Praktyczny przewodnik
po automatyzacji marketingu

Sprawdź, co musisz widzieć, zanim wprowadzisz marketing automation.

Z przewodnika dowiesz się, jaki wpływ na skuteczność automatyzacji marketingu mają:

1

Segmentacja subskrybentów

Najlepszym sposobem, aby rozpocząć automatyzację marketingu, jest pogrupowanie kontaktów według określonych kryteriów, a następnie zbudowanie strategii dla każdej grupy.

Dowiedz się, jak wykorzystać segmentację bazy kontaktów w planowaniu strategii marketing automation.

2

Buyer Persona
i cykl życia leadu

Stworzenia Buyer Persony i poznanie cyklu życia leadu to podstawa zaplanowania skutecznych programów automatyzujących działania marketingowe.

Dowiedz się, jak Buyer Persona i cykl życia leadu wpływają na komunikację z klientami w ramach automatyzacji marketingu

3

Wybór nowoczesnych narzędzi marketing automation

Wybór przestarzałych narzędzi do automatyzacji może znacznie utrudnić realizację celów marketingowych i sprzedażowych, ponieważ nie są one dostosowane do wymogów inbound marketingu. 

Dowiedz się, czym grozi używanie programów do automatyzacji marketingu starszej generacji. 

Przewodnik zawiera także checklistę, która pomoże Ci wybrać najlepszą platformę do automatyzacji marketingu

Checklista przedstawia najważniejsze funkcjonalności, jakie powinien posiadać nowoczesny system marketing automation. Dzięki temu możesz sprawdzić, czy wybrane przez Ciebie rozwiązanie skutecznie pozwoli ocieplać leady, poprawi komunikację z klientami i zwiększy sprzedaż.

Pobierz Przewodnik po automatyzacji marketingu dla początkujących

Chcę pobrać przewodnik

automatyzacja marketingu ebook