100% Onboarding HubSpot Marketing Hub
Szybko rozpocznij prace na HubSpot, zwiększaj ruch na stronę WWW, konwertuj więcej leadów, pozyskuj nowych klientów.
Przeprowadzamy taki proces onboardingu , aby zapewnić jak najszybszy zwrot z inwestycji
Stawiamy na identyfikację quick wins, umożliwiających szybkie pozyskanie nowych leadów, zwiększenie dosprzedaży produktów oraz jak najszybsze poznanie HubSpot przez zespół marketingu.
Proces onboardingu dobieramy pod konkretne cele klienta a każde szkolenie ma praktyczny wymiar zastosowania HubSpot pod konkretne aktualne potrzeby.

Zakres wdrożenia
HubSpot Marketing Hub
💡 Na przykładzie HubSpot Professional
Przygotowanie
techniczne
więcej »
Lejek
marketingowy
więcej »
Współpraca marketing – sprzedaż
więcej »
Działania
reklamowe - ADS
więcej »
Strategia treści
więcej »
Social Media
więcej »
Mailingi
więcej »
Nurturing – ocieplanie leadów
więcej »
Marketing automation
więcej »
Integracje Hubspot
więcej »
Wypracowanie quick wins
więcej »
Raportowanie
więcej »
Przygotowanie techniczne
Pełna konfiguracja techniczna systemu – konta reklamowe, użytkownicy, branding, szablony stron subskrypcji i błędów, szablon bloga, podłączenie domen, RODO, analityka
Omówienie i demonstracja zasad migracji danych do systemu
Lejek marketingowy – procesy konwersji na lead
Wprowadzenie do budowy lejka marketingowego w HubSpot, zastosowanie lead status i lifecycle stage
Wprowadzenie do budowy ścieżki konwersji na leady
Szkolenie z budowy landing page, mailingów, CTA i Smart Content, pop-up forms
Formularze kontaktowe, zastosowanie progresywnego wypełniania danych
Współpraca marketing – sprzedaż
Omówienie procesu kwalifikacji leadów pod kątem przekazania do działu sprzedaży, automatyzacja procesu, zamiana lead w klienta
Przeszkolenie z najlepszych praktyk, współpracy marketingu i sprzedaży, jak tworzyć SLA
Działania reklamowe - ADS
Szkolenie z obsługi reklam – Facebook, Linkedin, Google poprzez HubSpot
Remarketing na podstawie danych z CRM
Szkolenie z raportowania działań reklamowych
Strategia treści
Zasady tworzenia strategii treści z wykorzystaniem HubSpot, moduł SEO oraz tworzenie topic clusters
Integracja Google Search Console i analiza skuteczności tworzonych treści, pod kątem konwersji
Zastosowanie blog Hubspot vs rozwiązania lokalne
Mailingi
Wprowadzenie w moduł mailingów i rodzajów maili w HubSpot
Zasady budowy mailignów w HubSpot
Szkolenie z segmentacji klientów
Nurturing – ocieplanie leadów
Funkcje Workflow i jak je zastosować do budowy ścieżek ocieplania leadów
Przykładowe 3-5 workflow jakie można zbudować w kontekście aktualnych działań marketingowych
Automatyzacja scoringu w HubSpot, strategia nadawania punktów za działania marketingowe
Warsztaty automatyzacji procesów marketingowych, wypracowanie 5 pomysłów na automatyzację procesów
Analiza procesów marketingowych i zastosowanie HubSpot do automatyzacji czynności
Automatyzacje działań na styku współpracy ze sprzedażą
Integracje Hubspot z aplikacjami firm trzecich - marketplace
Analiza potencjału integracji HubSpot z aplikacjami zewnętrznymi
Zastosowanie aplikacji firm trzecich w zakresie webiar, tworzenia ofert, integracji z LinkedIn, procesami back office
Wypracowanie quick wins
Wypracowanie quick wins w procesach pozyskania ruchu na stronę www – Attract
Wypracowanie quick wins w procesach konwersji leadów – Convert
Wypracowanie quick wins w procesach pozyskania klienta na ofertę firmy - Close
Raportowanie
Wprowadzenie w moduł raportowania i dashboardów
Budowa widoków analitycznych
Raportowanie SEO, treści, reklam, konwersji, kampanii, social media
Zastosowanie funkcji Campaigns i raportowania kampanii
Closed Loop Reporting – raportowanie skuteczności pozyskania klientów z działań marketingowych
Przeprowadzenie analiz danych zebranych przez HubSpot i rekomendacje usprawnień
Warunki realizacji
HubSpot Marketing Hub
Przygotowanie
- Wsparcie w zakupie licencji
- Kickoff projektu – poznanie celów klienta, mapowanie działań na cele biznesowe
- Ustalenie harmonogramu onboardingu, ustalenie quick wins projektu
- Poznanie zespołów – rozdzielenie ról

Forma prowadzenia projektu
Czas trwania:
8 -12 tygodni
8-12 warsztatów
online + wsparcie techniczne
Jeden warsztat trwa
do 2 godzin zegarowych
Warsztaty mogą być nagrywane (za zgodą klienta, do użytku wewnętrznego)
Pełne wsparcie wdrożeniowe bieżąca dostępność ekspertów HubSpot BusinessWeb
Dostęp do Akademii Wiedzy
BusinessWeb i nagrań video

Wsparcie powdrożeniowe
- 4 godziny wsparcia powdrożeniowego
- 4 tygodnie po zakończeniu wdrożenia
- Zapytania poprzez system help desk BusinessWeb
- Forma mailowa, telefoniczna, video
Uzupełnij onboarding HubSpot
o dodatkowe usługi BusinesWeb
Onboarding może być rozszerzony o generowanie leadów, kampanie mailingową i strategię inbound marketing
Pracownicy BusinessWeb to nie tylko eksperci HubSpot również praktycy strategii marketingowych.
Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły.
Chcesz wdrożyć HubSpot Marketing Hub albo masz jakieś pytania?
Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu → skontaktuj się z nami
Wybierz datę i godzinę rozmowy w kalendarzu poniżej.
Jeśli nie znalazłeś dla siebie terminu
Social media
Prowadzanie działań social media
Zastosowanie dostępnych narzędzi
Raportowanie skuteczności pozyskania klientów