E-BOOK jako narzędzie wspierające sprzedaż

Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut

Oferta branży B2B bywa niekiedy bardzo złożona. Jak pomóc klientom zrozumieć, czym się zajmujemy? Doskonałym narzędziem jest e-book.

Dobrze opracowany e-book nie tylko przybliża ofertę firmy, ale także pomaga pozyskać od klientów dane kontaktowe i dotrzeć do osób zainteresowanych naszymi usługami. 

Sam e-book nie zmieni się jednak automatycznie w generator leadów. Musi być częścią większego systemu złożonego z takich elementów jak landing page, reklama w social mediach, pop upy i CTA na stronie internetowej. 

Jaki jest największy błąd podczas pracy nad e-bookiem?  Oferowanie go klientom bez pobrania w zamian danych kontaktowych.

Chcesz wiedzieć, jak stworzyć e-booka i jak pozyskiwać dzięki niemu klientów ? To temat naszego pierwszego podcastu Unboixing Sales.

O czym usłyszysz w tym odcinku podcastu?

Posłuchaj.

Materiały wymienione w podcaście

Przykłady e-booków wykonanych dla Firmy Optimatis
Biblioteka e-booków BusinessWeb
Ścieżka zakupowa klienta – e-book jako element komunikacji z klientem 

3 rzeczy do zrobienia

po wysłuchaniu tego podcastu

Zastanów się, jaka wiedza dostępna w Twojej firmie, może stanowić atrakcyjny materiał na e-book. Opracuj personę i to, jaki jej problem może rozwiązać Twój e-book.

Skorzystaj z narzędzi takich jak canva.com, aby szybko stworzyć graficzną wersję swojego e-booka. Jego tekst jest bardzo ważny, jednak na końcu to grafika go sprzedaje.

Zareklamuj swojego e-booka, korzystając z Facebooka i kampanii typu lead ads. Pamiętaj, aby nigdy nie udostępniać go bezpośrednio ze strony WWW, bez podania danych kontaktowych, aby go pobrać. To jest materiał premium, za który klient musi zapłacić swoimi danymi.

Zobacz więcej podcastów Unboxing Sales!

Chcesz porozmawiać
o marketingu i sprzedaży?

Wybierz dogodny dla Ciebie termin rozmowy