Darmowe narzędzie do umawiana spotkań sprzedażowych online dla klientów B2B

Planuj swoje spotkania szybciej i zapomnij o wysyłaniu dziesiątek maili by ustalić termin. Twój kalendarz będzie optymalnie wypełniony a Ty będziesz bardziej efektywnie pracował.

Planuj spotkania łatwiej i szybciej

Z łatwością rezerwuj więcej spotkań, ustalaj swoją dostępność oraz rodzaje spotkań. Wysyłaj klientom link do spotkania mailem. Z łatwością znajdą dogodny termin dla siebie. 

Planowanie spotkań może być proste

Wyeliminuj trudności z planowaniem terminu

Możesz umożliwić swoim potencjalnym klientom samodzielne rezerwowanie terminu spotkania.

Narzędzie jest synchronizowane z Twoim kalendarzem Google lub Office 365, dzięki czemu klienci mogą zawsze zobaczyć Twoją aktualną dostępność.

Kiedy pozwolisz klientom automatycznie planować spotkania, zaoszczędzisz mnóstwo czasu na niepotrzebnych emailach.

Daj klientom więcej elastyczności w planowaniu czasu z Twoim zespołem

Wysyłaj linki do spotkań grupowych, aby umożliwić klientom zaplanowanie czasu z kilkoma osobami w organizacji.

Nie ma jeszcze osoby wyznaczonej do pracy z klientem? Skonfiguruj link do spotkania, aby klienci mogli zaplanować spotkanie z osobą, której dostępność najlepiej pasuje do ich harmonogramu.

Umieść linki do planowania spotkań na swojej stronie, aby stało się wygodne dla wszystkich.

Uzupełniaj bazę danych CRM automatycznie danymi spotkania

Zbieraj dane dotyczące potencjalnych klinentów w systemie CRM automatycznie.

Gdy zostaną zaplanowane spotkania, automatycznie powstaną nowe  rekordy klientów w systemie HubSpot CRM.

Powstanie baza danych, gdzie będziesz mógł łatwo zobaczyć dane wszystkich swoich klientów i ich obecny status relacji z Tobą.

Korzystając z naszego wsparcia, możesz usprawnić swoje działania w wielu różnych aspektach sprzedaży B2B

Blog i nowe treści

Otrzymaj strategię publikacji treści oraz wsparcie w zakresie jej przygotowywania. Zapewnij, że każdy artykuł pracuje na konwersję na lead B2B. Zyskaj większy i bardziej wartościowy ruch z wyszukiwarki Google.

Landing page

Zwiększaj konwersję, dzięki dedykowanym landing page, mającym na celu zbieranie wysokiej jakości leadów. Z ich pomocą dostarczaj, wartościowe rozwiązania dla Twoich potencjalnych Klientów.

Email marketing

Docieraj do Klientów dzięki spersonalizowanej komunikacji mailowej, wykorzystującej zaawansowaną segmentację Klientów. Otrzymaj strategię mailingu, wpływającą na wzrost konwersji na leady. 

Automatyzacja

Zwiększaj jakość leadów, używając automatycznego marketingu. Dopasuj maile, treści i oferty zależnie od sposobu zachowania odbiorcy na Twojej stronie WWW. 

Zarządzanie kontaktami

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, jakie działania podejmuje Klient w zakresie Twoich treści. Użyj tych danych do lepszej personalizacji komunikacji z Klientem. 

Analityka

Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, aby móc zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej korzyści. Posiadaj wiedzę, które z działań dostarczają leady, a które nie.  

 

Strona WWW

Zwiększ skuteczność pozyskiwania leadów ze strony WWW. Zapewnij jej ciągły rozwój, w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników i ciągłego wzrostu ilości nowych kontaktów. 

Social Media

Prowadź działania w Social Media mające na celu promowanie Twojej marki i docieranie z Twoim treściami do docelowych grup Klient. Zastosuj Social Selling przez LinkedIn.

SEO

Otrzymaj strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wyszukiwarce. Zapewnij odpowiednią optymalizację Twojej strony WWW.  

Calls-to-action

Zwiększaj konwersję na leady, dzięki umieszczeniu na Twojej stronie WWW dedykowanych wezwań do działania (CTA). Za ich pomocą skieruj klientów na landing page z ofertą zachęcającą do pozostawienia kontaktu.

Reklamy Google Ads/FB

Prowadź kampanie reklamowe, które zapewniają wysoki zwrot z inwestycji. Precyzyjnie mierz, które z nich są skuteczne i dają w końcowym efekcie największą ilość klientów.

Integracja z systemami B2B

Zapewnij integrację działań marketingowych z Twoimi systemami zarządzania sprzedażą. Automatycznie kieruj dane kontaktowe do systemów CRM. 

Rozwijaj swój biznes jak firma dwa razy większa od Twojej

Skorzystaj z wsparcia BusinessWeb, aby zgromadzić Twój zespół, narzędzia i dane razem w jednym miejscu