Blog Firmowy - przyciągaj klientów B2B ekspercką treścią

Publikuj wysokiej jakości treści blogowe zaprojektowane pod kątem przyciągania ruchu i konwersji czytających je klientów B2B. Skorzystaj z naszego wsparcia w zakresie kompleksowej strategii treści

Twórz wysokiej jakości treści, które napędzają Twoją sprzedaż B2B

Zacznij tworzyć treści blogowe, dopasowane do potrzeb Twoich klientów. Stosuj strategię pilarów treści, gwarantującą lepsze wyniki w wyszukiwarce Google.

Twoja konkurencja pisze od Sasa do Lasa. Ty otrzymasz kompleksową strategię treści, zwiększającą ruch i konwersje na Klientów B2B - zbudujesz profesjonalny blog firmowy

Posiadaj strategię tworzenia treści - rozwijaj blog firmowy

Nie prowadź bloga od Sasa do Lasa. Posiadaj jasne wytyczne dotyczące tego co pisać i jak, aby prowadzić klienta ku czynności pozostawienia leada sprzedażowego. 

Posiadaj kalendarz redakcyjny, dający wgląd we wszystkie planowane treści i ich promocję. 

Możesz prowadzić pisanie artykułów samemu lub skorzystać z naszych usług. Otrzymasz od nas całościowe wsparcie w zakresie tego jak pisać aby z treści pozyskiwać nowych Klientów.

 

Otrzymaj plan artykułów organizowany wokół pilarów treści

Dowiedz się, jakie treści blogowe tworzyć, żeby stale generować ruch i konwersje – nawet długo po publikacji.

Organizuj je według koncepcji pilarów treści. Tak aby maksymalizować ruch z wyszukiwarki Google i budować Twoją pozycję jako eksperta wśród potencjalnych Klientów. 

Otrzymaj sugestie słów kluczowych oraz podpowiedzi jak przeprowadzić optymalizację SEO, żeby uzyskać wysokie pozycje na najbardziej istotnych słowach kluczowych.

Uzyskaj porady jak skonwertować czytających bloga na Twoich Klientów. Opracuj ścieżki konwersji kierujące czytających na dedykowane landing page, zbierające dane kontaktowe np. za pobranie e-booka. 

Promuj swoje treści i analizuj ich wyniki

Niech Twoje treści blogowe trafiają do odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie.

Przygotujemy odpowiedni harmonogram publikacji, aby Twoje treści trafiały do Internetu w najlepszych możliwych porach. Automatycznie udostępnimy swoje treści poprzez połączenie bloga z kontami w social media.

Dzięki automatycznej wysyłce e-mail powiadomimy Twoich subskrybentów o nowym wpisie. Po analizie Twoich postów ustalimy, które generują ruch, leady i klientów. W ten sposób zyskamy wiedzę, co działa, by kolejne wpisy również przynosiły jeszcze lepsze efekty.

Korzystając z naszego wsparcia, możesz usprawnić swoje działania w wielu różnych aspektach marketingu

Blog i nowe treści

Otrzymaj strategię publikacji treści oraz wsparcie w zakresie jej przygotowywania. Zapewnij, że każdy artykuł pracuje na konwersję na lead B2B. Zyskaj większy i bardziej wartościowy ruch z wyszukiwarki Google.

Landing page

Zwiększaj konwersję, dzięki dedykowanym landing page, mającym na celu zbieranie wysokiej jakości leadów. Z ich pomocą dostarczaj, wartościowe rozwiązania dla Twoich potencjalnych Klientów.

Email marketing

Docieraj do Klientów dzięki spersonalizowanej komunikacji mailowej, wykorzystującej zaawansowaną segmentację Klientów. Otrzymaj strategię mailingu, wpływającą na wzrost konwersji na leady. 

Automatyzacja

Zwiększaj jakość leadów, używając automatycznego marketingu. Dopasuj maile, treści i oferty zależnie od sposobu zachowania odbiorcy na Twojej stronie WWW. 

Zarządzanie kontaktami

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, jakie działania podejmuje Klient w zakresie Twoich treści. Użyj tych danych do lepszej personalizacji komunikacji z Klientem. 

Analityka

Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, aby móc zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej korzyści. Posiadaj wiedzę, które z działań dostarczają leady, a które nie.  

 

Strona WWW

Zwiększ skuteczność pozyskiwania leadów ze strony WWW. Zapewnij jej ciągły rozwój, w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników i ciągłego wzrostu ilości nowych kontaktów. 

Social Media

Prowadź działania w Social Media mające na celu promowanie Twojej marki i docieranie z Twoim treściami do docelowych grup Klient. Zastosuj Social Selling przez LinkedIn.

SEO

Otrzymaj strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wyszukiwarce. Zapewnij odpowiednią optymalizację Twojej strony WWW.  

Calls-to-action

Zwiększaj konwersję na leady, dzięki umieszczeniu na Twojej stronie WWW dedykowanych wezwań do działania (CTA). Za ich pomocą skieruj klientów na landing page z ofertą zachęcającą do pozostawienia kontaktu.

Reklamy Google Ads/FB

Prowadź kampanie reklamowe, które zapewniają wysoki zwrot z inwestycji. Precyzyjnie mierz, które z nich są skuteczne i dają w końcowym efekcie największą ilość klientów.

Integracja z systemami B2B

Zapewnij integrację działań marketingowych z Twoimi systemami zarządzania sprzedażą. Automatycznie kieruj dane kontaktowe do systemów CRM. 

Rozwijaj swój marketing i sprzedaż B2B. Pozyskuj większą liczbę lojalnych Klientów.

Porozmawiajmy o Twoich celach i tym w jaki sposób możesz wdrożyć blog firmowy który przynosi Ci wymierne korzyści biznesowe. Czekam na kontak od Ciebie. 

Mariusz Gliński