Pozycjonowanie Lokalne
Łączymy Twoją firmę z klientami z Twojej okolicy

Pozycjonowanie stron w Google z naciskiem na pozyskanie klienta

W obecnych czasach samo wykupienie pozycjonowania słów kluczowych w Google nie wystarcza do tego aby w pełni odnieść sukces. W szczególności dotyczy to małych firm które często muszą konkurować w określonych niszach czy zawężać usługi pozycjonowania do określonej lokalizacji. Dlatego bez sprawdzenia potencjału pozyskania klientów na dane słowo kluczowe, bez zobaczenia jak poprawić konwersję na to aby jak najwięcej Klientów skorzystało z naszych usług, wydane pieniądze nie przyniosą oczekiwanych zwrotów.

W pozycjonowaniu nie liczy się bowiem ile płacimy za poszczególne słowa ale ile końcowo kosztuje nas pozyskany Klient. I czy inwestycja w pozycjonowanie w Google daje nam możliwość pozyskania Klienta po atrakcyjnym koszcie.

Dlatego wykupując od Nas pozycjonowanie strony w Google otrzymasz wsparcie w zakresie marketingu Twojej oferty. Wsparcie to polega na określeniu jakich Klientów chcesz pozyskać, dobraniu odpowiednich słów kluczowych, wybraniu mocnych stron Twojej oferty oraz opracowaniu komunikacji tej oferty aby przekonać do niej Klientów. Dzięki niemu zwiększasz konwersję wejść na stronę internetową na ilość kupowanych od Ciebie usług lub produktów.

Stawiając na rezultat dokładnie monitorujemy cały proces związany z pozycjami w wyszukiwarkach oraz odwiedzinach Klientów na Twojej stronie. Wyposażamy Ciebie w różnego rodzaju raporty pomagające rozliczyć nas za pracę dla Ciebie. Raporty dostarczą też Tobie informacji czy nasze działania przekładają się na konkretne wyniki związane z pozyskiwaniem Klientów i zwiększaniem sprzedaży.

CORAZ BARDZIEJ LICZY SIĘ JAK SZYBKO ZNAJDĄ CIEBIE KLIENCI Z TWOJEJ OKOLICY

Coraz częściej klienci wykorzystują wyszukiwarkę Google do znalezienia miejsc i usług ze swojej najbliższej okolicy. Wpisują wtedy w wyszukiwarkę nazwę usługi i miejsce, w którym jej szukają np. miasto, dzielnica.

Aby znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google w danej lokalizacji, musimy podjąć działania w zakresie tzw. pozycjonowania lokalnego w Google. Wyszukiwarka Google w specjalny sposób wyświetla wyniki, kiedy szukamy czegoś z podaniem lokalizacji usługi. W wyszukiwarce pokazywane są wtedy wyniki lokalne, uzupełnione mapką Google, na której pokazywane są lokalizacje firm. Warto pokazać swoją firmę na takiej mapce. Aby się na takiej mapce pojawić, konieczne jest spełnienie kilku wymagań. Pierwszym krokiem jest stworzenie wizytówki naszej firmy w usłudze Google Moja Firma, dzięki której masz możliwość zbierania opinii na temat Twojej firmy i wyświetlania jej na mapkach Google.

Chcesz umieścić swoją firmę na mapce Google?

Pobierz nasz E-Book jak dodać firmę do Google Maps.

Pozycjonowanie w Google

Pozycjonowanie to nie tylko wynik w wyszukiwarce Google

W obecnych czasach Klienci trafiają na Twoją stronę internetową z różnych miejsc. Wiele osób szuka informacji o Twojej firmie na różnego rodzaju forach, blogach, katalogach, serwisach ogłoszeniowych czy portalach społecznościowych. Dlatego ważne jest, aby w zakresie pozycjonowania Twojej firmy nie ograniczać się tylko do działań w ramach wyników wyszukiwarki Google. Umieszczając wpisy dotyczące Twojej firmy na forach, możemy ją przybliżyć Kientom w momencie wyszukiwania przez nich konkretnej informacji. Fora dają możliwość zaangażowania się w komunikację z potencjalnym klientem i umożliwiają pomoc w rozwiązaniu jego problemu. To samo dotyczy firmowego bloga. Może być on miejscem, gdzie klient znajduje odpowiedzi na swoje pytania, a Ty w jego oczach dodatkowo stajesz się ekspertem w swojej dziedzinie.

Ważnym elementem pozycjonowania marki jest też obecność Waszej firmy na Facebooku. Prowadząc firmowego fanpage, Wasza firma ma nie tylko możliwość zaprezentowania się z ofertą i promocjami, ale przede wszystkim ma sposobność nawiązać kontakt ze swoimi Klientami. Klienci też mogą znaleźć Waszą firmę szukając jej w wyszukiwarce Facebooka.

Jeżeli dbamy o wygląd naszej strony internetowej, o to aby działa dobrze na telefonie komórkowym, prowadzimy bloga, obsługujemy klientów poprzez Facebooka , to mamy duże szanse, aby w długofalowy sposób wzmocnić pozycję Waszej firmy w wynikach wyszukiwania, jak również tym samym wpłynąć na jej pozytywny wizerunek w oczach klienta.

Nasze podejście do pozycjonowania

Najlepszą formą pozycjonowania byłoby po prostu prowadzenie przez Twoją firmę kompleksowych działań związanych z obecnością w Internecie. Dobrze wykonana i zoptymalizowana strona, blog firmowy, komunikacja z klientem przez Facebooka, filmy video z ofertą firmy czy udział na forach tematycznych i blogach.

Dlatego w BusinessWeb traktujemy pozycjonowanie, jako serię różnych usług, które mają na celu budowę obecności Twojej firmy w Internecie. Poprzez działania na blogach, Facebooku, forach internetowych, kampanie Google Adwords Twoja strona jest coraz bardziej atrakcyjna dla wyszukiwarki. Pomagamy Wam prowadzić te wszystkie działania, ponieważ wiemy, jak trudne może to być do zorganizowania w przypadku małych firm.

skorzystaj z wiedzy specialisty SEO

Korzystaj z wiedzy specialisty

Docieraj do klientów za pomocą wuszukiwarki w Google

Docieraj do klientów za pomocą wyszukiwarki Google

zwiększ sprzedaż w Internecie po przez Google

Zwiększ sprzedaż w Internecie

śledź wyniki w Google online

Śledź wyniki Online

analizuj efekty pozycjonowania strony w Google

Analizuj efekty