Zobacz jak pomogliśmy naszym klientom
    Widzisz w tym coś dla siebie?

    Wszystkie dane klientów dostępne w jednym miejscu

    • Pełna integracja danych na Platformie CRM HubSpot
    • Stworzenie jednego miejsca w firmie na wszystkie dane klientów oraz pozyskiwane leady
    • Ciągłe gromadzenie danych o klientach i leadach, z prowadzonych działań marketingowych
    • Prowadzenie działań marketingowych na podstawie danych zbieranych przez dział sprzedaży i obsługę klienta
    repeater-img2

    Śledzenie ścieżki pozyskiwania leadów

    • Możliwość szczegółowego monitoringu całej ścieżki pozyskiwania klientów od zapisu na newsletter po udział w webinarach i innych wydarzeniach aż do przekazania leadu do działu sprzedaży jako potencjalnego klienta
    • Możliwość pomiaru konwersji na leada w ramach zdefiniowanego lejka marketingowego i sprzedażowego – wskazanie w nim miejsc, które wymagają poprawy
    • Budowa konwertujących landing page
    • Budowa kampanii mailingowych
    repeater-img-2

    Ograniczenie ilości narzędzi oraz kosztów

    • Przeniesienie na platformę HubSpot CRM wielu rodzajów narzędzi – systemów mailingowych, chatu/botów, systemu do landing page’y, systemu tworzenia i pomiarów CTA
    • Ograniczenie kosztów związanych z korzystaniem z wielu pojedynczych rozwiązań, nie integrujących się do tej pory
    • Szybsza synchronizacja danych, analiza i szybsze raportowanie danych dzięki przechowywaniu ich w jednym miejscu
    • Dokładne informacje które działania marketingowe przynoszą efekty a które nie
    repeater-img-3

    Treści przynoszące więcej klientów

    • Zwiększenie ruchu na stronie www dzięki wdrożonej strategii treści opartej o klastry tematyczne oraz optymalizacji strony WWW pod SEO
    • Opracowanie strategii tworzenia treści, tytułów artykułów blogowych, ebooków, webinarów
    • Zwiększenie ilości pozyskiwanych kontaktów z treści blogowych na stronie internetowej, dzięki zastosowaniu CTA
    • Efektywny monitoring aktywności użytkowników i ich konwersji na leady z bloga i landing page’y
    • Monitoring efektywności treści publikowanych na portalach zewnętrznych, np. artykułów sponsorowanych
    repeater-img-4

    Zwiększenie efektywności reklam i social mediów

    • Opracowanie strategii reklamy i jej integracja na HubSpot
    • Monitorowanie skuteczności kampanii reklamowych dzięki połączeniu danych kampanii z wszystkich działań reklamowych, działań social media i publikowanych treści
    • Zwiększanie zwrotu z kampanii reklamowych dzięki wiedzy, które z reklam przynoszą największą ilość potencjalnych klientów
    • Śledzenie całej ścieżki konwersji na poziomie słów kluczowych Google Ads
    • Zwiększenie efektywności marketingu przez wykorzystanie danych z CRM jako list remarketingowych w reklamach Google Ads i Facebook
    • Wdrożenie systematycznych działań w social mediach dzięki kalendarzowi planowania publikacji w HubSpot
    repeater-img-5

    Zbudowanie Lead Nurturing

    • Zbudowanie ścieżek ocieplania leadów dla nowych klientów pobierających ze strony WWW materiały premium – e-booki, raporty, checklisty
    • Ocieplanie kontaktu z klientami, którzy uczestniczyli w organizowanych eventach np.: webinarach
    • Zbudowanie i zautomatyzowanie sekwencji mailowych wysyłanych do klientów w celu lepszego poznania ich potrzeb i ocieplenia kontaktów
    repeater-img-6

    Automatyzacja zadań

    • Automatyczna kwalifikacja klientów na podstawie działań, jakie podejmują na stronie WWW, w newsletterach czy na landing page’ach
    • Automatyczne przekazywania ocieplonych kontaktów z działu marketingu do działu sprzedaży wraz z zebranymi danymi. Automatyczny onboarding klientów na usługi firmy
    zwiekszenie-efektywnosci

    Integracja marketingu i sprzedaży

    • Przekazywanie zebranych danych pomiędzy zespołami marketingu i sprzedaży, od momentu pozyskania leada aż do zamknięcia transakcji
    • Określenie kryteriów przekazywania leadów z marketingu do sprzedaży MQL/SQL
    • Dostarczenie leadów które mają dużą skuteczność zamykania transakcji
    • Wprowadzenie procesów kwalifikacji leadów i ich oceny pod kątem działań marketingowych
    repeater-img-7

    Raportowanie wyników

    • Zwiększenie kontroli nad wydatkami reklamowymi, dokładne monitorowanie wydawanych środków w stosunku do pozyskanych klientów
    • Automatyzacja raportowania w zakresie pozyskania leadów, konwersji, ruchu na stronie internetowej i wydatków reklamowych
    • Agregacja wyników kampanii reklamowych, połączenie danych kampanii reklamowych, postów social media, treści i mailingów
    repeater-img-8

    Rozwój kompetencji

    • Przekazanie wiedzy z blisko 40 wdrożeń platformy HubSpot w różnych branżach
    • Wzmocnienie kompetencji w zakresie inbound marketingu, procesów sprzedaży i obsług
    • Udostępnienie gotowych instrukcji, szablonów, e-booków dopasowanych do Twoich potrzeb firmy
    repeater-img-9

    Co zyskasz dzięki wdrożeniu
    HubSpot Marketing Hub z BusinessWeb

    Wdrożenie HubSpot zintegrowane ze strategią inboud marketing,zapewniającą Ci generację dziesiątków nowych leadów

    Pełną kontrolę wydatków ponoszonych na marketing internetowych i informacje o tym które wydatki przekładają się na pozyskanie klientów

    Poukładanie Twoich działań marketingowych wokół wspólnych procesów i narzędzi, zbudowanych na jednej Platformie HubSpot CRM

    Integrację działań marketingowych ze sprzedażą, wspólną pracę nad pozyskaniem klientów i doprowadzeniem do zamknięcia sprzedaży

    Automatyzację działań marketingu w zakresie pozyskiwania klientów, strategii ocieplania leadów i ich konwersji na klienta

    Jak realizujemy projekt wdrożenia
    HubSpot CRM

    My pomagamy – Ty wykonujesz

    Wybierz tę opcję, jeżeli masz zespół o mocnych kompetencjach i chcesz tylko dostarczyć im przykłady dobrych praktyk w pracy na HubSpot, ale zespół wdroży je samodzielnie. 

    Jeśli będziesz potrzebować większego wsparcia, jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy Ci w bezpośredniej konfiguracji rozwiązania. 

    Sposób rozliczenia – godzinowy

    My pomagamy – my wykonujemy

    Wybierz tę opcję, jeżeli potrzebujesz zarówno wiedzy o HubSpot, jak i wsparcia we wprowadzeniu procesów i automatyzacji.

    Przeanalizujemy Twoje potrzeby i zaprojektujemy  dopasowane procesy i przeprowadzamy ich konfigurację.

    Sposób rozliczenia – godzinowy
    Mariusz2

    Wdróż z nami HubSpot Marketing Hub i zrealizuj Twoje konkretne cele biznesowe

    "Zaangażowany zespół specjalistów. Nie tylko pomagają w bezpośrednim wdrożeniu i migracji z innych systemów CRM ale też dokonać transformacji podejścia do sprzedaży z wykorzystaniem i w oparciu o nowy system."

    Marcin N.
    MCX Pro

    "Dostaliśmy konkretną wiedzę, dogłębną analizę potrzeb i procesów w naszym - dość zróżnicowanym zespole sprzedażowym. Procesy sprzedażowe z nowej, świeżej perspektywy."

    Agnieszka H.
    LookAd

    "Wdrożenie HubSpot'a było najlepszą inwestycją jaką podjąłem jako sprzedawca. Po miesiącu od wdrożenia dostrzegłem bardzo duże zmiany. Ponadto to super ludzie 🙂"

    Mateusz S.
    Sprawy

    "Nigdy nie spotkałam się z takim profesjonalizmem, zaangażowaniem, zrozumieniem potrzeb oraz doradztwem. To zespół profesjonalistów świadczących kompleksowe usługi na najwyższym poziomie."

    Emilia Z.
    ProService Finteco

    "Skończyliśmy na doskonale poukładanych pod HubSpot procesach, świetnej marketingowo stronie i z super narzędziem CRM. Jesteśmy bardzo zadowoleni i mocno polecamy!"

    Roman Hatossy
    NASCON sp. z o.o.
    opinie-businessweb-hubspot

    Przykłady zastosowania
    HubSpot Marketing Hub

    01

    Branża Fintech

    02

    Branża SAAS

    03

    Branża HR

    04

    Branża Deweloperów/Budowlana

    Branża Fintech

    • Integracja HubSpot w ramach procesu onboardingu klienta,zwiększenia częstotliwości zakupu produktów finansowychoraz ich wolumenu
    • Budowa ścieżki pozyskiwania leadów za pomocą materiałów premium, czyli e-booków i webinarów
    tab-img1

    Branża SAAS

    • Automatyzacja procesów pozyskania klienta i sukcesywnego przenoszenia go na wyższe pakiety usług
    • Przeprowadzenie automatycznego onboardingu nowych klientów, zapoznanie ich ze sposobem korzystania z aplikacji oraz wprowadzenie ich w pełen zakres świadczonych usług
    1-1

    Branża HR

    • Automatyzacja kampanii do potencjalnych kandydatówdzięki zaawansowanej segmentacji i wiedzy o umiejętnościach poszczególnych osób
    • Zmniejszenie rozproszenia danych oraz ograniczenie kosztów poprzez eliminację kilku narzędzi niepowiązanych ze sobą
    tab-img2
    • Wsparcie w monetyzacji bazy mailingowej
    • Automatyzacja procesów sprzedażowych i obsługi klienta
    tab-img3