Odpakowujemy Robota – pomocnika każdego sprzedawcy

automatyzacja sprzedazy
Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut

Codzienna praca sprzedawcy to wiele rutynowych czynności. Zdecydowaną większość z nich możesz wyeliminować, bo nie prowadzą wprost do pozyskania klienta. Jakie to czynności? Szukanie informacji, rejestracja danych w CRM, tworzenie raportów, zakładanie transakcji, kontrola wykonywanych zadań.

W najtrudniejszej sytuacji są zespoły sprzedażowe, do których trafia dużo leadów z kampanii inbound marketingu. Leady są ręcznie przeglądane, analizowane, kwalifikowane, a ich dane wprowadzane do CRM-u. To powoduje, że sprzedawca, zamiast sprzedawać, zajmuje się zadaniami administracyjnymi!

Jak automatyzacja sprzedaży pomaga zmienić tę sytuację? Jakie mity związane są z automatyzacją sprzedaży? Posłuchaj podcastu i dowiedz się, jak automatyzacja sprzedaży pomaga zwiększyć efektywność i zdobyć przewagę konkurencyjną.

O czym usłyszysz w tym odcinku podcastu?

  • Na co powinien poświęcać czas sprzedawca?
  • Co zrobić, aby 50% codziennych czynności nie stanowiło wprowadzanie danych czy raportowanie?
  • Czym jest automatyzacja w dziale handlowym?
  • Jakie narzędzia możemy wykorzystać w automatyzacji sprzedaży?
  • Co musi posiadać dobre rozwiązanie do automatyzacji?
  • Jak zastosować automatyzację na różnych etapach procesu sprzedaży?
  • Jakie mity narosły wokół automatyzacji sprzedaży?

Posłuchaj.

Materiały wymienione w podcaście

3 rzeczy do zrobienia

po wysłuchaniu tego podcastu

Wejdź na stronę hubspot.com i uruchom darmową wersję HubSpot CRM. Podłącz Hubspot pod stronę internetową oraz swojego Outlooka czy Gmaila i zbieraj leady w jednym miejscu.

Przeanalizuj, jak często wysyłasz te same maile i dokumenty. Stwórz z nich szablony i podłącz do Hubspot. Wykorzystaj je podczas kolejnej komunikacji z klientem.

Jeżeli Twój zespół sprzedaży liczy więcej niż 3 osoby, rozważ zastosowanie Hubspot Sales Hub w wersji PRO. Da Ci to pełnego ROBOTA HUBSPOTA.

Zobacz więcej podcastów Unboxing Sales!

Chcesz porozmawiać
o marketingu i sprzedaży?

Wybierz dogodny dla Ciebie termin rozmowy