Menu

Nie trać klientów z większym budżetem. Stwórz wersję premium swoich usług

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 1 minute

Posiadając w swojej ofercie tylko jedną propozycję ceny, tracisz możliwość osiągania większej sprzedaży, w sytuacji gdy trafisz na klienta z większą ilością środków na zakupy. Tacy klienci mogą więcej zapłacić, ale oczekują też czegoś specjalnego. Jeżeli masz w swojej ofercie tylko jeden pakiet dla wszystkich, możesz nie trafiać ze swoją ofertą do osób, które poszukują czegoś więcej.

Tak więc tworząc swoją ofertę od razu zaprojektuj jej wersję premium. Taka wersja powinna być wyceniona co najmniej 50% więcej od wersji standard i posiadać zakres który dostarcza większą obsługę, dodatkowe zniżki, większy zakres usług, które są bardziej ekskluzywne. Często usługi w wersji premium dają też większą marżę, więc sprzedając taki pakiet możesz liczyć na wzrost dochodowości.

Dodatkowym efektem może być sytuacja, w której klient, który pierwotnie był zdecydowany na standard, po zobaczeniu wersji premium właśnie na nią się zdecyduje. I to nawet jeżeli nie zdarzy się często może już poprawić dochody.

Przeczytaj również:

Co to są leady
CRM Hubspot
Inbound Marketing
Tworzenie oferty handlowej
CRM co to jest?
Jak tworzyć persony
Call To Action
Jak zrobić landing page
Kanały marketingowe

Podziel się z nami swoją opinią

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznesowe wsparcie dla Twojej Firmy. Dostarczamy szeroki zakres usług marketingowych.

Kontakt

BusinessWeb
Pileckiego 104/25, Warszawa
Godziny Pracy:
Pon-Pt 8-17
Tel: 690 665 194