Przewodnik zawiera też checklistę, która pomoże Ci wybrać najlepszą platformę do marketing automation!
Najlepszym sposobem, aby rozpocząć automatyzację marketingu, jest pogrupowanie kontaktów według określonych kryteriów, a następnie zbudowanie strategii dla każdej grupy
Wybór przestarzałych narzędzi do automatyzacji może znacznie utrudnić realizację celów marketingowych i sprzedażowych, ponieważ nie są one dostosowane do wymogów inbound marketingu
Najważniejsze funkcjonalności, jakie powinien posiadać nowoczesny system marketing automation. Sprawdź, czy wybrane przez Ciebie rozwiązanie skutecznie pozwoli ocieplać leady, poprawi komunikację z klientami i zwiększy sprzedaż
CEO BusinessWeb/ RevPoint – Customer Success Manager
Kieruje BusinessWeb, który ma status Diamentowego Partnera HubSpot w Polsce. Pomagam innym zrozumieć rolę nowoczesnych technologii i wykorzystać je w budowie zaangażowanego środowiska pracy pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.