- zbadanie obecnej widoczności firmy w Internecie na tle widoczności konkurencji
- ocena obecnie prowadzonych działań marketingowych w Internecie
- opracowanie strategii reklamy firmy za pomocą mediów takich jak Google i Facebook
- dostosowanie oferty firmy pod różne grupy klientów, typy zapytań i warianty szukane przez klientów, tak aby wzmocnić skuteczność reklam
- stworzenie kampanii reklamowych Google Adwords/Facebook
- stworzenie komunikacji reklam oraz dedykowanych stron sprzedażowych, zapewnienie pełnego copywritingu
- zbudowanie dedykowanych stron www (landing page) prezentujących ofertę, strony budowane są na potrzeby reklamy i będą w różnych wariantach dopasowanych do wariantów oferty
- podłączenie i skonfigurowanie analityki internetowej, kont reklamowych
- skonfigurowanie systemu pozyskiwania leadów i ich przekazywania do sprzedaży
- uruchomienie automatycznego systemu raportowania wyników kampanii skuteczności wydatków reklamowych
- testowanie efektywności różnych wersji reklam i stron landing page i wprowadzanie zmian mających na celu poprawę osiąganych wyników
- dodawanie do kampanii nowych usług i produktów klienta
- monitoring i optymalizacja prowadzonych kampanii reklamowych, opracowywanie nowych wariantów

Pozyskanie nowych klientów z internetu