Menu

Jak zwiększyć skuteczność reklamy małej firmy? Jedna reklama – jeden problem klienta

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut

Skuteczna sprzedaż w małej firmie to trafienie w punkt tego co oczekuje klient. Jeżeli przedstawimy mu ofertę, która w 100% odpowiada temu co szuka, mamy znacznie większą szansę na sprzedanie mu naszych usług.

Aby trafić w oczekiwania klienta, musimy przede wszystkim je dobrze znać. A tu dla małej firmy jest duże pole do popisu. Ma ona bowiem bardzo ważną cechę – bliskość kontaktu z klientem. Często to Ty jako właściciel firmy, zajmujesz się również kontaktami z klientami. Dzięki temu na co dzień zdobywasz informacje dotyczące tego co potrzebują klienci – jakie mają problemy. Możesz więc dostosować swoją ofertę do tego co jest przez nich oczekiwane.

Dostosuj swoją ofertę “w punkt” do tego jaki problem ma klient

Aby zapewnić skuteczną reklamę małej firmy, musimy klientom pokazać ofertę skrojoną w punkt pod to, co jest przez nich szukane. Nasza reklama powinna zawierać informację dotyczącą rozwiązania konkretnego problemu klienta. Powinna realizować tylko jeden cel – konkretnie informować go o tym w czym Twoja firma może mu pomóc. Nie powinna w sobie łączyć sprzedaży kilku usług, jednoczesnej reklamy wizerunkowej i innych elementów niezwiązanych z tym, aby sprzedać konkretną jedną Twoją usługę.

Chodzi o to, aby klient czytając reklamę od razu pomyślał: „Tak tego szukam, oni mają coś co konkretnie rozwiązuje mój problem”. Potem trafiając z reklamy na stronę ma szczegółowe informacje o tym, jak ten problem pomagasz mu rozwiązać i co musi zrobić, aby skorzystać z Twoich usług.

Jeżeli reklama nie jest precyzyjna, będzie przez klientów rzadziej klikana. A to jest konkretna strata powodująca to, że klient nie zapozna się z Twoja ofertą. Jeżeli kliknie w reklamę i wejdzie na stronę internetową, która nie będzie zawierać precyzyjnej informacji o tym w jaki sposób rozwiązujesz jego problem, to szybko taką stronę opuści. A to już jest strata konkretnych pieniędzy wydanych na reklamę.

Skuteczna reklama małej firmy to zadbanie o wiele elementów

Tworząc reklamy, które zawierają informacje o pomocy w realizacji konkretnego problemu klienta oraz dostosowując swoją stronę internetową do prezentacji rozwiązania tego problemu, znacznie podnosisz skuteczność swoich reklam.

Znajdź czas na to, aby spisać sobie z jakimi problemami klienci trafiają do Twojej firmy, zobacz czy Twoja strona internetowa zawiera informacje, że takie problemy rozwiązujesz. Popraw informacje na stronie jeżeli nie jest ona w tym aspekcie precyzyjna. Jeżeli masz możliwość stwórz dedykowane do sprzedaży landing page. Następnie stwórz reklamy, które zakomunikują rozwiązanie konkretnego problemu klienta. Sprawdź wyniki reklam, na pewno zobaczysz pozytywną różnicę.

Przeczytaj również:

pozyskiwanie leadów sprzedażowych
lead marketingowy
Hubspot CRM
Inbound Marketing
Tworzenie oferty handlowej
system CRM co to jest?
Jak tworzyć persony
Call To Action
Landing page jak zrobić?
Kanały marketingowe

Podziel się z nami swoją opinią

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznesowe wsparcie dla Twojej Firmy. Dostarczamy szeroki zakres usług marketingowych.

Kontakt

BusinessWeb
Pileckiego 104/25, Warszawa
Godziny Pracy:
Pon-Pt 8-17
Tel: 690 665 194