Copyright © 2019 BusinessWeb. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Poproszę o kontakt

Poproszę o przedstawienie potencjału pozyskania leadów B2B

Twoje dane są bezpieczne. Wysyłając zgłoszenie akceptujesz
politykę prywatności

W BusinessWeb wspieramy działy sprzedaży i marketingu, w zakresie zwiększania ich efektywności generowania leadów. Stosujemy w naszych działaniach metodykę Inbound Marketing, dzięki której uzyskujesz kompleksowe wsparcie w generowaniu i obsłudze klientów B2B dla Twojej firmy.

Będąc certyfikowanym partnerem HubSpot, zapewniamy Ci dostęp do najnowszej wiedzy w zakresie organizacji procesów sprzedaży i marketingu B2B

Współpracując z nami otrzymujesz dostęp do wiedzy i narzędzi z zakresu skutecznych działań marketingowych B2B. Znamy procesy sprzedażowe oraz efektywne sposoby prowadzenia sprzedaży B2B. 

Prowadzimy projekty usprawniania marketingu i sprzedaży. Skorzystaj z tej wiedzy do budowy skutecznej sprzedaży w Twojej firmie. 

Poznaj Potencjał Pozyskania Leadów B2B - Darmowa Analiza

30 MINUTOWA ROZMOWA BEZ ZOBOWIĄZAŃ

Brak zobowiązań na etapie kontaktu

Wstępna analiza Twoich potrzeb

Oszacowanie potencjału generowania leadów

Oszacowanie potencjalnego wzrostu efektywności sprzedaży

Podejmij działania, które w 3 tygodnie dostarczą wartościowe kontakty dla Twojego działu sprzedaży 

 - zapewnij sobie ciągły proces generowania leadów

 - odejdź od jednorazowych akcji

 - zmniejsz stres braku wyników sprzedaży

Szybko Generuj Wartościowe Leady Sprzedażowe B2B


Pierwsze wyniki w 3 tygodnie

Uzyskaj wsparcie w zakresie organizacji procesów generowania leadów B2B, skutecznych działań marketingu B2B czy optymalizacji procesu sprzedaży

BusinessWeb - Agencja Inbound Marketing wyspecjalizowana w generowaniu leadów B2B oraz zwiększeniu efektywności marketingu i sprzedaży B2B

Poznaj pomysły na generowanie leadów dla Twojego działu sprzedaży. Uzyskaj informacje, ile leadów B2B możesz pozyskać dla swojego działu sprzedaży

Więcej zdobytych leadów w krótszym czasie

Z pomocą HubSpota automatycznie będziesz wiedzieć, kto jest zainteresowany Twoimi produktami lub usługami.

Możesz w czasie rzeczywistym obserwować kto i jak często odwiedza Twoją stronę oraz co go na niej najbardziej interesuje.

Aby upewnić się, że ci potencjalni klienci nie uciekną, przygotuj serię automatycznych spersonalizowanych wiadomości email i przypomnień. Ustaw harmonogram wysyłki, a każde przypomnienie zostanie wysłane automatycznie.

Gdy email zostanie otwarty, link kliknięty lub załącznik pobrany - zostanie to zarejestrowane, a Ty dostaniesz powiadomienie.

Uzyskuj lepsze wskaźniki otwarcia emaili i odpowiedzi na telefony

Przypominaj się odpowiednim osobom, z odpowiednim komunikatem, w odpowiednim czasie.

HubSpot poinformuje Cię w momencie, gdy Twój lead otworzy email, kliknie link czy pobierze załącznik. Dzięki temu możesz z łatwością wybrać odpowiedni moment na ponowne skontaktowanie się z obiecującymi leadami wtedy, kiedy wiesz, że są na bieżąco.

By złapać ich uwagę zanim opuszczą skrzynkę odbiorczą, używal szablonów wiadomości by wysyłać dopasowany follow-up email w ciągu kilku sekund lub skontaktuj się telefonicznie nie opuszczając przeglądarki.

Jeśli chcesz pisać wiadomości wtedy, kiedy masz na to czas i wysyłać je wtedy, gdy mają największą szansę być przeczytane, możesz ustawić wysyłkę w wybranym czasie kilkoma kliknięciami. Możesz także użyć uzyskanych statystyk by oszacować, kiedy jest najlepszy czas na wysyłkę.

Uzyskuj więcej spotkań i zamykaj więcej umów

Używaj systemu punktacji potencjału leada, żeby priorytetyzować swoją odpowiedź bazując na prawdopodobieństwie konwersji leada na klienta.

Kontaktuj się z potencjalnymi klientami na swojej stronie poprzez czas na żywo i umawiaj więcej spotkań poprzez eliminowanie żmudnej wymiany emaili i telefonów. Ustaw swoją dostępność i wyślij dostosowany link, który pozwoli odbiorcy wybrać porę odpowiednią dla każdego.

Używaj dedykowanych rozwiązań sprzedażowych takich jak np. poradniki do tworzenia tzw. sales pitch.

Sprzedawaj więcej. Pracuj mniej.

Zarządzaj sprzedażą mając niezrównany wgląd we wszystkie procesy

Dzięki HubSpot, możesz ustawić i zarządzać całą sprzedażą na najwyższym poziomie bez drogich konsultantów czy szkoleń.

Z łatwością twórz kolejne dopasowane etapy sprzedaży, cykle i zapisy danych.

Dodawaj nowych klientów w kilka sekund i pozwól HubSpotowi uzupełnić dane automatycznie. Zobacz, gdzie masz nadmiar pracy i używaj zautomatyzowanych wiadomości, twórz nowe oferty, twórz i przydzielaj zadania - i dużo więcej.

Wszystkie działania sprzedażowe są automatycznie śledzone dla całego Twojego zespołu w możliwych do dostosowania raportach. Możesz mierzyć własne dane - te, które chcesz mierzyć.

Pozyskaj wartościowe kontakty B2B już po pierwszych 3 tygodniach współpracy

Pomożemy Ci uruchomić działania generowania leadów tak, abyś widział wyniki już w 3 tygodnie. Wykorzystamy do tego LinkedIn. Miejsce, gdzie są Twoi klienci B2B.

Odejdź od masowych mailingów, zimnych telefonów, pojedynczych akcji generowania leadów. Zapewnij sobie ciągły proces generowania leadów. Pierwsze efekty już w 3 tygodnie.

Poznaj, co możemy zaproponować Twojemu działowi sprzedaży

Zapewnij ciągły dostęp do nowych leadów, odejdź od jednorazowych akcji

Pomożemy Ci zbudować procesy generowania leadów, zapewniające efekty w długim terminie. Nie musisz polegać na jednorazowych akcjach jak masowe wysyłki maili. 

Zbuduj nowe źródła generowania leadów, otrzymaj pomysły na nowe działania

Jeden sposób generowania leadów nie wystarczy do odniesienia sukcesu w sprzedaży. Otrzymasz od nas pomysły na budowę dodatkowych kanałów jak Video, LinkedIn czy zwiększenie leadów ze strony WWW.

Zwiększ skuteczność obecnych działań generowania leadów sprzedażowych

Przeprowadzimy audyt Twoich obecnych działań generowania leadów i doradzimy jak je zoptymalizować pod kątem polepszenia ich skuteczności. 

Skup się na sprzedaży, a nie na ciągłym szukaniu nowych sposobów na generowanie leadów. 

Korzystając z naszych usług zapewniasz sobie stały dostęp do dobrych leadów B2B w długim terminie. 

POMOŻEMY CI ZBUDOWAĆ PROFESJONALNY MARKETING I SPRZEDAŻ B2B

Lepsze Wykorzystanie CRM

Jeżeli nie masz rozwiązań CRM lub obecnie stosowane nie dają Ci oczekiwanych korzyści, pomożemy Ci w lepszym jego wykorzystaniu lub implementacji.

Marketing B2B

Twój marketing B2B nie wykorzystuje w skuteczny sposób Internetu do generowania leadów? Pomożemy Ci rozwinąć działania w tym obszarze.

Narzędzia HubSpot Sales  

Wyposażymy Twój zespół sprzedaży w profesjonalne narzędzia eliminujące rutynowe czynności i zwiększające Twoje możliwości w zakresie personalizacji oferty, przedstawianej Klientom.

Sprzedaż B2B

Sprzedaż B2B przechodzi duże zmiany. Klienci nie chcą odbierać telefonów, wysyłki maili nie działają. Pomożemy Ci w dostosowaniu procesów sprzedażowych do oczekiwań współczesnego Klienta. 

Skontaktuj się z nami i uzyskaj informacje dotyczące zwiększenia efektywności generowania leadów B2B dla Twojej firmy

Sekwencje wiadomości email

Poprzez tworzenie automatycznych sekwencji wysyłanych wiadomości zaoszczędzisz czas i zadbasz o to, by leady pozostały zaangażowane.

Narzędzia sprzedażowe, których Twój zespół będzie aktywnie używał. Wszystkie w jednym miejscu.

Szablony email

Najbardziej efektywne i powtarzające się emaile sprzedażowe zamień na szablony, którymi będziesz mógł się podzielić ze swoim zespołem.

Śledzenie wiadomości

Natychmiast wiesz o otwarciu wiadomości, kliknięciu w link czy pobraniu załącznika. Wykorzystuj tę wiedzę, by wysyłać follow-upy w najlepszym momencie.

Spotkania

Wysyłaj specjalny link, który umożliwi odbiorcom wybranie czasu spotkania odpowiedniego dla wszystkich. Kompatybilne z Google Calendar, Office 365 i HubSpot CRM.

Dokumenty

Optymalizuj dokumenty i sprzedaż na podstawie tego, jak odbiorcy przeglądają Twoje dokumenty i na których stronach spędzają najwięcej czasu.

Harmonogram wysyłki

Planuj wysyłanie emaili o wybranym czasie danego dnia lub wykorzystuj dane z poprzednich wysyłek by dostarczać wiadomości wtedy, kiedy zostaną przeczytane.

Czat na żywo

Połącz się bezpośrednio z potencjalnymi klientami podczas gdy są zaangażowani w treści na Twojej stronie. Przekieruj rozmowę do odpowiedniego sprzedawcy, by zbudować relację z klientem.

Rozmowy telefoniczne

Odpowiednio kolejkuj listę rozmów sprzedażowych, dzwoń bezpośrednio z przeglądarki, loguj telefony do systemu CRM automatycznie i zapisuj rozmowy jednym kliknięciem.

Automatyzacja sprzedaży

Używaj narzędzi do automatyzacji manualnych, czasochłonnych zadań: twórz umowy, zadania i wiele innych.

Integracja Salesforce

Dwukierunkowa integracja z Salesforce oznacza, że mierzysz dane o każdym otwartym mailu, kliknięciu przycisku i wysłanym formularzu. Wystarczy kilka kliknięć.

Przewidywanie potencjału leadów

Priorytetyzuj swoje odpowiedzi na podstawie prawdopodobieństwa zyskania klienta, żeby nie tracić dużo czasu na kwalifikację niedopasowanych leadów.

Raportowanie

Przemyślane i możliwe do konfiguracji raporty i narzędzia pozwalają Ci udostępniać istotne dane klientom, a także analizować wyniki zespołu sprzedażowego.

Za darmo na start.
Zacznij pozyskiwać Klientów B2B

Mała czy duża firma, narzędzia sprzedażowe są dostępne dla wszystkich.

Darmowe narzędzia sprzedażowe HubSpot

$0

miesięcznie

Dla pojedynczego sprzedawcy

Zarządzanie kontaktami, umowami i zadaniami

Śledzenie emaili i powiadomienia

Szablony i harmonogram emaili

Udostępnianie dokumentów

Telefony z aplikacji/śledzenie

Harmonogram spotkań

Integracja z Gmail i Outlook

Czat na żywo

Zacznij za darmo

HubSpot Sales Hub

$400

miesięcznie

Zbudowane dla zespołów sprzedażowych

Wersje premium wszystkich rozwiązań z darmowej wersji oraz...

Automatyzacja sprzedaży

Śledzenie wizyt

Mierzenie potencjału leadów

Integracja z Salesforce

Inteligentny czas wysyłki

Konfigurowalne raporty

Ponad 27 dodatkowych właściwości

Zacznij

Od

Generowanie leadów B2B dla Twojej firmy  zaczyna się od jednej 30-minutowej rozmowy

Skontaktuj się ze mną i w przeciągu 30-minutowej rozmowy, na Twoim przykładzie, pokażę jak możesz zbudować nowe kanały generowania leadów sprzedażowych B2B

Poznaj Potencjał Pozyskania Leadów B2B - Darmowa Analiza

Mariusz Gliński 

Generowanie Leadów Sprzedażowych B2B

Przenieś swój Marketing B2B na wyższy poziom, skutecznie generując leady ze strony WWW

Marketing B2B często skupia się na obszarze wsparcia sprzedaży w zakresie konferencji, materiałów drukowanych. Pomożemy Ci rozwinąć go w obszarze generowania leadów z Internetu

Podnoś skuteczność Twojego zespołu sprzedaży, popraw konwersję i efekty sprzedażowe

Wiemy, że jak już otrzymasz lead to dasz sobie radę. Możemy jednak podnieść Twoją skuteczność działań poprzez zastosowanie szeregu narzędzi takich jak HubSpot Sales.

Poznaj Potencjał Pozyskania Leadów B2B - Darmowa Analiza
Fix the following errors:
Hide