Zwiększaj sprzedaż sklepu internetowego

Zarządzanie e-commerce

Zwiększaj sprzedaż sklepu internetowego

Zarządzanie e-commerce

by Dominika Ambroziak

Prowadzisz sklep internetowy? Potrzebujesz wsparcia w jego rozwoju i zwiększeniu sprzedaży?

Opiekun e-commerce  oferowany przez Businessweb to kompleksowe działania wspomagające budowę sprzedaży sklepów internetowych od ich pozycjonowania po reklamę i optymalizację konwersji

Zwiększ sprzedaż sklepu internetowego. Zastosuj kompleksowe podejście do działań marketingowych

Prowadzenie sklepu internetowego należy do jedynych z najtrudniejszych rodzajów biznesów. Dzieje się tak gdyż często nasz sklep oferuje te same produkty co konkurencja. Trudno jest więc przekonać klientów do zakupów czymś innym niż ceną. Dość często nie mamy jednak małe możliwości jej kształtowania.

Dlatego ważnym staje się opracowanie takiego modelu działania sklepu, który zapewni kompleksowe dotarcie z ofertą sklepu. W Businessweb koordynujemy całość działań związanych z marketingiem sklepów internetowych, spinając je w spójną całość.

  • budujemy strategię sprzedaży w sklepie internetowym
  • wymyślamy promocje i sposoby wyróżnienia sklepu od konkurencji
  • pozycjonujemy i optymalizujemy sklep pod wyszukiwarkę Google
  • prowadzimy kampanie reklamowe sklepu w Google Adwords i na Facebooku
  • wspieramy działania w Social Media – Facebook, Instagram, Pinterest
  • analizujemy konwersję sklepu i poprawiamy jej skuteczność

Zwiększaj sprzedaż sklepu internetowego dzięki naszemu wsparciu w 3 obszarach działania

Jeżeli czegoś nie mierzysz to nie zarządzasz. Dlatego podstawą jest zastosowanie Google Analytics wraz z włączonym modułem e-commerce. Konieczne jest podłączenie pod sklep kont reklamowych i kodów konwersji, tak aby wiedzieć które z podejmowanych działań reklamowych dają sprzedaż i konwersję.

Nowy sklep internetowy zazwyczaj startuje z jednym kanałem sprzedaży jakim jest wyszukiwarka Google. Z czasem konsekwentnie dodawane są nowe w postaci Facebooka, reklam Google Adwords, mailingu czy remarketingu. Dobór działań zależy od budżetu i charakterystyki branży działania sklepu.

Samo sprowadznie ruchu do sklepu internetowego, nie wystarczy, aby odnieść sukces w zwiększaniu sprzedaży sklepu. Konieczne są działania zwiększające współczynnik konwersji sklepu (ilość sesji koniecznych do transakcji). Mając współczynnik konwersji 0.5%, jego poprawa na 1% zwiększy sprzedaż sklepu o 100%.

Sekret działań tkwi w tym, aby łączyć z sobą poszczególne działania marketingu internetowego i tak aby uzyskiwać z nich najlepszą synergię. Integrować promocje i prowadzić je jednocześnie w różnych miejscach, zapewniając spójność komunikacji marketingowej.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możemy Ci pomóc rozwiązać problemy Twojego sklepu internetowego.

Imię i nazwisko:

Chciałbym porozmawiać o:

Twój mail

Telefon:

Top