego efektu możliwe byłoby dzięki uzyskaniu konkretnych informacji o najlepszych praktykach działań marketingowych, przekazywanych w toku prowadzonych regularnych warsztatów. Oczekuję też poznania konkretnych pomysłów na działania marketingowe. W ten sposób zyskałbym pewność, że po wdrożeniu HubSpot mój zespół będzie w stanie samodzielnie budować strategie marketingowe i wzmacniać ich działania dzięki HubSpot.

Plan działań w ramach prac doradztwa marketingowego:

  1. Poznajemy Twoje plany i dotychczasowe działania marketingowe
  2. Konstruujemy plan warsztatów HubSpot dostosowanych pod Twoje konkretne oczekiwania oraz cele, które masz do realizacji.
  3. W ramach prowadzonych warsztatów HubSpot dostarczamy Ci, praktyczną wiedzę jak możesz usprawnić i zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych. Wskażemy Ci sposoby, jak podejść do ich realizacji oraz damy rekomendacje w ramach nowych pomysłów i rozwiązań. Wszystko to dostosowane do Twoich potrzeb biznesowych.
  4. Na prowadzonych przez nas warsztatach szkolimy zespół z praktycznych rozwiązań. W końcowym ich efekcie Twój zespół marketingowy wie dokładnie,  co ma robić i czy jego działania są skuteczne.
  5. Pomiędzy warsztatami spotykamy się z Tobą i weryfikujemy przebieg prac z Twoim zespołem – dostarczamy pomysły na usprawnienia tychże prac.

O co możesz rozszerzyć działania?

  1. Projekt ścieżki konwersji Sales Funnel – otrzymujesz konkretną strategię działań wokół promocji konkretnego Twojego produktu czy usługi. Świetnie się sprawdza kiedy Twój zespół marketingu nie ma strategii działań i chciałbyś ją stworzyć.
  2. Warsztat Person – jeżeli nie masz dobrze zdefiniowanej grupy odbiorców, pomożemy Ci wybrać tę właściwą i stworzyć jej opis. Pamiętaj persona to bardzo ważny temat. Jej prawidłowe zdefiniowania i zrozumienie to pierwszy krok do lepszej komunikacji, efektywnej pracy sprzedawców i w końcowym rozrachunku, możliwość zwiększenia sprzedaży.

Co otrzymujesz na końcu prac:

  1. Na końcu prac masz bardziej kompetentny i pewny siebie zespół
  2. Zwiększasz skuteczność działań marketingowych i pozyskiwania klientów

Co zyskujesz dzięki doradztwu marketingu internetowego

  1. Mam pewność, że w 100% wykorzystam HubSpot do wsparcia działań marketingowych
  2. Mój zespół będzie przeszkolony w praktycznych strategii prowadzenia inbound marketingu
  3. Zwiększam satysfakcję pracowników dzięki szkoleniom podnoszącym ich kompetencje
  4. Znam pomysły na prowadzenie kampanii reklamowych, działań z treściami i zwiększaniem konwersji