Menu

5 porad jak lepiej reklamować salon fryzjerski w Internecie

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Przeczytanie artykułu zajmie Ci: 2 minut

Jeżeli prowadzisz salon fryzjerski, na pewno zainteresuje Cię jakie działania warto prowadzić, aby lepiej promować swój salon. Poniżej przedstawiamy 5 praktycznych porad, jakie wypracowaliśmy, pracując z naszymi klientami:

1 – Zbuduj dla każdej ważnej usługi osobną podstronę na stronie www salonu. Zapewne w swoim salonie świadczysz szereg usług. Na Twojej stronie internetowej nie mają one jednak swoich dedykowanych stron i są przeważnie umieszczone w formie cennika. To powoduje, że w ograniczony sposób pokazujesz zakres tego co oferujesz klientom. Usługi jak regeneracja włosów, keratynowe prostowanie, wymagają często szerszego wyjaśnienia klientom.  Rekomendujemy utworzenie osobnej strony dla każdej ważnej usługi. Lepiej zakomunikujesz jej benefity oraz poprawisz jej wyszukiwanie w Google (warunkiem jest to, aby strona musi być również dostosowana do wyszukiwarki).

2 – Pisz artykuły eksperckie i umieszczaj je na blogu. Pokaż się jako ekspert w swoim fachu, dodaj do strony bloga i publikuj co jakiś czas artykuły z poradami. Na przykład jak zregenerować włosy po lecie? Kiedy wybrać ombre, a kiedy sombre? Takie artykuły mogą zawsze linkować do Twoich usług na stronie-z zachęceniem do ich rezerwacji (np poprzez umieszczenie bannera reklamowego w środku artykułu).

3 – Rozdziel reklamy do nowych klientów o tych, którzy Ciebie znają. Nowym klientom zaproponują skorzystanie z Twoich usług po promocyjnej cenie. Tym którzy znają Twoją firmę, pokaż jakie dodatkowe usługi, jak regeneracja czy keratynowe prostowanie włosów. Posiadając odpowiednio skonfigurowany remarketing możesz łatwo wykluczyć z reklam do nowych klientów tych, którzy byli na stronie i przeznaczyć więcej środków na reklamę do nowych klientów.

4 – Kieruj więcej środków na reklamę do nowych klientów. Przeznaczaj 60% budżetu na reklamę tylko do nowych klientów, 25% do tych, którzy byli na stronie, ale nie rezerwowali usług i 15% do lojalnych Twoich klientów. Stosuj inne komunikaty reklamowe do nowych (np. koloryzacja 20% taniej), inne do tych, którzy nie rezerwowali (np. pokaż im artykuł blogowy o tym, jak możesz pomóc stosując regenerację włosów). Lojalnym klientom pokazuj swoje działania charytatywne czy nowe usługi dostępne w salonie.

5 – Podłącz analitykę internetową pod system rezerwacji on-line. Jeżeli korzystasz z systemu rezerwacji on-line jak Versum, możesz pod niego podpiąć remarketing Google i Facebook oraz skonfigurować mierzenie ilości rezerwacji. Będziesz wtedy wiedzieć, jakie reklamy prowadzą do rezerwacji on-line. Remareketing umożliwi ci wykluczenie z reklam osób, które są Twoimi klientami i przekierowanie budżetu do nowych klientów.

Jeżeli zainteresowała Cię jedna z powyższych porad i potrzebujesz więcej informacji jak je zastosować w swojej firmie, tutaj znajdziesz link do kontaktu z nami>>>Kontakt z Busienssweb
Może zainteresuje Ciebie jedno z naszych case study. Pokazaliśmy w nim przykład działań u jednego z naszych klientów. Zobacz case study>>Case Study – Salon Fryzjerski

Podziel się z nami swoją opinią

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznesowe wsparcie dla Twojej Firmy. Dostarczamy szeroki zakres usług marketingowych.

Kontakt

BusinessWeb
Pileckiego 104/25, Warszawa
Godziny Pracy:
Pon-Pt 8-17
Tel: 690 665 194