Nasz proces

Pracujesz w marketingu lub sprzedaży?
Nasz proces pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników

Od zwiększenia świadomości Klientów o Twojej firmie,
po pozyskanie większej ilości leadów i ich konwersję na Klientów

Sprawdź, czy nasz sposób pracy jest dla Ciebie odpowiedni
i czy właśnie tego potrzebujesz

Nasz proces pozwala Ci uzyskać lepsze wyniki sprzedaży oraz działań marketingowych

W BusinessWeb specjalizujemy się w Inbound Marketingu – pomagamy firmom, które chcą zwiększyć skuteczność wykorzystywania Internetu do pozyskiwania i obsługi Klientów. 

Jeżeli podobnie jak nasi Klienci:

  • szukasz pomysłów na zwiększenie ilości nowych leadów - takich, które doceni Twój dział sprzedaży
  • potrzebujesz wsparcia w działaniach marketingowych i zwiększeniu świadomości Klientów o Twojej firmie
  • chcesz zwiększyć efektywność działu sprzedaży, ograniczyć ilość rutynowych czynności, skupić czas sprzedawców na najwartościowszych zadaniach, lepiej dostosować oferty do Klientów
  • potrzebujesz czytelnej informacji które działania przekładają się na nowych Klientów, jaka jest ich skuteczność i co warto kontynuować, a co nie...

Znajdziesz w nas potencjalnego partnera do współpracy. 

Zapraszamy do zapoznania się z naszym procesem, w oparciu o który pomagamy Ci osiągnąć Twoje cele!

Na czym bazujemy?

Opieramy nasze działania o Inbound Marketing, wspierany przez know-how i technologię HubSpot

Inbound Marketing jest dla Ciebie zupełną nowością i nie wiesz, jak go wykorzystać do pozyskiwania Klientów?

A może znasz już jego metody i szukasz agencji, która może pomóc Ci w jego zastosowaniu w Twojej firmie?

Jeśli tak – z pewnością jesteś na etapie poszukiwania skutecznej strategii marketingowej, mającej na celu pozyskanie większej ilości Klientów i leadów.
Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość: wszystko czego potrzebujesz, jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy, że zrealizujesz założenia, które składają się na nasz proces. Dzięki niemu wyznaczysz konkretne cele, opracujesz bazę dla wartościowych treści, zautomatyzujesz kluczowe działania, a na koniec – przeanalizujesz uzyskane wyniki.

Brzmi interesująco? Przejdźmy zatem do konkretów!

1.

Wspólnie wyznaczamy Twoje cele w zakresie pozyskania nowych leadów i ich konwersji na Klientów

Skuteczna realizacja kompleksowej strategii pozyskiwania leadów, w szczególności zaś opartej o metodykę Inbound – wymaga precyzyjnego zdefiniowania celów

W BusinessWeb określimy zatem Twoją aktualną sytuację, aby pomóc Ci wyznaczyć przyszłe kierunki rozwoju

Stworzony przez nas plan pozwoli Ci dotrzeć do miejsca, w którym chcesz zobaczyć swoją firmę. Miejsca, w którym dział sprzedaży otrzymuje z Marketingu wartościowe leady sprzedażoweAby się tak jednak stało, konieczne będzie przeanalizowanie podstawowych wyznaczników efektywności Twoich obecnych działań, realizowanych w ramach dotychczasowych kampanii marketingowych (ilości odwiedzin strony, ilości pozyskiwanych leadów, konwersja leadów na klientów) jak i efektywności sprzedaży. 

Pomożemy Ci odnieść się też do Twojej pozycji na tle konkurencji, aby w ten sposób wyznaczyć realne perspektywy rozwoju.

Co nam w tym pomoże?

Wyznaczanie konkretnych celów dla Twojego biznesu będzie skuteczne, jeśli przeprowadzisz je z nami podczas sesji Discovery. Jest ona czymś więcej, niż powszechna "burza mózgów, ponieważ angażuje różne działy Twojej firmy.

 

Określany podczas sesji - profil idealnego Klienta stwarza przy tym doskonałą okazję do wstępnego przeanalizowania jego potrzeb i oczekiwań, względem Twojej firmy. Na tej podstawie jesteśmy w stanie określić, jakie są Twoje aktualne wyzwania i konieczne kroki aby stworzyć strategię zachęcenia określonych Klientów do kontaktu z Twoją firmą

W ten sposób budujesz swoją pozycję jako eksperta w danej dziedzinie, który doskonale rozumie potrzeby danych Klientów. Dzięki temu stale zwiększasz grono zadowolonych Klientów, którzy wracają do Ciebie po kolejne produkty lub usługi.

 

Stworzenie buyer persony jest kluczowe do tego by wiedzieć jakie tworzyć treści, aby zachęcić Klientów do kontaktu z Twoją firmą. Od czasu stworzenia persony wszelkie działania dotycząc tworzenia treści muszą uwzględniać jej oczekiwania i wymagania.

 

W BusinessWeb stworzymy razem z Tobą reprezentatywne persony, będące odzwierciedleniem określonych typów Klientów. Zyskasz zatem pełny wgląd w ich autentyczne problemy, dopasowując do nich konkretne rozwiązania w postaci Twojej oferty.

 

Z kolei poznanie zachowań i sposobów podejmowania decyzji zakupowych Twoich person, pozwoli nam dostosować Twoją ofertę tak, aby nie sposób było jej się oprzeć.

 

Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

Wyznaczając zaś specjalizację Twojej działalności i koncentrację na określonych personach, możemy wspólnie określić konkretną niszę, w którą się ona wpisuje.

 

W ten sposób zyskujesz przestrzeń dla dalszego rozwoju, w miejscach gdzie nie ma konkurencji.

 

Główne czynności w zakresie oceny działań konkurencji koncentrują się na:

  • Analizie widoczności poszczególnych konkurentów w Google (na jakie frazy jest widoczna, na jakich miejscach w wynikach Google)
  • Analizę tego jakie działania podejmują konkurenci na stronie www aby pozyskać leady – dedykowane landing page, CTA, oferty premium jak webinar, ebook itp.
  • Ocenę ofert marketingowych konkurencji - jak się reklamuje, jakie działania podejmuje

2.

Poprawiamy Twoją widoczność w sieci tak, aby Twoi potencjalni Klienci mogli Cię znaleźć

Samo posiadanie strony internetowej nie wystarcza, aby Twoja firma osiągała satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.

W Businessweb dbamy o szereg czynników, które umożliwią Ci dotarcie do szerokiego grona Twoich potencjalnych odbiorców. Wykorzystujemy ogromny potencjał, jaki daje Internet, ponieważ stwarza on Twojej firmie największe możliwości sprzedażowe

W jaki sposób to osiągniemy?

Gdy zrozumiemy już Twoich odbiorców, przechodzimy do poznania mechanizmów, zgodnie z którymi ludzie poszukują Twoich treści w Internecie.

 

W tym celu przeprowadzamy skrupulatną analizę słów kluczowych – czyli tego, jak potencjalni Klienci szukają rozwiązań w Google.

 

Uzyskane na tej drodze dane o ilości operacji wyszukiwania oraz poziomie ich uogólnienia pozwolą Nam opracować strategię tworzenia treści oraz zakres potencjalnych kampanii reklamowych. Dzięki precyzyjnym analizom wyszukiwanych haseł z tzw. ,,długiego ogona” (unikalne wyszukania o niedużej ilości związane z ofertą Twojej firmy), przyciągniesz na swoją witrynę odpowiednich użytkowników.

 

W BusinessWeb stworzymy dla Ciebie możliwość ich dalszej konwersji na Klientów, w postaci odpowiedniego określenia CTA i powiązanych z nimi landing page

Na tym etapie wykonujemy wszelkie niezbędne czynności w obrębie Twojej strony internetowej, które podniosą jej pozycję w rankingu wyszukiwarek.

 

Podstawowym działaniem jest tu zaprojektowanie struktury Twojej strony oraz jej zawartości, w kontekście wyników uzyskanych z badania słów kluczowych. Na tym etapie otrzymujesz od nas projekt nawigacji strony oraz powiązane z nią słowa kluczowe.

 

Sama struktura nie wystarczy do poprawy wyników. Aby stała się ona widzialna pod kątem strategicznych słów kluczowych, musimy zoptymalizować poszczególne strony wchodzące w skład Twojej witryny. Odpowiednie słowa kluczowe umieścimy zatem w treściach strony, jej właściwościach oraz tagach graficznych. Czynności związane z bezpośrednim SEO Twojej witryny będą obejmowały nie tylko aktualne, ale także przyszłe treści

Zanim przejdziemy do bezpośredniego tworzenia wartościowych treści - stworzymy wspólnie z Tobą kalendarz redakcyjny. Będzie on planem działania, który wyznaczy sposób realizacji opracowanej strategii content marketingowej. Niezależnie bowiem od tego, czy planujesz publikować treści na blogu czy w social mediach - konieczne jest zachowanie regularności działań promocyjnych.

 

Utworzony przez nas kalendarz redakcyjny ułatwi Ci dalsze planowanie treści, co przełoży się na większą systematyczność w ich publikowaniu.

 

Opracowany w BusinessWeb plan będzie jednak czymś więcej, niż tylko wykazem proponowanych tytułów, tematów oraz słów kluczowych dla poszczególnych treści.  Uwzględnimy w nim bowiem odpowiednie narzędzia content marketingowe dobierając kanały, w których warto publikować określone treści. Aby zaś ułatwić Ci wyróżnienie gotowych wpisów - wskażemy Ci skuteczne metody ich promocji

Systematyczne publikowanie postów blogowych jest najlepszym sposobem na stworzenie ruchu w ramach Twojej strony internetowej. Jeśli zaś Twoje działania będą wynikały z opracowanego przez nas kalendarza redakcyjnego, w systematyczny sposób przyciągniesz wartościowych czytelników.

 

W jaki sposób?

 

W BusinessWeb pomożemy Ci dopasować tworzone treści do opracowanej wcześniej persony i jej indywidualnych potrzeb. Dzięki temu zgromadzisz wokół siebie zaangażowane grono odbiorców, które będzie się stale zwiększać.

 

Aby strategia działań blogowych przyniosła jak najlepsze rezultaty, konieczne jest jej tworzenie wokół głównych tematów (tzw. pilarów) i powiązanych z nimi artykułów wspierających. W ramach naszych działań uzyskasz informacje jakie pilary stworzyć i jakie powiązane z nimi artykuły napisać aby uzyskać jak najlepsze efekty

Wykorzystując tego rodzaju działania - docieramy do odbiorców, którzy szukają Twoich produktów lub usług.

 

Aby prowadzone przez nas kampanie były jednak skuteczne, stosujemy:

  • dokładną analizę słów kluczowych,
  • dokładne dopasowanie słów kluczowych do tekstów reklam
  • dobre strony docelowe dopasowane do kontekstu reklamy (landing page)
  • optymalnie opracowane stawki,
  • atrakcyjną oprawę wizualną.

Nasze doświadczenia pokazują, że w ten sposób możemy osiągnąć pożądane przez Ciebie wyniki.

 

Kampanie prowadzone przez BusinessWeb nie ograniczają się tylko do wyszukiwarek, ponieważ wiemy, że Twoi potencjalni Klienci są niezwykle aktywni w mediach społecznościowych.

Dlatego też obejmujemy je swoimi szerokimi oddziaływaniami

Media społecznościowe stanowią doskonałą przestrzeń do publikacji treści. Twoi odbiorcy też z nich korzystają, angażując się w ramach przynajmniej jednej platformy.

 

Z naszą pomocą udostępnisz określone treści wykorzystując najpopularniejsze kanały, takie jak: Facebook, Twitter, LinkedIn czy Google+.

 

Z kolei analiza Twojej dotychczasowej aktywności pozwoli nam wyznaczyć obszary wymagające usprawnienia. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych Klientów.

 

Po więcej informacji - zajrzyj tutaj

3.

Pozyskujemy dla Ciebie wartościowe leady sprzedażowe

Sukcesywne i stałe generowanie leadów daje Ci wiele korzyści:

  • zyskujesz obszerną bazę danych Twoich potencjalnych Klientów, ponieważ publikujesz treści dopasowane do danych Klientów, jakość Twoich leadów rośnie
  • skuteczność Twoich działań marketingowych wzrasta, ponieważ skupiasz się na określonej grupie docelowej i masz do niej dopasowaną ofertę
  • budujesz trwałe relacje, wykorzystując do tego wartościowe treści

Więcej informacji na temat metody pozyskiwania leadów bazującej na Inboud Marektingu znajdziesz tutaj

Jak to działa?

Publikacja treści posiadających dużą wartość merytoryczną pozwoli nam zamienić odwiedzających Twoją stronę internetową w potencjalnych Klientów.

 

Wysokiej jakości treści są bowiem dla nich ofertą unikalną, a co za tym idzie - pożądaną. W zamian za takie informacje są gotowi wypełnić stworzony przez nas formularz, zbierający kluczowe dane kontaktowe.

 

Przykładem tego rodzaju treści są opracowywane przez BusinessWeb e-booki, wzory dokumentów czy szczegółowe case study

Tworzone przez BusinessWeb 'strony lądowania' są kolejnym przykładem wartościowych treści. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ ich konstrukcja doskonale wpisuje się w mechanizm pozyskiwania leadów.

 

Nasze projekty stron kierują uwagę odbiorców na istotne dla Ciebie elementy, skłaniając ich do podjęcia pożądanej aktywności – np. skorzystania z darmowej konsultacji, pobrania wartościowego e-booka czy zapytanie o usługę. Układ treści jest przy tym spójny i logiczny, co pozytywnie wpływa na wizerunek Twojej marki w sieci.

 

Głównym elementem projektowania landing page jest dostosowanie go do kontekstu użytkownika, np. z jakiego artykułu blogowego trafił i jakie kliknął CTA.

 

Po więcej informacji - zajrzyj tutaj

W BusinessWeb konstruujemy je w taki sposób, aby prowadziło odwiedzających stronę  na konkretną landing page z Twoją ofertą. Dbamy również o to, by były one spójne z graficzną wizją Twojej marki i skupiały uwagę odbiorców.

 

Aby ułatwić Ci znalezienie najskuteczniejszych rozwiązań związanych z rozmieszczeniem Call To Action w ramach strony - zaprojektujemy testy A/B. Dzięki nim możesz zwiększyć dotychczasową ilość generowanych leadów.

 

Kluczowym miejscem rozmieszczenia CTA są artykuły blogowe, z których na landing page kierujemy zainteresowanych użytkowników.

 

Dokładne informacje na ten temat znajdziesz tutaj

4.

Pomagamy Ci w pozyskiwaniu Klientów

Dotychczasowe metody sprzedaży przestały przynosić zadowalające efekty? Twoja oferta ginie w natłoku konkurencji? Potrzebujesz zatem nowej strategii, którą daje Ci Inbound Marketing. Skąd wynika jednak jej wysoka skuteczność?

W BusinessWeb osiągamy ją, poznając faktyczne potrzeby Twoich Klientów.
Dzięki temu możemy wywołać ich zainteresowanie, aby następnie przedstawić im Twoją ofertę

Co usprawnia ten proces?

Chcesz zintegrować wykorzystywane w Twoim biznesie systemy CRM, ale nie wiesz, od czego zacząć? Pomożemy Ci w tym!

Korzystając z HubSpot CRM oraz naszego wsparcia - Twój zespół sprzedaży zyska wiele cennych informacji. Pomogą mu one w prowadzonych negocjacjach handlowych. Ty zaś otrzymasz pełen wgląd w aktualne procesy, związane z ruchem na stronie, email marketingiem czy aktywnością w social mediach.

Czerpiąc wiedzę z naszych doświadczeń, Twój zespół sprzedaży wzniesie się na wyższy poziom prowadzenia rozmów sprzedażowych. Będzie bowiem w stanie przygotować ofertę wychodzącą naprzeciw potrzebom potencjalnych Klientów. Zdobyte w ten sposób zaufanie wzmocni zewnętrzny wizerunek Twojej marki.

Dodatkowo wiemy, jak ważne jest porozumienie między Twoimi zespołami marketingu, a sprzedażą. W BusinessWeb pomożemy Ci w tym, aby wzajemna współpraca oparta była o wspólne cele i procesy, tak aby koncentrować się na głównym celu - pozyskaniu dobrych leadów sprzedażowych

Chcesz lepiej poznać potrzeby i oczekiwania Twoich potencjalnych Klientów?

 

W BusinessWeb opracujemy koncepcję dojrzewania Twoich leadów, aż do momentu stania się faktycznymi Klientami. Pomoże nam w tym szczegółowa analiza treści Twojej strony internetowej oraz wykorzystywanych ścieżek sprzedaży.

 

Wykorzystamy do tego celu rozwiązania HubSpot Marketing Hub i HubSpot Sales Hub. Stworzony w ten sposób cykl życia Klientów pozwoli na ich sklasyfikowanie, które uwzględnia kluczowe dla Twojego biznesu wskaźniki. Ważny jest m.in. poziom interakcji online czy pożądane przez Klientów treści

Jak przeprowadzić Twój lead przez całą przygotowaną przez nas ścieżkę sprzedaży?

 

Aby proces ten zakończył się sukcesem - przygotowujemy precyzyjną kampanię, podczas której Twój lead będzie dojrzewał do stania się Twoim Klientem.

 

W BusinessWeb włączamy go w prowadzone dotychczas działania dzięki dodatkowym emailom lub ich częściowej automatyzacji.

 

Wykorzystujemy też analizę potencjalnych aktywności, jakie może podjąć Klient na stronie internetowej. Wszystko to sprawia, że włączamy go w interakcję prowadzącą do późniejszej rozmowy z Twoim działem sprzedaży

Stały przepływ informacji jest dla nas czymś więcej, niż tylko sposobem na przemieszczanie leadów w cyklu sprzedaży.

 

Pozwala nam bowiem znacznie usprawnić najważniejsze procesy marketingowe Twojej firmy, poprzez ich częściową automatyzację. Zwiększamy w ten sposób ilość domykanych transakcji.

 

Jak wygląda to w praktyce? Pomagamy zbudować automatyczne kampanie, wysyłamy emaile ze szczegółową ofertą, rozwijamy dane posiadanych przez Ciebie kontaktów i zapewniamy informację o tym, jakie działania Klienci podejmują w stosunku do otrzymywanych treści

Wykorzystywany przez nas system HubSpot CRM pozwala na śledzenie informacji o poszczególnych czynnościach, jakie były podejmowane wobec potencjalnych Klientów. Możemy zatem lepiej zrozumieć ich potrzeby, dostosowując do nich cały proces sprzedaży.

 

Sprawny obieg informacji w Twojej firmie pozwoli nam również opracować przyszłe strategie, które zwiększą współczynnik konwersji Klientów.

 

Uzyskane informacje możesz wykorzystać do tego, aby poprawiać strategię pozyskiwania leadów tak, aby koncentrować się na tych działaniach, które dają najlepszą ich jakość

5.

Utrzymywanie zdobytych klientów

Zamykanie sprzedaży i pozyskiwanie dla Ciebie nowych Klientów jest podstawowym celem BusinessWeb.

Obecne w naszych działaniach idee Inbound Marketingu sprawiają, że podtrzymujemy pozytywne relacje z Klientami mimo zakończonych transakcji. Kompleksowa obsługa posprzedażowa prowadzi zatem Klientów do ich nowej roli promotorów Twojej marki.

W BusinessWeb wierzymy bowiem, że najlepszym dowodem jakości Twojej oferty są Klienci, którzy już ją wypróbowali. Retencja Klientów obejmuje zatem programy referencyjne oraz dostosowanie treści newsletterów.

Wszystko to sprawi, że będą oni do Ciebie wracać po kolejne dawki wiedzy

Jak to osiągniemy?

Metodyka Inbound pozwala nam uporządkować bazę Klientów zgodnie z ich potrzebami. W ten sposób dostosujemy do nich poszczególne etapy automatyzacji działań marketingowych.

 

Wykorzystywany przez nas system HubSpot CRM zgromadzi także wszelkie dodatkowe informacje o indywidualnych preferencjach poszczególnych Klientów.

 

Dzięki temu zachowasz wszelkie niezbędne dane w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Dostarczamy Ci też informacje o pojawiających się możliwościach sprzedaży krzyżowej, którą możesz zaproponować Klientowi

Newslettery nie powstały wyłącznie z myślą o leadach i potencjalnych Klientach.

 

W BusinessWeb wysyłamy je również do Klientów po zamknięciu ich transakcji. Dlaczego? Ponieważ dzięki temu będą Cię oni postrzegali jako faktycznego eksperta w Twojej branży.

 

Opracujemy dla Ciebie gotowe biuletyny z praktycznymi informacjami o nowościach, wraz z zestawieniem interesujących ofert

Klienci z polecenia generują znacznie niższe koszty, a jednocześnie są wyjątkowo lojalni. Aby jednak pojawiali się oni systematycznie, stworzymy dla Ciebie korzystny program polecający.

 

Zyskasz w ten sposób stały dopływ leadów, a Twoi obecni Klienci skorzystają z nowych, limitowanych ofert. Opracowany mechanizm będzie swego rodzaju gratyfikacją za ich wkład w budowanie Twojej marki

6.

Analizujemy rezultaty zastosowanych rozwiązań

Wdrażasz już naszą strategię? Doskonale! Aby jednak zachowała ona wysoką skuteczność – wymaga stałej analizy z naszej strony.

Poszczególne procesy mogą także wymagać modyfikacji, przez co zwiększysz początkową efektywność sprzedaży. Dzięki ocenie skuteczności zastosowanych rozwiązań możesz także ocenić nasz wkład w rozwój Twojej firmy.

Czy odnosisz korzyści z takiego modelu współpracy? Jeśli tak – sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!

Jak oceniamy wprowadzone rozwiązania?

Przeprowadzana przez nas analiza obejmuje wskaźniki, które mają duże znaczenie dla dalszego rozwoju Twojej firmy. Uwzględniamy w nich m.in. koszty pozyskania Klienta (CAC) oraz ich stosunek do osiągniętych z tego tytułu zysków.

 

Przygotowujemy również zestawienia dotyczące czasu, jaki był potrzebny do osiągnięcia zwrotu kosztów poniesionych na pozyskanie poszczególnych Klientów.

 

W BusinessWeb zwracamy szczególną uwagę na analizę skuteczności poszczególnych kampanii. W ten sposób udaje się nam do minimum ograniczyć koszty działań, które w praktyce są nieskuteczne. Na ich miejsce zaproponujemy Ci inne, bardziej efektywne sposoby promocji Twojej firmy

Monitorujemy dla Ciebie kluczowe wskaźniki optymalizacji treści, prowadząc bieżący audyt Twojej strony internetowej. Wykorzystujemy do tego szczegółową analizę słów kluczowych, sprawdzając na jakie hasła pozycjonuje się Twoja firma.

 

Dostosowujemy istniejące meta tagi, strukturę kodu strony oraz adresy URL. Analizujemy także szybkość ładowania się strony oraz jej wersję mobilną, o ile taką posiada. Wszystko to dla osiągnięcia wysokich pozycji Twojej firmy w wynikach wyszukiwania

Uzupełniamy w nim działania przeprowadzone w ramach audytu wewnętrznego.

 

Na czym polega zatem prowadzony przez Nas audyt zewnętrzny?

 

Analizujemy w nim Twoją obecność w sieci, wykraczającą poza samą stronę internetową. Dotyczy ona m.in. płatnych kampanii w Google i Facebook Ads oraz aktywności w popularnych serwisach społecznościowych

Korzystając z Naszego wsparcia, możesz na bieżąco śledzić realizację Twoich celów biznesowych.

 

Opracowujemy bowiem dla Ciebie cykliczne, a przy tym szczegółowe raporty dotyczące postępu poszczególnych zadań, które Nam przydzielasz.

 

Opieramy się na podstawowych wskaźnikach wydajności, aby przedstawiane przez Nas dane były dla Ciebie jasne i przejrzyste.

 

Wykorzystywany przez Nas system raportowania oparty na HubSpot CRM usprawni dotychczasowy system komunikacji Twojej firmy wspierając Cię w budowaniu pozytywnych relacji w poszczególnych zespołach

Nasz proces ma na celu pomoc:

Tobie w realizacji Twoich celów,
Marketingowi w dostarczeniu wartościowych leadów,
Sprzedaży w ich konwersji na Klientów!

Świat jest pełen takich samych firm, oferujących takie same usługi.

Jak wyróżnisz się wśród ogromu konkurencji? Pomoże Ci w tym precyzja oraz dopasowanie do każdego klienta i jego potrzeb.
Zaś Twoja strona będzie zawierała szczegółowe opisy usług, dopasowane do różnych grup klientów.

Będziesz stawiać na coś, co Cię wyróżnia 
– na spersonalizowaną komunikację z Twoimi Klientami

Szukasz sposobów na zwiększenie ilości pozyskiwanych leadów, widzisz szansę w zastosowaniu Inbound Marektingu?

Skontaktuj się z nami
i przeprowadź jeden z próbnych małych projektów

Dzięki niemu zobaczysz konkretne efekty i zyskasz szansę poznania naszych metod od podstaw!