Rekrutacja pracowników

Zakres działań

Strategia Reklamy i Komunikacji | Reklama Adwords | Reklama Social Media
Strony www | SEO | Blog | Video

Zwiększenie widoczności marki w Internecie

We współczesnym świecie usługa fryzjerska wychodzi poza tradycyjne strzyżenie czy koloryzację. Współczesny salon fryzjerki to kilkadziesiąt usług, kluczowym jest więc ich jasne zaprezentowanie wykraczające poza tradycyjnie przyjęty w branży cennik

Milek Design poprosił nas o całościowe wsparcie w zakresie dotarcia do intersujących firmę grup klientów. Podjęliśmy działania mające na celu poprawy prezentacji usług salonów, uruchomienia regularnego prowadzenia bloga, reklamy salonów w Google Adwords i na Facebooku. W ramach współpracy wykonaliśmy też kilka nowych stron internetowych prezentujących ofertę salonów: akademiamilekdesign.pl1909fryzjerzy.plmilekformen.pl

W świecie gdzie większość stron fryzjerów posiada wykaz usług sprowadzający się do cennika, pierwszym elementem naszych działań była rozbudowa strony Milek Design o szczegóły wszystkich wykonywanych w salonach usług

Pozwoliło to na poprawę pozycji i zwiększenie widoczności strony o 250% w przeciągu 12 miesięcy od rozpoczęcia zmian

Cele Klienta

  • Dotarcie do interesujących Firmę Klientów
  • Zwiększenie widoczności Milek Design wśród osób szukających usług fryzjerskich
  • Pokazanie innowacyjności oraz zapoznanie klientów z nowymi usługami
  • Poprawa komunikacji z klientami, ocieplenie komunikacji

Wykonane prace

  • Rozbudowa strony internetowej o wszystkie usługi
  • Optymalizacja strony internetowej pod Google
  • Wsparcie rozwoju firmowego bloga
  • Zwiększenie ruchu z Google
  • Nakręcenie filmów video promujących usługi i ich reklama na YouTube/Facebook
  • Budowa stron internetowych
  • Kampanie reklamowe Adwords/Facebook
  • Koncepcja graficzna komunikacji reklamowej

Przemyślenia

Wydawałoby się że usługi fryzjerskie są stałe i nie zmieniają się przez cały rok. Strzyżenie koloryzacja, niż bardziej mylnego gdy mamy do czynienia z innowacyjną marką wprowadzającą unikalne rozwiązania w zakresie naturalnej koloryzacji, regeneracji czy promocji biznesowego styli mężczyzny. Kluczowym elementem działań jest w takim przypadku wprowadzenie regularności działań również wśród pracowników firmy. Realizowane jest to dzięki cotygodniowym spotkaniom, mającym na celu planowanie prac, dostarczanie pomysłów na kampanie i sposoby pozyskania nowych klientów

Rezultaty

  • Wzrost widoczności strony w Google w TOP 3  (68maj do 168 teraz) Google i TOP 10 (196 maj 2017 do 516 teraz)
  • Zasięgi reklam Adwords na poziomie 80% wyszukań z grup klientów
  • W TOP3 Google kluczowe frazy związane z fryzjerstwem i usługami fryzjerskimi
  • Blog stanowiący 30% nowego ruchu na stronie

Ty też możesz osiągnąć lepsze
rezultaty w Twojej Firmie!

Zastanawiasz się JAK?